Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Pleikkarin Storen tarjousssivulta voi käydä katsomassa näkyykö siellä tarjousta:
netflixtarjousnait4.jpg
 
Pleikkarin Storen tarjousssivulta voi käydä katsomassa näkyykö siellä tarjousta:

Pitihän se kokeilla ja lahjakorttikin saapui reilun päivän odottelun jälkeen. :eek: Eli kampanjasähköpostin vastaanottaminen ei näytä olevan ihan pakollista, ainakaan tällä kertaa. Tarjous oli ilmeisesti tänään loppumassa puoliltapäivin.
 
Mulla on vieläkin tuo Mafia III levyllä toimiikohan sen Data suoraan tuohon Digi versioon jos sen käy lataamassa?
 
Mulla on vieläkin tuo Mafia III levyllä toimiikohan sen Data suoraan tuohon Digi versioon jos sen käy lataamassa?
Jos tarkoitat datalla pelin tallennuksia, niin kyllä pitäisi toimia (olettaen, että levyversio on EU-painos). Jos levyversio on vielä asennettuna, se pitää poistaa, ennen kuin sen voi diginä asentaa.
 
PSN store ja plussa systeemi alkaa tuntua jo aika antiikkselta.

Tämmöinen randon pelien "ilmaisuus" on aika kyseenalainen loppujenlopuksi, koska jos peli on mieleinen se löytyy jo, tai jos peliä ei vielä omista, niin harvemmin noista löytyy helmiä. Joitain poikkeuksia toki ollut vuosien aikana. PS3:sen aikana saadut pelit olivat todella hyviä.

Olisi parempi jos nyt saisi selkeästi vain pienen hyvityksen storeostoksista noiden ilmaispelien sijaan, vähän Nintendon tyyliin. Oculus storen tapainen palautusmahdollisuus olisi myös kätevä, erityisesti PSVR peleissä.
 
PSN store ja plussa systeemi alkaa tuntua jo aika antiikkselta.
Tämmöinen randon pelien "ilmaisuus" on aika kyseenalainen loppujenlopuksi, koska jos peli on mieleinen se löytyy jo, tai jos peliä ei vielä omista, niin harvemmin noista löytyy helmiä. Joitain poikkeuksia toki ollut vuosien aikana. PS3:sen aikana saadut pelit olivat todella hyviä.
No, minuthan suurin piirtein kivitettiin reilut viisi vuotta sitten, kun kritisoin plus-pelejä.
 
5 vuotta sitten tilanne oli eri. Laitoinkin tuossa että PS3 aikaan pelit olivat todella hyviä ja myös ps4 alkuvaiheessa ok tasolla. Toisaalta plussa ei maksa enää juuri mitään, eli tuon 10€/vuosi voin maksaakkin.

Silti se tuntuu antiikkiselta, eritoten kun kilpailevilla storeilla on jo palatuskäytöntöjä ym. mukavaa.
 
5 vuotta sitten tilanne oli eri. Laitoinkin tuossa että PS3 aikaan pelit olivat todella hyviä ja myös ps4 alkuvaiheessa ok tasolla. Toisaalta plussa ei maksa enää juuri mitään, eli tuon 10€/vuosi voin maksaakkin.

Silti se tuntuu antiikkiselta, eritoten kun kilpailevilla storeilla on jo palatuskäytöntöjä ym. mukavaa.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Tällöin joulupyhinä tuli isompi peli, samoin kesälomien aikaan, mutta muuten taso oli aika kaamea.
 
Turha lienee käyttää aikaa siihen mitä mieltä oltiin jostain asiasta 5 vuotta sitten? Etenkin kun selkeästi oltiin eri mieltä ja siitä on varmasti ketjullinen vänkäystä olemassa jossain alempana ketjussa silloisine argumentteineen.

Lähinnä oli tarkoitus käynnistää keskustelua plussapuolen etujen kehittämisestä tai modernisoimisesta, mutta jos tästä aiheesta ei nyt isompaa keskustelua synny, niin saa minun puolestani jäädä.

Olen tässä viime aikana käyttänyt sekä oulus go storea että nintendo storea ja minusta kummassakin on ihan toimivia elementtejä. Tosin tuo Nintendon antama hyvitys ostoksista ei kyllä mikään massiivinen ole. Palautuskäytäntö on sen sijaan toimiva vaikka varmasti söisi myös resursseja melkoisesti, jollei sitten saada robottia hoitamaan sitä.

Pelkästään ”ilmaispelit” ei ole tietenkään ainoa etu, plussaalennuksista kertyy jo hyvä summa siitäkin enemmän ostavalle, ja spotifyta käyttävälle vuoden hinnaksi jää enää kymppi jos tuo spotify ale jatkuu. Siitä huolimatta plussapuoli voisi kokeilla jotain uuttakin vaihteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
No, minuthan suurin piirtein kivitettiin reilut viisi vuotta sitten, kun kritisoin plus-pelejä.

Voin antaa sulle halin jos joskus nähdään, siittä on tosin kymmenen vuotta aikaa ku oot kivityksen kohteeksi joutunut niin etköhän oo siihen mennessä päässy jo asian yli.
 
Voin antaa sulle halin jos joskus nähdään, siittä on tosin kymmenen vuotta aikaa ku oot kivityksen kohteeksi joutunut niin etköhän oo siihen mennessä päässy jo asian yli.
Kyllä, asia ei koskaan minua sen enempää jäänyt vaivaamaan, sen sijaan yksityisviesteissä saatujen haistattelujen ja ala-arvoisten viestien perusteella joillekin viestit kolahtivat.
 
Kyllä, asia ei koskaan minua sen enempää jäänyt vaivaamaan, sen sijaan yksityisviesteissä saatujen haistattelujen ja ala-arvoisten viestien perusteella joillekin viestit kolahtivat.

Ahaa elikkä asia on mennyt noin pitkälle ja lapselliseksi. Siinä tapauksessa suhtaudumme asiaan aivan erillä tavalla.
 
No tämäpäs sattui. Olen pitkään pohtinut aina alesta Destiny2:sen ostoa. Tuskin ehdin pelaamaan mutta parempi näin kun joku täysin tarpeeton.
 
Ylös Bottom