Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Luulisi että näin suuressa yhteisössä kun tämä oltaisiin voitu tehdä vaikka joku kimppatilaus tuollaisesta laitteesta..

Siihen ei ole mitään tarvetta kauppiaan puolelta. Kaikki menee käsistä varmaan ensi kesään asti.

Kimppatilauksia olemme tehneet klaanipaidoista, messumatkoista ulkomaille ja osallistumisista laneihin kuten Assembly.
 
Kyllä, ainakin Citymarket, Gigantti ja Prismat tarjoavat tämän mahdollisuuden. Kannattaa olla liikkeellä ajoissa aamuyön tunteina.
Voi, moneen cittariin ja prismaan tulee julkaisupäiväksi myyntiin. Ilmeisesti esim. Gigantti saa toisen erä kauppaan myytäväksi myös.
Ite nappaan Cittarist suhteilla julkkari päivänä pleikkarin ku ei menny ennakkotilaus nappiin.
Sama, ex suostui piilottamaan/ostamaan minulle valmiiksi.
 
Hei! Tämän hetkisen tiedon mukaan tulet saamaan tilaamasi PlayStation 5 -pelikonsolin marras-joulukuussa 2020. Saat tekstiviestillä lisätietoa tilauksesi tilanteesta tiistaina 17.11. kello 14. Ajankohtaisen tiedon löydät myös OmaYhteisöstämme: http://elisa.to/PS5 Terveisin Elisa

Tämmöinen viesti kilahti äskettäin :)
 
Hei! Tämän hetkisen tiedon mukaan tulet saamaan tilaamasi PlayStation 5 Digital edition -pelikonsolin marras-joulukuussa 2020. Saat tekstiviestillä lisätietoa tilauksesi tilanteesta tiistaina 17.11. kello 14. Ajankohtaisen tiedon löydät myös OmaYhteisöstämme: http://elisa.to/PS5 Terveisin Elisa

Jipii! Sain tilausvahvistuksen sähköpostiini 18.9. klo 12.16, joten aika "myöhään" meni läpi. Elisahan avasi myynnin etuajassa ja monet tännekin kirjoittaneista näyttivät olleen ennen kahtatoista liikkeellä.

Vertauksena noin 45 minuuttia myöhemmin tilannut kaverini sai viestin, että saa koneen Elisalta vasta seuraavassa aallossa.

Edit. viesti saapui muutama minuutti sitten.
 
Hei! Tämän hetkisen tiedon mukaan tulet saamaan tilaamasi PlayStation 5 Digital edition -pelikonsolin marras-joulukuussa 2020. Saat tekstiviestillä lisätietoa tilauksesi tilanteesta tiistaina 17.11. kello 14. Ajankohtaisen tiedon löydät myös OmaYhteisöstämme: http://elisa.to/PS5 Terveisin Elisa

Jipii! Sain tilausvahvistuksen sähköpostiini 18.9. klo 12.16, joten aika "myöhään" meni läpi. Elisahan avasi myynnin etuajassa ja monet tännekin kirjoittaneista näyttivät olleen ennen kahtatoista liikkeellä.

Olisi pitänyt ottaa digiversio, kun levyversiolla sain tilausvahvistuksen laatikkoon 12:12 ja konsolin saanti Elisalta siirtyy ensi vuoteen
 
Itellä on 21.3 verkkokaupasta varattuna ps5.

Vaikka ilmoitettiinkin että en konsolia olisi saamassa ekassa erässä niin en olisi kauhean huolissani ettenkö sitä kuitenkaan julkaisuun saisi.
Kuten on tänäänkin nähty,tulevat jälleenmyyjät saamaan maahantuojalta kappalemääriä tipoittain eikä missään yhdessä tai kahdessa erässä.

Lueskelin eilen huviksen ps4:n vastaavaa lankaa ja yksi mikä pisti silmään on se että aika moni iso jälleenmyyjä joka silloin möi pleikkareita on konkassa tai muuten vain lopettanut (esim.Anttila,kodin1,gamestop).
Miten tämä tulee vaikuttamaan jälleenmyyjille jaettaviin kappalemääriin,jää nähtäväksi.
Voisin kuvitella että esim.Verkkokauppa saa näin enemmän koneita myytäväksi kuin ps4:n aikaan.
Sonyhan on jo ilmoittanut että ps5:ttä on enemmän julkaisussa kuin ps4:ää oli.

Ps4:n ostolangassa jää mulle ainakin kuva että suurin osa konsolin ennakkoon varanneista sai konsolin julkkariin, ainoastaan ne jotka ei tehnyt minkäänlaista ennakkovarauksia sai tyytyä "juoksukonsoliin" ja useimmiten pettyä.
 
Verkkokauppa.com tiedotti, että saan PS5:n digiversion ekassa aallossa. Taidan pitää laitteen.
Suunnitelma oli, että jos levyasemallinen tulee, laitan sen myyntiin.
Hype ei ole kummoinen, koska uusin Gran Turismo jää PS5:n startista todennäköisesti.:rolleyes:

Edit: myyty
 
Viimeksi muokattu:
Itselle tuli kanssa pari päivää sitten Elisalta viesti että, onneksi olkoon arviomme mukaan tulet saamaan ps5 ensimmäisten joukossa :) mut mikäli ei tule heti julkaisupäivänä niin Cyberpunk 2077 ainaki tulee :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt näkyy itselläni vasta Gigantin sivuilla, että saatavilla toinen erä julkaisupäivänä. Mihin tässä nyt sitten pitäisi suunnata 19.11 ellei tämä yksi laita piiloon yhtä.
 
Nyt näkyy itselläni vasta Gigantin sivuilla, että saatavilla toinen erä julkaisupäivänä. Mihin tässä nyt sitten pitäisi suunnata 19.11 ellei tämä yksi laita piiloon yhtä.

Aamuyöstä viimeistään jonoon ovelle: Citymarket, Gigantti, Prisma tai paikalliset erikoisuudet kuten Tuurin kyläkauppias.

Osa myymälöistä on 24h auki, joten se tuo nyt oman lisänsä verrattuna aikaisempiin konsolijulkaisuihin. Ennakkovaranneet ovat saaneet omansa heti vuorokauden vaihtuessa ainakin Konsolinetissa ja Verkkokauppassa.
 
Aamuyöstä viimeistään jonoon ovelle: Citymarket, Gigantti, Prisma tai paikalliset erikoisuudet kuten Tuurin kyläkauppias.

Osa myymälöistä on 24h auki, joten se tuo nyt oman lisänsä verrattuna aikaisempiin konsolijulkaisuihin. Ennakkovaranneet ovat saaneet omansa heti vuorokauden vaihtuessa ainakin Konsolinetissa ja Verkkokauppassa.
Juu, vähän riski vaan kun tuo cittari 24h ja prsima ja gigantti taitaa avautua 7 aikaan, ja jos tuo nainen ei mitään ilmoita piakkoin niin sotasuunnitelmat uusiksi.
 
Osa ei myöskään millään tunnu ymmärtävän, että todella monelle on edelleen molempi parempi. Itse kuulun taas tähän porukkaan.

Moni vannoo tosiaan ettei ikinä tule sitä asemaa käyttämään mutta niin se vaan on väistämätöntä että josakin välissä se tilanne tulee että peukalo menee huomaamatta perseeseen ja joutuu tuotetaan että "nyt sais kaverilta halvalla pelin tai elokuvan mutta eipä oo soitinta millä kattoa"
 
Jos ostat digimallin niin silloin sä olet sitoutunut levyttömyyteen. Se on sitten ihan omaa tyhmyyttä, jos jotain muuta kuvittelee.

Jos vähänkin epäilyttää niin on parempi pelata varman päälle ja hommata levyasemallinen malli.

Jokainen tehköön mitä itse huvittaa, onneksi on vaihtoehtoja tarjolla. Itse luovun ilomielin levyasemasta, pääsee lopuistakin fyysistä peleistä eroon.
 
Jos ostat digimallin niin silloin sä olet sitoutunut levyttömyyteen. Se on sitten ihan omaa tyhmyyttä, jos jotain muuta kuvittelee.

Jos vähänkin epäilyttää niin on parempi pelata varman päälle ja hommata levyasemallinen malli.

Jokainen tehköön mitä itse huvittaa, onneksi on vaihtoehtoja tarjolla. Itse luovun ilomielin levyasemasta, pääsee lopuistakin fyysistä peleistä eroon.

Itse kuulun näihin jotka eivät oikein osaa päättää, vaikka alunperin olin digin kannalla. 100€ ei taloutta kaada, mutta toisaalta voi mennä vuosia että saisin sen takaisin ostamalla/myymälä fyysisiä pelejä(1-2 vuodessa). Ja onhan Storessakin tarjouksia.
 
Helsingin Kampin Konsolinetissä vielä odottelevat maahantuojalta tietoja, kuinka paljon saavat PS5 digimallia julkaisupäiväksi. Kehottavat varautumaan saatavuuteen vasta ensi vuoden puolella.

Eipä ole vieläkään tietoa Konsolinetista kuulunut. Jännitysnäytelmä jatkuu.
 
Itse kuulun näihin jotka eivät oikein osaa päättää, vaikka alunperin olin digin kannalla. 100€ ei taloutta kaada, mutta toisaalta voi mennä vuosia että saisin sen takaisin ostamalla/myymälä fyysisiä pelejä(1-2 vuodessa). Ja onhan Storessakin tarjouksia.
Ei se valinta välttämättä helppoa ole. Joko pitää tehdä "hard cut" tai maksaa enemmän.

Itselläkin pari fyysistä peliä (RDR2 ja Dirt Rally 2) mitä voisi vielä pelata. Nyt pitää ne hommata tarjouksesta diginä tai siirtyä vain uusien pelien pariin. Ja olisihan UHD Bluray asema kiva herkku taloudessa, en vain tee sillä mitään.
 
Verkkokauppa.com tiedotti, että saan PS5:n digiversion ekassa aallossa. Taidan pitää laitteen.
Suunnitelma oli, että jos levyasemallinen tulee, laitan sen myyntiin.
Hype ei ole kummoinen, koska uusin Gran Turismo jää PS5:n startista todennäköisesti.:rolleyes:

Edit: menee PS5-digi myyntiin. Jos kiinnostaa, Tampereelta, vain haku. Tarkemmat tiedot saa yksitysviestillä.
Kauppa sulki. Diili tehty RRReinin kanssa.
Julmettu konsolihype on tulossa. Nämä viedään käsistä!
 
Itse ainakin jatkan kikkailua eri maiden storejen kanssa mitä tein jo ps4:n kanssa näiden digiostojen osalta ja tällä tavalla saan pelit siihen halviimpaan hintaan, että tilit on jo Japaniin, Jenkkeihi, uuteen-seelantiin, australiaan yms :). ja plussana että pelit saa halutessaan jopa 12 tuntia ennen suomen julkaisua
 
Ylös Bottom