Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Minusta tuo vaihto oli aivan tervetullut. En ole koskaan jaksanut noita kerran vuodessa ilmestyviä urheiluryönäpelejä ja en oikein jaksa uskoa, että niitä PSN Plus -peleinä jakamalla saataisiin uutta yleisöä höynäytettyä niitä hankkimaan tulevaisuudessa.
 
Konami sanoo, että se oli Sonyn päätös vaihtaa PES Detroittiin. Uutinen ei avaa syytä sen tarkemmin.
Taisi tulla liikaa valituksia surkeista valinnoista ja oli tuolla psblogin puolellakin aika paljon negatiivista palautetta :D
 
Detroitin mukana tulee myös Heavy Rain.

Kuten myös detroitin soundtrack joka ilmeisesti sisältää kaikki pelin biisit.
Kokoa 1.5gt ja sisällön voi myös kopsata usb tikulle. Sieltä löytyy kolmen päähahmon musiikit sekä jotain muutakin vielä.
Peliä en ole edes aloittanut, mutta Connorin osio tuli kuunneltua ja olihan se varsin jees settiä.
Pituutta kaikella taitaa olla yhteensä useampi tunti.

Olen pelkästään tuon yhden osion kuuntelusta saanut enemmän iloa kuin mitä olisin saanut siitä futis pelistä.
Horizon chase turbo jää kyllä ottamatta. Demoa aikoinaan kokeilin ja totesin, että tuon tyyliset pelit oli kyllä silloin hienoja kun lotus 2 & 3 sekä jaguar xj-220 oli amigalla se kova juttu, mutta ei tuollaista enää jaksa.
 
Konami sanoo, että se oli Sonyn päätös vaihtaa PES Detroittiin.

Tämä on helppo uskoa, kun katsoo, mitä Konamilla oli mielessä ja mitä se on laittanut PESsin puolelle tarjolle tulevaksi kuukaudeksi. Paljon todella hyviä päivittäisiä kirjautumisbonuksia, jotka selvästi on laitettu tarjolle siinä mielessä, että plussalaiset tulevat kokeilemaan peliä ja saadaan markkinoitua sen kautta pelisarjaa ja tulevaa osaa kaikille.
 
Tämä on helppo uskoa, kun katsoo, mitä Konamilla oli mielessä ja mitä se on laittanut PESsin puolelle tarjolle tulevaksi kuukaudeksi. Paljon todella hyviä päivittäisiä kirjautumisbonuksia, jotka selvästi on laitettu tarjolle siinä mielessä, että plussalaiset tulevat kokeilemaan peliä ja saadaan markkinoitua sen kautta pelisarjaa ja tulevaa osaa kaikille.

Todella outo päätös Sonyltä vaihtaa peli näin myöhään.
 
Aluksi oli jalkapallo ihmisenä pettymys tuo vaihdos. Mutta nyt tuo Detroit on jo toisen kerran läpipeluussa :D

Tämmösiä pelejä on tosi vähän joissa pelaajan valinnat todella johtaa myös johonkin.

Onko näitä muita samantyyppisiä pelejä? Heavy Rain on poissa laskuista kun vaikuttaa niin tylsältä :D
 
Aluksi oli jalkapallo ihmisenä pettymys tuo vaihdos. Mutta nyt tuo Detroit on jo toisen kerran läpipeluussa :D

Tämmösiä pelejä on tosi vähän joissa pelaajan valinnat todella johtaa myös johonkin.

Onko näitä muita samantyyppisiä pelejä? Heavy Rain on poissa laskuista kun vaikuttaa niin tylsältä :D
Ootkos Until Dawnia pelannut? Siinä on myös valinnoilla merkitystä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Suosittelisin silti antamaan Heavy Rainille mahdollisuuden. Yksi parhaimpia rikostarinoita, mitä videopelimaailmassa on tehty.
Joo kyllä itselläkin aikanaan jäi kesken, kunnes vuosia myöhemmin annoin mahdollisuuden päästä sen hitaan alun yli. On edelleen yksi parhaista tarinoista ja todella korkealla mun pelilistalla.
 
Juu tuli tuo Heavy Rain pelattua läpi. Välillä vaan kamalan epäselvää että mitä just nyt pitää tehdä.
Tottunu niin sanotuissa seikkailu peleissä siihen et jossain vasemalla ylhäällä lukee koko ajan mitä just nyt pitää tehdä.
Valehtelematta voi sanoa että noin 15 kertaa piti kattoa youtubesta mitä nyt pitää tehdä kun se ei lue yhtään missään.


Olisi edes logi mihin kaikki DIALOGI menee niin sieltä voi lukea mikä nyt on tehtävän anto.

Hienohan tuo tarina on siitä ei pääse mihinkää mut selkeämäks pitäis tuo tehtävän anto saada.

Ottaa vaikka minkä tahansa nykyaikasen Tomb Raider pelin. Niissä on oikeella ylhäällä koko ajan mitä nyt pitää tehdä.

Go to..
ja sen jälkeen Find..

Siinä sivussa tapetaan kaikkea mikä sattuu liikkumaan.

Mikä on huomattavasti selkeämpää.

Tässä onkin syy miks mä pääasiassa pelaan urheilupelejä kun niistä ei tartte tajuta yhtään mitään ja silti pystyy pelaamaan.
 
WipEout on ihan uus peli :D

Olen siitä kuullut mutta koskaan ei ole tullut sarjaa pelattua

Nisupulla jo hehkuttikin PSVR-tukea, ja olen todellakin samaa mieltä. Se on kyllä hienosti toteutettu. Mä tykkäsin alkuperäisistäkin peleistä Vitalla ja PS3:lla, mutta VR:ssä WipEoutien pelaaminen on ihan huikeaa.
 
Lisäksi Wipeout on yksi hienompia 4K, HDR pelejä PS4 Prolla. Toki itse pelistä en pitänyt, vaikka aikoinaan ensimmäisen Wipeoutin demo oli kovassa käytössä PS1:llä.
 
Ylös Bottom