Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlanetSide 2

diki fin

Active Member
Nimi: PlanetSide 2
Alustat: PlayStation 4, PC
Kehittäjä: Sony Online Entertainment
Julkaisija: Sony Online Entertainment
Julkaisupäivä: 31.12.2014 PS4:lle, 20.11.2012 PC:lle

[video=youtube;0O2BGK6-YD4]https://www.youtube.com/watch?v=0O2BGK6-YD4[/video]

Yritin vähän etsiskellä pelille ketjua, mutta en löytänyt haulla niin kaipa nyt on sen aika.

Planetside 2:n PS4-version Betaan etsitään pelaajia
Linkki ilmoittautumista varten on alla olevassa uutisessa.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/odotetun-planetside-2n-ps4-julkaisu-lahestyy-ilmoittaudu-betatestiin

Löytyykö meidän joukosta halukkaita pelaajia peliä kohtaan, ketkä olisivat pelin laadusta riippuen valmiita taistelemaan taisteluosasto Konsolifin riveissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Planetside 2 / PS4

Ilmoittauduin eilen. Jos peli vaan on onnistunut käännös niin ehdottomasti tulen olemaan aktiivipelaaja. PC:llä tätä hieman hakannut olen.
 
Vastaus: PlanetSide 2

Löytyykö meidän joukosta halukkaita pelaajia peliä kohtaan, ketkä olisivat pelin laadusta riippuen valmiita taistelemaan taisteluosasto Konsolifin riveissä?

Kyllä löytyy! Olen odottanut tätä peliä jo tovin ja jukoliste, julkaisuhan on ihan kulman takana jos tuo 31.12 pitää paikkansa :)
 
Vastaus: PlanetSide 2

Kyllä löytyy! Olen odottanut tätä peliä jo tovin ja jukoliste, julkaisuhan on ihan kulman takana jos tuo 31.12 pitää paikkansa :)

Julkaisu tuskin on 31.12, koska tällä hetkellä hakevat vielä Betaan testaajia. Tosin Betan kautta voi peli lähteä käyntiinkin, kun puhutaan F2P-pelistä.

Aikakausi ei oikein innosta, mutta pelin mekaniikka kiinnostaa paljon enemmän. Olen pitkään kuolannut WW2 Online, General and Heroes ja Planetsiden tyylisten pelien perään, missä yksittäinen taistelu on osa suurempaa kokonaisuutta eikä vain kenttä muiden mukana. Battlefield nousisi aivan uusiin MAG oli ihan viihdyttävää pelaamista, mutta samojen kenttien pelaaminen alkoi hieman tylsistyttää ja mahdollisuus oikeaan strategiaan.

Oletteko miettineet kenen väriä alatte tunnustamaan sitten itse pelissä?
 
Vastaus: PlanetSide 2

Julkaisu tuskin on 31.12, koska tällä hetkellä hakevat vielä Betaan testaajia. Tosin Betan kautta voi peli lähteä käyntiinkin, kun puhutaan F2P-pelistä.


Oletteko miettineet kenen väriä alatte tunnustamaan sitten itse pelissä?

En huomannut katsoa että milloin beta-osallistujille ilmoitetaan valinnasta, onko siitä mainintaa?

Väreistäkään en tiedä, ehkä jos tulee joku KonsoliFIN virallinen armeija niin sen joukkoihin sitten, mutta kai tässä voi tehdä vaikka jokaiseen armeijaan oman sotilaan?
 
Vastaus: PlanetSide 2

Laitoin menemään. PC:llä pelasin, mutta oli vähän teknisiä ongelmia, ja muutenkin tosi sekavalle vaikutti silloin.
 
Vastaus: PlanetSide 2

Niin. Jos nyt haluaa näppiksen ja hiiren niin silloin on sama istua nenä monitorissa kiinni ja pelailla pc versiota.
Mielenkiinnolla odotan onko tästä apua MAG vieroitusoireita vastaan.
 
Vastaus: PlanetSide 2

Oletteko miettineet kenen väriä alatte tunnustamaan sitten itse pelissä?

New Congclomerate tuntuu tarjoavan samanlaista rebel-henkeä kuin mitä SVER tarjosi MAG:ssä, joten arvelen sen houkuttelevan ainakin meidän huppareissaan lymyileviä MAG-veteraaneja :D Teknologiafriikki Vanu Sovereignty vaikuttaa vahvasti MAG:n Raveniltä ja Terran Republic taas on samankaltainen MAG:n Valorin kanssa.

Betaan ilmoittaudin itsekin mukaan, joten saa nähdä osuuko arpa kohdalle. Olisi mainiota jos löytyisi joku vastaavan skaalan ja hauskuuden tarjoava vaihtoehto MAG:n jättämälle valtavalle aukolle. Toivottavasti pelistä löytyy tuki isoille klaaniporukoille, niin saataisiin taas kasaan parin sadan suomalaistaistelijan tiimi.
 
Vastaus: PlanetSide 2

Ja peli tulee olemaan sitten 30fps. Jotenkin arvasin. noh kokeiltua tulee silti.
 
Vastaus: PlanetSide 2

Onko kukaan saanut vielä betan latauskoodia? Eipä ole ainakaan vielä itselläni näkynyt, vaikka ilmoittauduin jo ajat sitten.
 
Vastaus: PlanetSide 2

Ei siis aivan riittänyt 60fps. No se nyt ei itseäni niin vaivaa, en ole mikään reaktiohipan ystävä muutenkaan. Kunhan olisi MAG tasoista mäiskettä luvassa niin olisin iloinen
 
Vastaus: PlanetSide 2

Destiny rullaa kuin rasvattu salami 30 framella, eli en jää kaipaamaan, kunhan on tasainen 30. Eikä tämä mikään Quake kummiskaan ole.
 
Vastaus: PlanetSide 2

Destiny rullaa kuin rasvattu salami 30 framella, eli en jää kaipaamaan, kunhan on tasainen 30. Eikä tämä mikään Quake kummiskaan ole.

Destinyn Crucible sen sijaan on :D

Mieluummin massiiviset kymmenien/satojen pelaajien yhteenotot laajoilla kartoilla 30fps:llä kuin 8 vs 8 minikartan reaktiohippa 60fps:llä.
 
Ylös Bottom