Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Eilen kyselin Verkkokauppa.comista että onko tuo ennen keskiviikkoa ennakkotilauksessa ollut versio levyasemallinen vai ei niin totesivat "Meillä ei ole muuta versiota myynnissä.". Hassua sinäänsä että silloin oli jo tuo toinenkin ilman asemaa versiokin ennakkotilattavissa.
Minulle ei oikeastaan niin väliä että kumpi tulee, mutta kun olen tilannut jo tammikuun lopulla omani sieltä niin halusin vain tietää voiko asiaan vaikuttaa. Ilmeisesti ei. Toivottavasti kuitenkin ehdin saada ensimmäisestä erästä omani eikä käy perinteistä sekaannusta että ei lähetetä kumpaakaan kun jokin asia järjestelmässä sekaisin.
 
Eilen kyselin Verkkokauppa.comista että onko tuo ennen keskiviikkoa ennakkotilauksessa ollut versio levyasemallinen vai ei niin totesivat "Meillä ei ole muuta versiota myynnissä.". Hassua sinäänsä että silloin oli jo tuo toinenkin ilman asemaa versiokin ennakkotilattavissa.
Minulle ei oikeastaan niin väliä että kumpi tulee, mutta kun olen tilannut jo tammikuun lopulla omani sieltä niin halusin vain tietääp99⁹ vopiko asiaan vaikuttaa. Ilmeisesti ei. Toivottavasti kuitenkin ehdin saada ensimmäisestä erästä omani eikä käy perinteistä sekaannusta että ei lähetetä kumpaakaan kun jokin asia järjestelmässä sekaisin.
Kun tuossa pari tuntia sitten kyselin saapumiseristä, niin vastasivat, että eilen ja sitä ennen tilatut saapuvat todennäköisesti ennen joulua, mutta täyttä varmuutta ei ole. Sanoi myöskin, että jos ei kerkeä niin voi käydä myöskin myymälästä hakemaaan julkaisupäivänä, mutta silloin täytynee jonottaa. Tästä voisi päätellä, että Verkkokaupalla on vielä koneita, jotka asetetaan myyntiin julkaisupäivänä.
 
Dna puolella ei ole hajuakaan minkälaisen erän tulevat kuulema saamaan eikä mistään näe tulenko saamaan omani tästä erästä vai en. Ei auta kun odotella. Eli enpäs vielä perukaan varaustani muualta.
 
Kun tuossa pari tuntia sitten kyselin saapumiseristä, niin vastasivat, että eilen ja sitä ennen tilatut saapuvat todennäköisesti ennen joulua, mutta täyttä varmuutta ei ole. Sanoi myöskin, että jos ei kerkeä niin voi käydä myöskin myymälästä hakemaaan julkaisupäivänä, mutta silloin täytynee jonottaa. Tästä voisi päätellä, että Verkkokaupalla on vielä koneita, jotka asetetaan myyntiin julkaisupäivänä.
Eiköhän sielläkin ole ennalta päätetty, mikä määrä konsoleita myydään netissä ja mikä myymälässä.
Onhan osalle niistä ulkona kyhjöttäville mattimyöhäisillekkin tarjottava jotain mitä jonottaa :D
 
PS4 / Killzone: Shadow Fall bundle, julkaistiin viikkoa myöhemmin. Tosin ei mitään muistikuvaa millainen menekki peruspaketilla oli silloin? Anyways jotain bundleja voi ehkä olla tulossa, esim. Demon's Souls.
 
Elisalle laitoin tilauksen vetämään levyasemallisesta versiosta heti kahdentoista kieppeillä. Arvoin koko hankintaa eiliseen asti ja päätin, että pitäähän tämäkin saada heti kun mahdollista. Lähes kaikkiin muihin verkkokauppoihin taisikin olla turha laittaa ennakkotilausta vetämään, olisin ollut auttamatta kuukausia tai jopa vuoden myöhässä.

Toivottavasti saan laitteen viimeistään jouluksi. Pelattavaa ei juuri ole vielä, mutta onpahan edes 4K-soitin taloudessa.
 
Itselläni on nyt DNA ja Elisan kautta tilaukset vetämässä ja molemmissa sama tilanne, että ei tietoa kuinka iso erä tulee ja riittääkö siitä mulle. Näiden lisäksi on sitten se kolmas vaihtoehto eli julkaisupäivänä kauppoihin hyökkäys mikäli kumpikaan edellä mainituista ei onnistu silloin tavaraa toimittamaan. Thats the plan.
 
Kyllä noissa myynneissä pitäisi myyjän ensin tietää paljonko konsolia tulee saamaan ja sitten vasta laittaa myyntiin.
Ja kun tuo erä on myyty niin sitten laitetaan uusi tilaus uudella mahdollisella saantipäivällä.
Nyt tässä sitten tulee näitä turhia tilauksia ja peruutuksia, kun porukka ei tiedä mistä konsolinsa tulee julkaisuun ehkä saamaan.
No onneksi osa verkkokaupoista osaa handlata kiitettävästi tämänkin.
 
Powerista tilatun PS5:n takuuaika lähtikin käyntiin tästä päivästä lukien:rolleyes:
Mä kyllä luulen, että Powerilla on vain nettisivuissa automaattilaskuri, joka laskee tuon automaattisesti tilauspäivästä eteenpäin ja siksi lukee virheellisesti noin.

Vuosia sitten ainakin veljeni Iphone X tilatessa Powerista oli sama homma, tilatessa näytti takuun alkavan samantien. Puhelin saatiin 3.5vk myöhemmin ja mukana tulleissa papereissa takuu alkoi vasta siitä päivästä kun lähetetty postiin (eli 1-2 päivää aikaisemmin).
 
Mä kyllä luulen, että Powerilla on vain nettisivuissa automaattilaskuri, joka laskee tuon automaattisesti tilauspäivästä eteenpäin ja siksi lukee virheellisesti noin.

Vuosia sitten ainakin veljeni Iphone X tilatessa Powerista oli sama homma, tilatessa näytti takuun alkavan samantien. Puhelin saatiin 3.5vk myöhemmin ja mukana tulleissa papereissa takuu alkoi vasta siitä päivästä kun lähetetty postiin (eli 1-2 päivää aikaisemmin).
Näinhän se varmasti on.
Itselläni on nyt DNA ja Elisan kautta tilaukset vetämässä ja molemmissa sama tilanne, että ei tietoa kuinka iso erä tulee ja riittääkö siitä mulle. Näiden lisäksi on sitten se kolmas vaihtoehto eli julkaisupäivänä kauppoihin hyökkäys mikäli kumpikaan edellä mainituista ei onnistu silloin tavaraa toimittamaan. Thats the plan.
Power lisäsi melko pian myynnin aloittamisen jälkeen ilmoituksen: "Ennakkoerä loppuunmyyty" https://www.power.fi/pelit-ja-viihde/pelit-ja-konsolit/pelikonsolit/playstation-5/p-1077687/
Siinä mielessä ihan reilua toimintaa, muuten en kyllä oikein perusta koko puljusta.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni on nyt DNA ja Elisan kautta tilaukset vetämässä ja molemmissa sama tilanne, että ei tietoa kuinka iso erä tulee ja riittääkö siitä mulle. Näiden lisäksi on sitten se kolmas vaihtoehto eli julkaisupäivänä kauppoihin hyökkäys mikäli kumpikaan edellä mainituista ei onnistu silloin tavaraa toimittamaan. Thats the plan.

Minulla on aivan identtinen tilanne ja saman tiedon kysyin Elisalta minäkin. Eli ei mitään hajua paljonko koneita tulee ja kuka sellaisen saa milloinkin. Siksi vedin myös DNAlta varuiksi tilauksen voimaan. Siinäpä ne oljenkorret tällä erää onkin. Joensuun Prisma on sitten viimeinen toivo.

Toisaalta ei ole aivan valtava katastrofi jos konsolin saa vasta jouluksi, sillä ihan hirveästi pelejä ei näytä julkaisuun tulevan jotka niin kiinnostaisi.
 
Hei,

Playstation 5 -konsolin hinnaksi on nyt varmistunut 529,95€. Hinta korjataan tilaukseenne automaattisesti. Mikäli olette jo maksanut tilauksen, voitte joko lisätä tuotteita tilaukseenne tai valita maksun palautuksen. Ottakaa vain yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tilaukset@konsolineti.fi.

Maahantuojalta saamamme arvion mukaan ennen 16.12.2019 konsolinsa tilanneet saavat koneen julkaisupäiväksi.

@Enemy eiköhän se ole 100% varmuus jo että PS5 konsolit saadaan :D saitko saman mailin?
 
Hei,

Playstation 5 -konsolin hinnaksi on nyt varmistunut 529,95€. Hinta korjataan tilaukseenne automaattisesti. Mikäli olette jo maksanut tilauksen, voitte joko lisätä tuotteita tilaukseenne tai valita maksun palautuksen. Ottakaa vain yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tilaukset@konsolineti.fi.

Maahantuojalta saamamme arvion mukaan ennen 16.12.2019 konsolinsa tilanneet saavat koneen julkaisupäiväksi.

@Enemy eiköhän se ole 100% varmuus jo että PS5 konsolit saadaan :D saitko saman mailin?
Jep olin tänne tulossa kirjoittamaan aiheesta. Kyllä tuo hilkulla on kun olen laittanut tilauksen 21.11.2019 sisään. :D
 
Itselläni on nyt DNA ja Elisan kautta tilaukset vetämässä ja molemmissa sama tilanne, että ei tietoa kuinka iso erä tulee ja riittääkö siitä mulle. Näiden lisäksi on sitten se kolmas vaihtoehto eli julkaisupäivänä kauppoihin hyökkäys mikäli kumpikaan edellä mainituista ei onnistu silloin tavaraa toimittamaan. Thats the plan.

Ja sitten ihmetellään kovaan ääneen miksi julkkariksi kaikille ei konsoleita riitä? Vai meinasitko kotiuttaa kaikki kolme konsolia?
 
Ylös Bottom