Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Network -henkilökortit (Huom! Vain yksi kortti per lärvi!)

Viper7

New Member
Eli tänne saa postailla noita omia Tröfee kortteja jos on tehnyt. Tällähetkellä sony ei tarjoa omaa vaihtoehtoa joten parasta käyttää
www.playfire.com
www.ps3trophies.co.uk
kaltaisia palveluita.


Itse käytän playfire pelaaja profiilisivuston trophy korttia ainakin siihen asti kunnes SCEE saa omilla foorumeilla kyseisen automaattisesti päivittyvän kortin ulos.


Viper7.png


Kuvan voi lisätä keltaisesta neliöstä jossa näkyy kaksi vuorta/pyramidia ja aurinko.
Sen jälkeen linkillä esimerkkinä playfire

http://media.playfire.com/profile/trophy_widget/Viper7.png

(vaihda Viper7 tilalle oma playfire nickkisi)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophy pelaajakortit


No ei vielä ole paljoakaan noita pelejä tullut jotka tuota tukee, mutta kyllä se lähtee käyntiin pikkuhiljaa. Itsellä käynyt tuuri että uncharted, SSHD ja Pixel junk eden on kaikki omistuksessa.
Mutta esimerkiksi Buzzia ei pääse trophytttamaan.
Jos warhawk ja Burnout löytyy niin pitäisi taas saada aika tavalla noita tuohon korttiin jos vain jaksaa yrittää.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit



Tässähän tämä. Pikku hiljaa alkaa näitäkin kertymään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Siis mikä näiden korttien tarkoitus on? Onko nämä vaan semmosia, että jos jaksaa niin voi huvikseen tehdä itselleen tommosen nuilla sivustoilla ja muille näyttää. Vaikkakin tossa pystyy laittamaan mitä sattuu. Nämä ei siis ole mitään semmosia jotka jotenkin voi "ladata" netistä PSN-jutun kautta että nuo tiedot tulee automaattisesti?
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Siis mikä näiden korttien tarkoitus on? Onko nämä vaan semmosia, että jos jaksaa niin voi huvikseen tehdä itselleen tommosen nuilla sivustoilla ja muille näyttää. Vaikkakin tossa pystyy laittamaan mitä sattuu. Nämä ei siis ole mitään semmosia jotka jotenkin voi "ladata" netistä PSN-jutun kautta että nuo tiedot tulee automaattisesti?

itse joutuu päivittämään ainakin vielä. Playfire tosin vissiin yrittää saada puhella Scee:lle asiasta, mutta veikkaanpa että SCEE tulee vielä lähitulevaisuudessa antamaan oman psn korttinsa josta nuo näkee.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Siis mä en nyt ymmärrä tätä juttua ollenkaan kun olen tuota sivustoa vähän selaillut.Voisko joku vähän opastaa tyhmää.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Siis mä en nyt ymmärrä tätä juttua ollenkaan kun olen tuota sivustoa vähän selaillut.Voisko joku vähän opastaa tyhmää.

- Rekisteröidy plafireen (tai vaihtoehtoisesti johonkin muuhun trophy kortti systeemiin)
- mene profiiliin ja ota itsellesi playfire kortti, sitten lisää siihen ne pelit josta sinulla on trophyt.
- sitten vain yksitellen add:lla lisäämään niitä trophyjä

Ei pitäisi mikään kamalan hankala prosessi olla, toinen vaihtoehto on odottaa Sonyn julkaisevan vastaavan joko US tai EU foorumeille.

Oho aika tavalla olet onnistunut noita keräämään.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit



Noin 20 trophyä puuttuu. En jaksa laittaa viel. oon just saanu level 4 :/ Iha kiva toi playfire:)
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Tässäpä omani:



Ihan hyvin olen mielestäni päässyt alkuun. Pitäisi vain jaksaa grindata Edeniä, Warhawkia ja Wipeoutia vielä lisää, jotta saisi metsästettyä osan hopea- ja kultapysteistä.
 
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Tässä omani:



Eipä vielä kovin kummoinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Trophy pelaajakortit

Vintsukka.png


Ensimmäinen platina tulee Buzzista viikon sisään kun vaan jaksaa hakata, sitten Burnoutista metsästämään toista.
 
Ylös Bottom