Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Mikä laite se sellainen edes on, jonka verkko-ominaisuuksista joutuu maksamaan extraa, mutta jolla ei voi edes selata nettiä? :D

Ööö, olisko pelikonsoli :D
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Eipä ole tarvetta. Tarvisi lisälaitteita sitten, jne. Muutenkin kyllä riittää että kone on erikseen ja pelikonsoli erikseen.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Nyt kun Facebook ja Twa...Twitter on liitetty Liveen nin en panisi pahaksi jos Youtube liitettäisiin myös.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Olishan se ihan kiva käydä kattomassa esim. huijauskoodit nopeasti.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Media Centerille voi asentaa oman nettiselaimen ja käyttää sitä boxin kautta. Kätevää sanon minä!
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Jos boksille nettiselain tulee niin mikäpä siinä. Itse pidän läppäriä auki vieressäni pöydällä, joten vaikkapa palauteviestin antaminen jenkille sujuu todella nopeasti xbox.comin kautta. Toisin sanoen en koe tarvitsevani nettiselainta itse boksiin.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Enpä itse ainakaan koe suurta tarvetta tuolle selaimelle. Paljon nopeammin uskon käyttäväni ihan normaalia selainta tietokoneella, verrattuna siis jos ohjaimella selaisisin.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

No miksi ihmeessä pitäisi pystyä? Sehän olisi ihan typerää, että laitteella, jonka saamiseksi nettiin, pitää maksaa normaali maksu palveluntarjoajalle ja vielä vähän ekstraa konsolin valmistajalle, voisi selata nettiä normaalisti selaimen avulla, siis ihan pähkähulluahan se olisi :D
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Ei, koska imho se olis aika kökköä padilla ja mielummin pc:llä selaan kummiski.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Eiköhän se riittä, että tietokoneella hoidetaan moiset ja konsolilla pelataa ja pelataan ja pelataan.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Jos netissä haluaa selailla niin tietokoneella se on varmaan helpompaa. PS3:llakaan en koskaan käytä nettiselainta elikkä aika turha se selain on
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

No. Omasta mielestäni ois kuitenkin hyvä jos vois selata nettiä.
Ja sais vielä halvan mokkulan liitettyä boxiin, niin mikäpä siinä
jos ei omista konetta.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

olishan se ihan kiva saada microsoft internet xblorer boksille.
olis vähän monikäyttöisempi.
 
Vastaus: Pitäisikö Xbox 360:lla voida selata webbiä?

Omasta mielestäni 360:lle voisi tulla mahdollisuus selata webbiä, kuten PS3:lla.
Olisi hienoa näyttää esim. Youtube-videoita kavereille telkkarista käsin.
 
Ylös Bottom