Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Update! Hollannin PlayStationin FB-sivulle oli jo maaliskuun tarjonta ilmestynyt. Aika hyvä kattaus, vaikka itse sanonkin.


Farpointissa tuki Aim Controller -aseohjaimelle, suosittelen kaikille PSVR-pelaajille. Oli silloin alussa hyvin "silmiä avaava"-kokemus.

 
Viimeksi muokattu:
Tuo FFVII on ainakin puolen vuoden plussien arvoinen peli, onneksi ei ole tullut sitä hankittua. Aika usein on käynyt niin, että nämä huippupelit on jo hankittuna ennen kuin ne tulevat plussaan. Kyllä väittäisin, että näiden satunnaisten kultajyvien ansiosta kannattaa plussaa hankkia tarjouksesta, vaikka ei hirveästi edes pelaisi netissä.
 
Kai se pitää vain pelata tuo PS+ versio FF7 Remakesta ja unohtaa parannettu PS5 versio. 30fps on vaan vähän nihkeä, kun olen pelkästään pelannut 60fps pelejä PS5:lla.
 
Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Nyt kun sain PS5:n, niin sillä storesta löytyy PS4/PS5 bundle pelistä, mutta tietenkin se maksaa nyt 40.
Tuon PS4-version saan kyllä ladattua kirjastosta uudelle konsolille.
Onko nyt niin, että en pääse nauttimaan päivitetystä versiosta "ostamatta uudestaan" koko peliä?
 
Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Nyt kun sain PS5:n, niin sillä storesta löytyy PS4/PS5 bundle pelistä, mutta tietenkin se maksaa nyt 40.
Tuon PS4-version saan kyllä ladattua kirjastosta uudelle konsolille.
Onko nyt niin, että en pääse nauttimaan päivitetystä versiosta "ostamatta uudestaan" koko peliä?

Jos oikein muistan niin storessa oli kaksi versiota siitä, toisessa pelkkä PS4 versio ja toisessa molemmat. Taisi käydä niin että lunastit sen missä oli vain PS4 versio.
 
Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Nyt kun sain PS5:n, niin sillä storesta löytyy PS4/PS5 bundle pelistä, mutta tietenkin se maksaa nyt 40.
Tuon PS4-version saan kyllä ladattua kirjastosta uudelle konsolille.
Onko nyt niin, että en pääse nauttimaan päivitetystä versiosta "ostamatta uudestaan" koko peliä?

Siellä oli erikseen PS4 ja PS5 versiot lunastettavissa. PS5 versio piti käydä selaimella nappaamassa, sitä ei PS4 Storen kautta saa tehtyä.
 
Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Nyt kun sain PS5:n, niin sillä storesta löytyy PS4/PS5 bundle pelistä, mutta tietenkin se maksaa nyt 40.
Tuon PS4-version saan kyllä ladattua kirjastosta uudelle konsolille.
Onko nyt niin, että en pääse nauttimaan päivitetystä versiosta "ostamatta uudestaan" koko peliä?
Mulle taas kävi niin, että olin lunastanut vain PS5 version. En tiedä miten on mahdollista kun oon 2 kertaa muka lunastanut saman version. Helmikuun toinen päivä ja maaliskuun toinen päivä.
 
Muistaakseni siellä oli kaksi versiota tarjolla. Ensimmäinen missä on pelkkä PS4 versio ja toinen, missä on sekä PS4 että PS5 versiot.
 
Control Ultimate Edition oli viimekuun plussapeli, jonka lunastinkin PS4:lle.
Nyt kun sain PS5:n, niin sillä storesta löytyy PS4/PS5 bundle pelistä, mutta tietenkin se maksaa nyt 40.
Tuon PS4-version saan kyllä ladattua kirjastosta uudelle konsolille.
Onko nyt niin, että en pääse nauttimaan päivitetystä versiosta "ostamatta uudestaan" koko peliä?
Ei perkele. Sama juttu itsellä vaikka en vielä ole onnistunut ps5 hankkimaan. On tää kyllä sieltä
 
Piti itsekkin käydä tarkistamassa ja onneksi näkyy tuo PS4/PS5 versio lunastettuna. En ollut varma, että mitä kautta tuon lunastin, mutta onpahan nyt valmiina PS5:sta odottamassa.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_2021-03-06 Control Ultimate Edition.png
    Screenshot_2021-03-06 Control Ultimate Edition.png
    114,8 KB · Lukukerrat: 10
No sony voisi tuollaisesta kyllä mainita.
Onko siis teoriassa mahdollista, että joku voi ihan rahalla ostaa ultimatesta pelkän ps4 version jota ei pysty päivittämään?
Eikös jokaisen ultimaten omistajan kuitenkin pitänyt pystyä päivittämään ilmaiseksi ps5 versioon ja nyt olisikin pitänyt ottaa web storen kautta joku eri versio jotta tuo onnistuu.

Pitäisikö tässä nyt kirota 505 games vai sony alimpaan helvettiin.
Joo otin itsekin tuon ps4:n kautta storesta.
 
Varmaan molemmat voi kirota. Ja ihan PS5:sen Storen kautta se itselleni ehdotti ensiksi sitä PS4-versiota, mutta onneksi valikoista löytyi myös PS5-versio. Onhan se Sonylta aika sekavaa näiden eri versioiden kanssa.
 
No voi v*ttu s**tana, mullakin jäi siis näköjään Ultimate Edition sitten lunastamatta. Voi h**vetin h**vetti mikä systeemi.

Oliko nuo expansionit osa ultimate editionia? Ne minulla löytyy, mutta ultimate edition maksullinen PS5:llä
 
Ylös Bottom