Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com alennuskoodit

nothing

Active Member
Jokainen joka on joskus tilannut play-asiasta tietääkin, että sieltä tulee aina tilauksen mukanan 5$ pois yli 50$ ostoksesta koodi. Itselläni ainakin kovin usein nuo menevät vanhaksi, kun harvemmin on yli 50$ tilausta tullut tehtyä.

No tuolla Assasin's Creed ketjussa jo ilmoittelinkin, että muutamalle halukkaalle ennakkotilaajalle on tarjolla koodi ja niille löytyikin käyttöä.

No ketjun pointti? Eli tässä saisi tarvitseva pyytää ja ne joilla ylimääräisiä löytyy voisi tarjota. Priva varmaan paras ratkaisu.

Ja juu oma lehmä ojassa, eli heti kun omani lahjoitin pois, niin sittenhän sille taas löytyisi tarvetta. :eek: Eli jos löytyy ylimääräistä olisin kiitollinen.


ALEKOODIT TOIMIVAT VAIN NORMAALIHINTAISIA TUOTTEITA OSTETTAESSA
Alennuskoodeja voi käyttää vain normaalihintaisiin tuotteisiin. Viikkospesiaaleja ja muita alekamoja ostaessa noista ei siis voi hyötyä. Itse asiassa alennuskoodin kenttää ei tule maksettaessa edes näkyviin, jos ostoskorissa on alennustuotteita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Kerjäänpä minäkin.

Sattuuko kenelläkään olemaan kuponkia? Ostokset maksavat just yli ton 50e joten olen ikuisesti kiitollinen jos joltain sattuu löytymään.

EDIT: Sain jo, kiitos!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Toimiiko nuo koodit periaatteessa ihan rahana? $50 ostoshan jää tulliin tai ainakin pitäisi jäädä mutta entä sitten jos käyttää noita lippus lappusia? Itelläkin ois tuollanen ollu antaa mutta meni tässä kuun alussa vanhaksi. Minun pitäisi tilata peketti joka maksas about 83
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Nyt olisi taas tarvetta. Rainbow Vegasin mukana ei jostain syystä koodia tullut.
Itseltäni löytyy 10 $ off 60$ jos jollain tarvetta. Itse tarvitsisin 5 $ off 50$.

Kiitos etukäteen.

edit: kiitos myös jäkikäteen mikaju:lle!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Täältä löytyisi sekä 10$ off 60$ ja 15$ off 100$, pistäkää vaikka privaa jos haluatte. :)
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

nothing sanoi:
Nyt olisi taas tarvetta. Rainbow Vegasin mukana ei jostain syystä koodia tullut.
Itseltäni löytyy 10 $ off 60$ jos jollain tarvetta. Itse tarvitsisin 5 $ off 50$.

Kiitos etukäteen.

Sait privaa.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Minkä suuruisten tilausten mukana noita kympin alennuksia saa?
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Kurimus sanoi:
Toimiiko nuo koodit periaatteessa ihan rahana? $50 ostoshan jää tulliin tai ainakin pitäisi jäädä mutta entä sitten jos käyttää noita lippus lappusia? Itelläkin ois tuollanen ollu antaa mutta meni tässä kuun alussa vanhaksi. Minun pitäisi tilata peketti joka maksas about 83

Tuo tulliin jäänti on ihan tuurista kiinni. Itse tilasin yesasia.com:sta paketin, jonka hinnaksi tuli 58 ja ei tullista tietoakaan.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Kurimus sanoi:
Toimiiko nuo koodit periaatteessa ihan rahana? $50 ostoshan jää tulliin tai ainakin pitäisi jäädä mutta entä sitten jos käyttää noita lippus lappusia? Itelläkin ois tuollanen ollu antaa mutta meni tässä kuun alussa vanhaksi. Minun pitäisi tilata peketti joka maksas about 83
Alennukset ovat "oikeasti" pois hinnasta, joten tullikin katsoo alennuksen jälkeistä hintaa.

Play-Asian asiakaspalvelusta voi pyytää paketin päälle pienemmän hinnan, esim. 50% arvosta.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Hex sanoi:
Alennukset ovat "oikeasti" pois hinnasta, joten tullikin katsoo alennuksen jälkeistä hintaa.

Play-Asian asiakaspalvelusta voi pyytää paketin päälle pienemmän hinnan, esim. 50% arvosta.

Tuo muuten ei pidä paikkaansa. Tällähän periaatteella voisi vaikka lahjakortilla ostaa tonnin telkkarin ja olla maksamatta tulleja. Kyllä tulli katsoo ihan tavaran oikeaa hintaa.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

nothing sanoi:
Tuo muuten ei pidä paikkaansa. Tällähän periaatteella voisi vaikka lahjakortilla ostaa tonnin telkkarin ja olla maksamatta tulleja. Kyllä tulli katsoo ihan tavaran oikeaa hintaa.
Ei taida olla sama asia. Kuponkikoodi on kaupan antama alennus. Lahjakortti on ostettu.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Hex sanoi:
Ei taida olla sama asia. Kuponkikoodi on kaupan antama alennus. Lahjakortti on ostettu.

Tavaran todellisen arvon mukaan siinä silti pelataan. Jos minulle tulee TV jenkeistä ja vaikka ihan ilman että olen siitä penniäkään maksanut en sitä siltikään saa ilman tulleja. Paketti käsitellään lahjana ja joudun siitä arvon mukaan tullit maksamaan.

Samoin tullimies voi liikkeen laskun käteen saadessaan laskea tullit ja verot seuraavan mukaan:

Tuotteesta maksettu hinta + postikulut +mahdolliset laskulla näkyvät alennukset = Tullatavan tavaran arvo
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

nothing sanoi:
Tavaran todellisen arvon mukaan siinä silti pelataan. Jos minulle tulee TV jenkeistä ja vaikka ihan ilman että olen siitä penniäkään maksanut en sitä siltikään saa ilman tulleja. Paketti käsitellään lahjana ja joudun siitä arvon mukaan tullit maksamaan.

Samoin tullimies voi liikkeen laskun käteen saadessaan laskea tullit ja verot seuraavan mukaan:

Tuotteesta maksettu hinta + postikulut +mahdolliset laskulla näkyvät alennukset = Tullatavan tavaran arvo
Ilmainen televisio ja kauppiaan myöntämä viiden dollarin alennus eivät taida olla ihan samoja asioita.

Eikä kaava ole muutenkaan noin yksinkertainen. Jos postikulut sisältyvät hintaan ei niitä tullissakaan makseta muuta kuin osana kokonaissummaa.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Hex sanoi:
Ilmainen televisio ja kauppiaan myöntämä viiden dollarin alennus eivät taida olla ihan samoja asioita.

Eikä kaava ole muutenkaan noin yksinkertainen. Jos postikulut sisältyvät hintaan ei niitä tullissakaan makseta muuta kuin osana kokonaissummaa.

Ei maksetakkaan, mutta pointtina siis nyt on vaan, että halutessaan tullimies voi kuponkialennuksen laskea mukaan tuotteen arvoon. Piste. Tästä on jokunen kerta tullissa väännetty ja näin se ainakin Tampereen päässä menee.

edit: mutta joo ei enempää tässä ketjussa. Jos pysytään asiassa.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

nothing sanoi:
Ei maksetakkaan, mutta pointtina siis nyt on vaan, että halutessaan tullimies voi kuponkialennuksen laskea mukaan tuotteen arvoon. Piste. Tästä on jokunen kerta tullissa väännetty ja näin se ainakin Tampereen päässä menee.

edit: mutta joo ei enempää tässä ketjussa. Jos pysytään asiassa.
Pistetään sen Tampereen piikkiin. Itsekin olen tullin kanssa asioinut monen monituista kertaa, mutta en ihan satavarma ole ja tullimiehellä tosiaan voi olla tulkinnan varaa näissä.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Mulla olis kanssa muutama alennuskoodi tarjolla. Privalla voi kysellä.

5$ of 50$ ja 15$ of 100$.

Ja sitten kysymys. Onkohan oma tilaukseni jäämässä tulliin, kun paketin arvo on 38,85 + postit
14,56 . Eli yhteensä 53,21 . Merkitseekö Play-Asia paketin arvoon mukaan nuo postikulut? Kun
muutenkin meni tuossa tilauksessa 80 senttiä yli tuo arvo.. :rolleyes:
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

dduck sanoi:
Mulla olis kanssa muutama alennuskoodi tarjolla. Privalla voi kysellä.

5$ of 50$ ja 15$ of 100$.

Ja sitten kysymys. Onkohan oma tilaukseni jäämässä tulliin, kun paketin arvo on 38,85 + postit
14,56 . Eli yhteensä 53,21 . Merkitseekö Play-Asia paketin arvoon mukaan nuo postikulut? Kun
muutenkin meni tuossa tilauksessa 80 senttiä yli tuo arvo.. :rolleyes:
Ei merkkaa posteja. Itselläni meni suunnilleen tuon hintainen paketti tulliin. Sanoin sitten, että ei ollut pkuluja ja säästin muutaman euron tullista.
 
Ylös Bottom