Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
11.3 mulleGigantilta tekstari, että tuote viivästyy. Arvio 10.3.
Kalliimmasta toimituksesta maksaessa lieneekin enemmän syytä pyytää jotain hyvitystä. Mutta jos aina saisi lahjakortteja kun toimitus viivästyy luvatusta niin olisi aika paljon lahjakortteja saatu. Tai sitten toimitusaikoja ei enää edes luvattaisi tai ne olisivat todella liioiteltuja: "PS5, arvioitu toimitusaika 2023" -> Ei voi enää tuosta myöhästyä (eihän?).Ei ole ylimyynti, ellei varaerää sitten ole tulossa heti perään josta myyvät "yli" menneet. Ihan taitaa olla nyt kyseessä että tavara saapuukin varastoon hieman myöhässä, kiitos koronan. Itse olen jonossa chättiin, kyllä mä nyt jumankauta kysyn asiaa kun kalliimman toimitustavan maksoin ja saan tavaran viikon myöhässä.
Itsekin maksoin kalliimman toimitustavan mukaan. Pitääpä olla yhteydessä Giganttiin.Ei ole ylimyynti, ellei varaerää sitten ole tulossa heti perään josta myyvät "yli" menneet. Ihan taitaa olla nyt kyseessä että tavara saapuukin varastoon hieman myöhässä, kiitos koronan. Itse olen jonossa chättiin, kyllä mä nyt jumankauta kysyn asiaa kun kalliimman toimitustavan maksoin ja saan tavaran viikon myöhässä.
Tilannut myymälään ja hakenut sen. Ei ni10.3. mulle. Ihmeellisintä tässä on se, että työkaverin kaveri oli eilen käynyt n. ilta kuuden aikaan Gigantissa ja saanut sieltä konsolin mukaan. En tiedä millä logiikalla niitä on siellä myymälässä myyty ja vielä tuohon aikaan, mutta sieltä kuulemma sai haettua. Kytännyt myös julkaisusta asti. Vähän jäi epäselväksi, että oliko kuitenkin tilannut aikasemmin ja hakenut myymälästä, mutta eikös nuo keskusvaraston tilaukset kuitenkin tule aina postiin tai kotiin? Videokin tuosta hausta oli, joten ei pelkkää puhetta.
10.3Täällä joku kaveri checkouttas 20 sekunnissa. Milloinhan kyseiselle kaverille on tulossa? Yhtään aikasemmin?