Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Tuliko kenellekään levyasemallisesta versiosta viestiä? Entä onko kellään tietoa missä kohdin mennään digimallien jonoissa? Itsellä kaverille tilaus laitettuna syyskuussa levyasemallisesta.
 
Tuli juuri verkkokauppa.com viesti, että viikolla 3-4 saapuu uusi erä digiversiota, mutta ei riitä tästä erästä vielä minulle. Tilaus tehty 19.9. mutta vasta illalla kylläkin.
Sama viesti tuli itsellekkin. Oma tilaukseni on marraskuun lopulta, joten pitänee muistaa hengittää edelleen.
 
Sama viesti tuli itsellekkin. Oma tilaukseni on marraskuun lopulta, joten pitänee muistaa hengittää edelleen.
Joo vähän odotin kyllä että tuo 19.9. tilaus olisi ollut tarpeeksi tähän erään, mutta näemmä niitä tilauksia ensimmäisten tuntien aikana on tullut aika paljon. Levyasemallisesta versiosta myös 30.8. laitettu tilaus, mutta siitä ei ole vielä tietoa. Digiin oli suuremmat odotukset.
 
Onko kenelläkään tietoa milloin power saa lisää pleikkareita? Peruutin tilauksen verkkiksessä jo koska meni toimitus kesälle asti
 
Onko kenelläkään tietoa milloin power saa lisää pleikkareita? Peruutin tilauksen verkkiksessä jo koska meni toimitus kesälle asti
Koska tilasit verkkiksestä ja ilmoittivatko sähköpostilla vai kyselitkö asiakaspalvelusta? Itse tilasin sieltä marraskuussa ja elättelen toiveita koneelle ennen kesää
 
Joo vähän odotin kyllä että tuo 19.9. tilaus olisi ollut tarpeeksi tähän erään, mutta näemmä niitä tilauksia ensimmäisten tuntien aikana on tullut aika paljon. Levyasemallisesta versiosta myös 30.8. laitettu tilaus, mutta siitä ei ole vielä tietoa. Digiin oli suuremmat odotukset.
Itse tein tilauksen 17.9 tuosta digiversiosta verkkokaupasta ja saan laitteen nyt tulevasta erästä. Eiköhän seuraavasta erästä jo onnista :)
 
Itse tein tilauksen 17.9 tuosta digiversiosta verkkokaupasta ja saan laitteen nyt tulevasta erästä. Eiköhän seuraavasta erästä jo onnista :)
Ai kappas, huomasin vasta 19. päivä tuon digiversion, ja ehkä vaan oletin, että se tuli tilattavaksi silloin julkaisun yhteydessä, mutta olinkin pari päivää myöhässä liikkeellä :)
 
Verkkis: Emme tällä hetkellä ota vastaan lisää ennakkotilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä. Päivitämme saatavuustietoa tuotesivulle lisää sitä mukaan kun saamme tietoa valmistajalta.
 
Verkkis: Emme tällä hetkellä ota vastaan lisää ennakkotilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä. Päivitämme saatavuustietoa tuotesivulle lisää sitä mukaan kun saamme tietoa valmistajalta.
Kyllästyivät varmaan siihen, että asiakaspalveluun tulee jatkuvasti pelkkiä "Milloin saan pleikkarini" kysymyksiä ;). Niin toimittavat sisällä olevat tilaukset ja tämän jälkeen laittavat jatkossa suoraan myyntiin ja toimitukseen. Loppuu ne kyselyt.
 
Verkkis: Emme tällä hetkellä ota vastaan lisää ennakkotilauksia PS5-konsoleista huonon saatavuuden vuoksi. Tulemme saamaan rajattuja määriä konsoleita ja toimitamme niitä asiakkaille tilausjärjestyksessä. Päivitämme saatavuustietoa tuotesivulle lisää sitä mukaan kun saamme tietoa valmistajalta.
onneks ehin tilata digin tammikuun alussa. saa nähä saanko konsolia ennen kesää.
 
Itse tilasin digital editionin 17.9. verkkiksestä, mutta en saanut eilen viestiä tilaukseen liittyen :D Olisin jo luullut että nyt saan omani.
 
Jännä et noi pulse 3d kuulokkeetkin on loppu joka paikasta, viime vuoden lopulla niitä näky kaupoissa vaan jäin odottelemaan jos power saisi niin voisi käyttää lahjakorttia.

No, jospa niitäkin kuukauden parin sisään tulee
Olen myös niitä odottamassa ja juuri äsken giganttissa näytä saatavilla keskusvarastossa:
 
Olen myös niitä odottamassa ja juuri äsken giganttissa näytä saatavilla keskusvarastossa:
Noita löytyi ainakin Prismasta jo? Vähän outoa kyllä, ohjaimiakin oli ihan älyttömästi ja taisi olla kameroitakin. kaukosäädintä ei näkynyt.
 
Noita löytyi ainakin Prismasta jo? Vähän outoa kyllä, ohjaimiakin oli ihan älyttömästi ja taisi olla kameroitakin. kaukosäädintä ei näkynyt.
Outoa tosiaan, mikäli jo prisma valikoimasta löytyy. Verkkokaupan tilauksessani oli, että viivästynyt.
 
Noita löytyi ainakin Prismasta jo? Vähän outoa kyllä, ohjaimiakin oli ihan älyttömästi ja taisi olla kameroitakin. kaukosäädintä ei näkynyt.
En ainakin ole nähnyt mihinkään prismassa. Verkkokauppa ja myymälä saatavuus näyttää aika heikko:
 
Joulun alla oli myös Citymarket hyllyissä kuulokkeita. En huomannut seurata milloin loppuivat, kun luulin toimitusvaikeuksien niiden osalta olleen siinä (BF aikaan ei meinannut löytyä mistään). Nyt Keskon verkkokauppa näyttää nollasaldoa niidenkin osalta.
 
Ylös Bottom