Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy Star Universe

Dark Master

New Member
eli tämöinen uutinen E3 messuilta xboxille on tulossa täysin oma phantasy star peli...josta on nähtävissä jo jotain pientä videota (ei tosin peli kuvaa) Peli on viellä aivan alku vaiheessa joten ei ole viellä edes varmaa onko se online peli vai final fantasyn tyylinen seikkailu...
minulle tosin pelkkä phantasy star nimi sai innostumaan
 
Kerrassaan loisto uutinen. Pelityppi on vahvistettu olevan MMORPG.

IGN:n mukaan alustaa ei ole vielä kerrottu, mutta epäilivät pelin tulevan GC:lle ja mahdollisesti XB:lle EP2:sen vuoksi. Mutta nekin pelkkiä arvioita. Löytyykö faktaa, että peli tulisi nimenomaan xboxille?

EDIT: Trailerin katsottua jäi sellainen ajatus, että tällä kertaa kysessä voisi olla vähän suurempi maailma, jossa voisi liikkua vapaammin. Kuitenkin pelkkää arvailua. Grafiikka näytti muuten todella hyvältä verrattuna EP1&2 ja 3:seen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
ei ole vahvistusta pelkkää huhua ja toivetta vain...
trailerin katsoin minäkin mutta se näytti lähinä esi renderoiduilta kuin varsinaiselta peli graffalta..tosin jos olen väärässä niin pelihän olisi huikean näköinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Master
trailerin katsoin minäkin mutta se näytti lähinä esi renderoiduilta kuin varsinaiselta peli graffalta..tosin jos olen väärässä niin pelihän olisi huikean näköinen.

Juu näin taitaa asia olla, mutta tuo grafiikka ja maailma mitä trailerissa kuvattiin oli kuitenkin todella lupaavan näköistä.
 
Ylös Bottom