Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play: Kysymykset

Jari Tomppo

New Member
Tähän ketjuun sitten kysymykset ja ihmettelyt liittyen Playn toimintaan, mm. toimitukset, maksutavat ja Playn myymien julkaisujen tekniset tiedot jne...
 
Vastaus: Play: Kysymykset

tuota jos sieltä tilaa esim. cdlevyn ja siinä lukee että 14 delivered niin tarkoittaako nyt tuo sitten sitä että kun se tulee niin tuossa on jo laskettu postarit mukaan ja että ei siis tule muuta maksua kuin tuo 14 ??? kertokaahan nopeesti etten mee tekeen mitään virhettä.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

xlt sanoi:
tuota jos sieltä tilaa esim. cdlevyn ja siinä lukee että 14? delivered niin tarkoittaako nyt tuo sitten sitä että kun se tulee niin tuossa on jo laskettu postarit mukaan ja että ei siis tule muuta maksua kuin tuo 14? ??? kertokaahan nopeesti etten mee tekeen mitään virhettä.

Kyllä, se hinta joka näkyy on lopullinen.

Vihjeenä kaikille, että jos pitää Playssa euro-hintoja päällä ja tekee tilauksenkin niiden ollessa päällä, laskuttavat he euroina sen hinnan, mikä näkyy. Muuten ei mitään, mutta niisä euro-hinnoissa on 2-5e ilmaa, että suosittelen opettelemaan vaikka UCC:n käytön jos ei punnat käänny päässä.

P.S. tuo valuuttamuunnin löytyy myös Konsolifinin irc-kanavilta. Mikäli finfin-botti on linjoilla käytä tällaista komentoa: !xe *valuutta josta* *valuutta johon* *summa*. Eli esimerkiksi !xe gbp eur 9.99
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Unreal-Hawk sanoi:
Vihjeenä kaikille, että jos pitää Playssa euro-hintoja päällä ja tekee tilauksenkin niiden ollessa päällä, laskuttavat he euroina sen hinnan, mikä näkyy. Muuten ei mitään, mutta niisä euro-hinnoissa on 2-5e ilmaa, että suosittelen opettelemaan vaikka UCC:n käytön jos ei punnat käänny päässä.

Damn! Enpä ole ennen tuollaista tajunnut. Kävin juuri tsekkaamassa Play:n tilaushistoriani ja olen näköjään tehnyt neljä viimeistä tilausta euroissa. Selvää rahaa hävinnyt noin 2 euroa per tilaus...
 
Vastaus: Play: Kysymykset

no vielä joku sitten voisi laittaa että paljonkos nyt esim 10£ on euroina tai yleensäkkin paljonko on 1 punta euroina ?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Entäpäs sitten kun tilaa tuotteen punnissa, miten laskutus menee ?
Eli miten menetellään jos tulee kotiin lasku jossa on 10£?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

xlt sanoi:
Entäpäs sitten kun tilaa tuotteen punnissa, miten laskutus menee ?
Eli miten menetellään jos tulee kotiin lasku jossa on 10£?

Raha veloitetaan tililtä senhetkisen kurssin mukaan. Ei siinä mitään ihmeempää ole.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

No voi kettu.

Olen tehnyt kaikki tilaukset tähän mennessä eurohintoina. No mutta kiitokset tälle ketjulle, en tee enää jatkossa.

Onko kenellekään tullut vastaan tilannetta, että on kannattanut tehdä tilaus eurohinnalla?
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Euroilla olen minäkin tilaillut.Kiitos vihjeestä.Kyllä täältä aina oppii jotain hyödyllistä.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Eurohinnoissa näyttää todellakin olevan paljon ilmaa. Noh, jatkossa säästän tilaamalla punnissa.

Kyllä KonsoliFin on hyvä paikka. :)
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Tonppa sanoi:
Kyllä KonsoliFin on hyvä paikka. :)

No sekin, FilmiFIN:istä puhumattakaan.. ;)

Ainoa paikka, jossa saattaa olla euroista hyötyä on www.cd-wow.net ja sielläkin silloin, jos sattuu löytämään ison eurovoucherin. Muuten pätee sama tappio kuin Playlla.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Tonppa sanoi:
Onko kenellekään tullut vastaan tilannetta, että on kannattanut tehdä tilaus eurohinnalla?

Jeps, aina kun olen katsonut niin Playssa punnissa hinta on ollut selvästi alhaisempi, esim. tällä hetkellä Burnout 3 on 5,5e halvempi punnilla tilatessa.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Onko kellään tullut tilauksen yhteydessä ongelmia osoitekentän kanssa / Playn järjestelmä ei tunne skandeja? Itselläni ei ole ollut koskaan osoitetta, jossa olisi ääkkösiä, joten ei tuttu bugi...
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Sami Turunen sanoi:
Onko kellään tullut tilauksen yhteydessä ongelmia osoitekentän kanssa / Playn järjestelmä ei tunne skandeja? Itselläni ei ole ollut koskaan osoitetta, jossa olisi ääkkösiä, joten ei tuttu bugi...

Minä olen aina ilmoittanut amerikkalaisiin / brittiläisiin / australialaisiin / ym. verkkokauppoihin osoitteeni ilman ääkkösiä, eli korvannut katuosoitteessa esiintyvät ä-kirjaimet a:lla. Aina on lähetykset tulleet perille ja laskut kelvanneet korttifirmoille.
 
Vastaus: Play: Kysymykset

Jari Tomppo sanoi:
Minä olen aina ilmoittanut amerikkalaisiin / brittiläisiin / australialaisiin / ym. verkkokauppoihin osoitteeni ilman ääkkösiä, eli korvannut katuosoitteessa esiintyvät ä-kirjaimet a:lla. Aina on lähetykset tulleet perille ja laskut kelvanneet korttifirmoille.

Kyllähän meidän postilaitos on sen verran pätevä, että paketit tulevat perille melkein postinumerolla ja nimellä.
 
Ylös Bottom