Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei


Etsin KonsoliFINin jäsenistä niitä, joilla on ns pelaava perhe. Nyt en tarkoita parempaa puoliskoa, vaan jälkikasvua. Eli sellaisia jäseniä, joilla on pelaavia lapsia.
Ja vielä tarkennukseksi sellaisia, joita itseään kiinnostaa ylipäätänsä kaikki keskustelut, jotka liittyvät lapsien pelaamiseen(Lapsille sopivat pelit, lasten pelaamisen valvominen, pelien ikäsuositusten noudattaminen jne).

Tälläiset henkilöt jos voisivat laittaa viestiä tähän ketjuun, niin otan mahdollisesti yhteyttä jossakin välissä privaviestillä, ja kerron tarkemmin miksi teitä etsin. Tai vaihtoehtoisesti lähettäkää minulle privaviestiä.

En kuitenkaan tähän ketjuun tai priva viesteihin vastaile välttämättä kovin nopeasti, vaan sitten kun on sen aika mahdollisesti. Älkää siis ihmetelkö, jos minusta ei mitään kuulu.

Kiitos.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Hep. Kaikki meilla pelaa, tosin nuorin ainoastaan singstaria ja pisteet siinakin lahella nollaa ;)
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Täällä kans. Poika(6v) parhaillaan pelaa ps3:sella UP!-peliä....

Edit: Niin, on niitä lapsia muitakin, jotka pelaa. Tyttö 12v pelaa jonkinverran pleikkarilla, mutta pitää ennemmän simseistä tai facebookin peleistä(yök).
Toinen poika, 18v, on pelannut siitä lähtien kun ostin pleikkari ykkösen vuonna -98. Välillä on tuntunut että se oli vikatikki, mutta onneksi se tekee muutakin kuin pelaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Joo aihe tosiaan lähellä itseäkin, ja tuota tuleekin usein pohdittua monelta kantilta.
Poika (7v) ja tyttö (5v) molemmat pelaavat kyllä.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Meillä ei vielä aktiivisesti pelata kun tytär on vasta yli 1,5v. Kuitenkin on jo opittu lauseet: "isi peaa" (ei tarkoita, että isi on pee-aa) ja "tyttö peaa". Eyepet on jo ollut testissä ja sitä on pelailtu sellaisissa erissä kun tuon ikäisen mielenkiinto nyt ylipäätään mihinkään piisaa. Psp:n LBP:tä pelatessa ollaankiin jo viihdytty niin, että ilman ulkopuolista puuttumista pelisessioilla ei ole loppua. Tosin osaa vaan juoksennella ympäri kenttää + hyppiä.

Eli meidän perheen suhteen ehkä vähän aikaista keskustella näistä, toisaalta nopeastippa tuo aika vierähtää. Nyt jo olen mietiskellyt ja ottanut selvää lastenpeleistä, mutta siis vielä ei ole nämä pelit niitä ajankohtaisimpia juttuja perheessämme.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Juu täälläkin pelaillaan ja keskustellaan pelaamisesta, kun tarvetta tulee.
Lapset on tytöt (9 ja 6v) ja poika (3v)
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Täälläkin pelataan lasten kanssa, poika 11v ja tyttö10v. Kaikilla on oma konsoli, pojan kanssa paljon myös livessä pelaillaan
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Rohkeesti vaan ketjuun vastaamaan tai minulle privaa :)
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Juu, täällä pelaillaan myös aika paljonkin lasten kanssa. Mun peli-iässä olevat muksut täyttävät kesällä 7v ja 4v. Wii on pääasiassa pelikoneena ja Linkit + Mariot suurimpia suosikkeja. Tosin myös Cuben Bomberman Generation ja Pikmin on ihan kestohittejä. Tällä hetkellä vanhemman pojan kanssa pelataan kimpassa Spyborgsia.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Rohkeasti vaan privaa meikäläisellä. Varsinkin nyt kaipaan vielä X360 pelaavia perheellisiä, joilla siis tyyliin pelaavia 3-18 -vuotiaita ja asiat lasten/Nuorten pelaamiseen liittyvissä asioissa kiinnostaa. Myös wii ja PS3 perheitä myös.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Meillä pelaa isukin lisäksi pojat 6v ja 3v. 6v aloitti psonen spyroilla, ja sittemmin tutuksi ovat tulleet mm. crash bandicoot, vanhat snes/nes pelit, sekä etenkin uusimpana villityksenä nämä lego pelit. Etenkin lego Star Wars on kovassa huudossa. 3v vasta aloittelee mutta tuntuu tykkäävän ps2:n perinteisestä crashista sekä spyroista kanssa. Vielä ei cooppi kaksinpelillä suju näiden kahden kesken, sillä 3v taidot eivät vielä ole kauhean korkealla :eek:

Isukki pelaa päivisin sitten semmoisia pelejä mitä ei haittaa jos pojatkin näkevät, lätkää, ajopelejä tai muuuta vastaavaa. Japsiropeista ja muusta en ole välittänyt jos niitäkin näkevät, piirretyissäkin on rankempaa menoa melkein nykyään. Iltaisin tai muulloin sitten pelataan ne GTA:t, Dead Spacet yms.

Perheen lapsien koneet tällä hetkellä PS2 ja GameCube + Tietokone. PS3 vain satunnaisesti little big planet tms.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Olen laittanut kutjuun vastanneille ja privalla lähestyneille privaviestiä asian tiimoilta.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Rohkeasti vaan privaa meikäläisellä. Varsinkin nyt kaipaan vielä X360 pelaavia perheellisiä, joilla siis tyyliin pelaavia 3-18 -vuotiaita ja asiat lasten/Nuorten pelaamiseen liittyvissä asioissa kiinnostaa. Myös wii ja PS3 perheitä myös.

Huhuuuu....
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Xbox 360sen pelejä pelataan (Splosion Man, Cloning Clyde ym.) 8 v tyttäreni kanssa. On aika haka!
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

pikkupoika (nyt 4,5 v) on ollut erinomainen peruste miltei koko konsolikatraan hankintaan. Poika syntyi lähellä xboxin launchia, joten kyseessä oli selvä enne. Nykyisin pelataan varsin säännöllisesti yhdessä: lego-pelit on käyty läpi xboxilla ja ps3lla, psp:n locoroco koukuttaa edelleen ja wiimeaikoina on työstetty blobia.

Nyt minäkin jään odottamaan mysteeriprivakontaktointia.
 
Vastaus: Perheellisiä X360-, Wii- ja PS3-konsolipelaajia

Lasten pelaaminen mietityttää aika ajoin. Mulla on vähän vajaa 5 vuotias poika ja 7 vuotias tyttö. Molemmat ovat innokkaita pelaajia ja legopelit ja Little Big Planet suosikkipelejä. Varsinkin pojan pelaamista annostelen tarkasti koska kaveri pelaa, niin suurella antaumuksella, että ihan posket punottaa pelisessioiden jälkeen.

Olen itsekin pelannut pikkupojasta asti eikä siitä ainakaan minulle ole mitään haittaa ollut. Lasten pelaamista on mielest'äni kuitenkin pidettävä kohtuudessa ja huolehdittava, että se on vain yksi aktiviteetti muiden joukossa. Jos mun pojalle antaisi vapaat kädet pelaamisen suhteen, niin ei se varmaan muuta tekisi.
 
Ylös Bottom