Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kyselin myös Powerin chatista tänään, eivätkä osanneet sanoa, koska PS5:ia saavat. Ihan lähipäivinä kuulemma ei ainakaan ole tulossa.

En asiaa tunne tarkemmin, mutta olen ymmärtänyt, että laitteet tulevat suomen kauppoihin jotakuinkin yhden maahantuojan kautta? Jos näin on, niin varmaan aika yhtä aikaa nuo varastotäydennykset eri kauppoihin rantautuvat. Elättelin hieman toiveita, että tällä viikolla laitteita tulisi, mutta en kyllä enään oikein tuohon jaksa uskoa. Jospa kuun vaihteessa sitten.
 
Elisan tämän päivän viesti.
Hei, Voimme vahvistaa, että tulet saamaan PlayStation 5 –pelikonsolin tammikuussa saapuvasta erästä. Odotamme vielä vahvistusta tammikuussa toimitettavien pelikonsoleiden toimitusajasta. Tämän hetkinen aikatauluarvio toimitukselle on tammikuun lopussa. Saat vahvistusviestin ja lähetystunnuksen, kun pakettisi lähtee matkaan. Ajankohtaisen tiedon löydät myös OmaYhteisöstämme: http://elisa.to/PS5 Terveisin Elisa
 
Elisan foorumilta poimittua yleisempää tietoa:

Saamme nyt tammikuussa pienen erän laitteita, mutta määrät ovat edelleen hyvin pieniä tilausmääriin nähden. Tällä hetkellä lähetysjonossa puretaan ennakkomyynnin aloituspäivänä tehtyjä tilauksia. Emme valitettavasti ole saaneet maahantuojalta tarkempaa tietoa helmi- ja maaliskuun toimituseristä ja tilanne jatkuu edelleen kansainvälisesti haastavana. Lähetämme tilaajille tarkempaa tietoa sitä mukaan, kun saamme tarkennuksia seuraavista toimituseristä. Seuraavan kerran lähetämme viestillä tietoja kaikille tilaajille viimeistään 17.2.2021 klo 15.

Lisätarvikkeista PS5 Pulse 3D – langattomien kuulokkeiden saatavuustilanne jatkuu haastavana. Saamme kuulokkeita pienen erän tammikuussa, mutta määrät ovat pieniä tilausmääriin nähden. Odotamme maahantuojalta tietoa toimituksista. Viestimme kuulokkeiden saatavuustilanteesta seuraavan kerran viimeistään 17.2.2021. Muiden lisätarvikkeiden (Sony DualSense -ohjain, Sony HD kamera (PS5) PlayStation 5 DualSense -latausasema, PlayStation 5 DualSense -latausasema) saatavuustilanne on hyvällä mallilla ja lisätarvikkeet saadaan toimitettua kaikille tilaajille.
Hankalaa on, kun saa vain pienen erän kerran kuussa.

Lähde: Elisa Yhteisö
 
Mutta homma onnistuu osamaksulla collector paymentille. sinne meni tilaus, katsotaan mitä tapahtuu :D
Miten tilauksesi etenee? Olen samassa veneessä kanssasi, eilen illalla pistin tilauksen luottokortilla :D

Se minua tässä eniten ihmetyttää, että kuka viitsisi tehdä noin hienon huijaussivuston, jossa on chatit ja kaikki, ja maksuvaihtoehtoina vaikka mitä ns. turvallisiakin vaihtoehtoja. Mikä tässä voi olla juju? Mutta ymmärrän kyllä senkin, että hassuahan se olisi, jos noilla oikeasti noita pleikkareita olisi. Eräässä suomi24 keskustelussa kaveri sanoi jo kotiuttaneensakin sieltä koneen. Sieltä minä sain vihin tästä sivustolta...
 
Viimeksi muokattu:
Paska. elisa viestitti äsken etten tammikuun erästä laitetta saa. Alkaa kyllä kypsyttämään. No verkkokaupasta, dna:aalta tilaus vetämässä myös ja telia ilmoittaa kun laitetta heiltä saa
 
Jaa elisalta myös pettymystekstari. joulukuussa taisin sieltä laittaa tilaukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Miten tilauksesi etenee? Olen samassa veneessä kanssasi, eilen illalla pistin tilauksen luottokortilla :D

Se minua tässä eniten ihmetyttää, että kuka viitsisi tehdä noin hienon huijaussivuston, jossa on chatit ja kaikki, ja maksuvaihtoehtoina vaikka mitä ns. turvallisiakin vaihtoehtoja. Mikä tässä voi olla juju? Mutta ymmärrän kyllä senkin, että hassuahan se olisi, jos noilla oikeasti noita pleikkareita olisi. Eräässä suomi24 keskustelussa kaveri sanoi jo kotiuttaneensakin sieltä koneen. Sieltä minä sain vihin tästä sivustolta...
Hah, tuli jo tuolta collector bankista ensimmäinen osamaksun lasku, jossa oli eräpäivä helmikuussa, mutta sitähän alan vasta makselemaan jos saan hakee ps5 nyt 1-2 päivän sisää postista :D

No sitä itekki ihmettelin, että on kyllä nähny vaivaa jos on kusetus. Hyvä että hoksasit luottokorttia käyttää ;D niillähän on tosi hyvät takuut jos hommat kusee tilauksissa yms.

Kyllähän noilla pikku yrittäjillä voi olla hyviäkin suhteita saada vaikka mitä maailmalta. Metsästystä tulee harrastettua niin on sen tiimoilta tullu tilattua vaikka jos mistä tavaraa ja sivut on ollu vielä hullumman näkösiä räpistyksiä.

The bigger the risk, the greater the reward xD Nauran kyl paskasesti jos sieltä oikeesti tipahtaa ps5 ja varsinkin nyt ku isommilta yrityksillä on tarjota vaan ei oota.
 
Viimeksi muokattu:
Hah, tuli jo tuolta collector bankista ensimmäinen osamaksun lasku, jossa oli eräpäivä helmikuussa. Mutta sitähän alan vasta makselemaan jos saan hakee ps5 nyt 1-2 päivän sisää postista :D
Nyt taisi mennä niiden nettisivut alas xD kai sitä täytyy laitella paytrailille viestiä että hommat seis
 
Nii tai sinne tuli nyt hemmetinmoinen ryntäys ja sivut nurin :D
Tämäkin hämmentää, sillä tiedustelin jo paytraililtä kyseisen firman luotettavuudesta, ja sain tällaisen vastauksen (olen yrittänyt soittaa scanreffin numeroon mutta ei vastata):

Kiitos viestistäsi.

ScanRef Oy on olemassa oleva yritys ja heillä on kanssamme maksupalvelusopimus. Tiedossamme ei ole kyseiseen yritykseen liittyviä riskitekijöitä tai asiakkailta tulleita reklamaatioita. Näiden tietojen valossa ei ole siis syytä epäillä huijausta. Olet tehnyt maksusi varmennettuna Mastercard-korttimaksuna, joka tuo sinulle turvaa ja tarvittaessa maksun reklamaatiomahdollisuuden, mikäli et jostain syystä saisi tilaamaasi tuotetta.

Palaathan asiaan, jos sinulla on vielä maksuun liittyviä kysymyksiä. Tilauksestasi voit tarvittaessa tiedustella suoraan verkkokaupalta:

0408618475
scanreff@gmail.com

Mukavaa päivää!
Ystävällisin terveisin,
Elina
ePayment Expert
Paytrail Customer Service
+358 20 718 1820 www.paytrail.com
 
Ylös Bottom