Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Pakko vastata vaikka meneeki offtopiikin puolelle että kyllähän toi 25 taitaa olla se jonka PS5:n testaa yhteys antoi nopeudeksi. Itsellä on 200Mb netti. Enkä mä sitä hitautta huomaa muualla kun PS5 kohdalla. Tosin esim tietokone on suoraan johdolla kiinni netissä. En mä viittis hankkia kalliimpaa nettiä vaan PS5 takia. Kun tietokoneen netti on tarpeeksi nopea mulle.
Ettei mee offtopiikiksi niin voin muokata tähän viestiin milloin toi peli Miles morales on latautunut. Yöksi tulee tauko tietenkin kun sammutan konsolin.
Eikö kannataisi antaa ladata lepotilassa?
 
Asiaan sivuten. On muuten oikein mukavaa ja tärkeätä ettei PSN latausnopeuksissa ei ole mitään ongelmaa PS5:lla ja saa niin hyvin ladattua mitä oma netti antaa (PSN on nyt omassa käytössä yhtä nopea mitä Epic Store. Steam ja Xbox One X tulee perässä). Huima parannus edelliseen konsolisukupolveen ja nyt uuden PS+ Extra palvelun takia pelejä tulee paljon ladattua. SSD tilanpuutteen takia jo hieman liikaakin saa pelejä poistella ja asennella.
PS4 loppupuoliskolla oli jo nopeudet varsin hyviä ja nyt PS5:llä 600M yhteydellä takoo täyttä kaistaa joten eipä kauaa tarvitse pelejä odotella. Juurikin tuon rajallisen SSD:n takia tätä erityisesti arvostaa.
 
Vähän nyyperö kysymys, mutta olikos niin, että jos tilaus katkeaa (esim extra), niin savet jää ja voi jatkaa peliä mihin jäi kun aloittaa tilauksen joskus uudelleen?
 
Vähän nyyperö kysymys, mutta olikos niin, että jos tilaus katkeaa (esim extra), niin savet jää ja voi jatkaa peliä mihin jäi kun aloittaa tilauksen joskus uudelleen?
Kyllä. Virallisesti Sony lupaa säilyttää tallennuksia vähintään puoli vuotta. Käytännössä en muista koko Plussan olemassaolon aikana kellään olleen niin pitkää paussia, etteikö Online Storagessa olevat tallennukset olisi olleet käytettävissä Plus-jäsenyyden uusimisen jälkeenkin.
 
Kyllä. Virallisesti Sony lupaa säilyttää tallennuksia vähintään puoli vuotta. Käytännössä en muista koko Plussan olemassaolon aikana kellään olleen niin pitkää paussia, etteikö Online Storagessa olevat tallennukset olisi olleet käytettävissä Plus-jäsenyyden uusimisen jälkeenkin.

Tätä jo aiemmin yritin etsiä, onko jossain tämä virallinen lupaus luettavissa? Netissä on erilaisia keskusteluja tallennusten säilymisen ja toisaalta katoamisenkin puolesta, mutta tietenkin niiden juttujen todenperäisyyttä on mahdoton arvioida.
 
Tätä jo aiemmin yritin etsiä, onko jossain tämä virallinen lupaus luettavissa?
Se luki aikanaan jossain Sonyn omassa Plus-pressitiedotteessa, kun palvelu julkaistiin vuonna 2010. Sieltä sen olen varmaan itekin KFINin Plus-FAQiin aikanaan kaivanut. Sen koommin asiasta ei ole tainnut pahemmin virallisia lausuntoja olla.

Joten käytännössä ei kannata olla huolissaan asiasta. Online Storage on kuitenkin tarkoitettu vain tallennuksien varmuuskopiointiin, ja varsinaiset savet ovat konsoleilla. Ja jos oikein huolellinen haluaa olla, voi tallennukset varmuuskopioida myös USB-medialle. Tosin PS5:n seivien kanssa tuo ei onnistu, eli tuo ohje pätee vain PS3/PS4/Vita-tallennuksiin.
 
Essential Plus elokuun plussapelit:
FYrvc2YWAAEV7Xf

PlayStation Plus Monthly Games for August: Yakuza: Like A Dragon, Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, Little Nightmares -psblog
 
Yakuzaa on tulossa PS plussaan isolla kädellä.


Tämähän osuu oikein hyvin. Aloin juuri pelailemaan Kiwami 1 ja 2 on myös ostettuna jo. Tosin 3-6 näyttävät tulevan Premiumiin, joten täytyisi sitten päivitellä siihen. Voi olla järkevämpää ostaa se Remastered paketti, jossa on 3-5 vain suoraan. No, katsotaan mutta mahtava juttu jokatapauksessa!
 
Mulla loppuu ps+ marraskuussa ja näköjään voisin päivittää loppuajaksi siihen parhaaseen versioon maksamalla 18e niin eikös tuo silti toimi ihan kuten ennenkin eli voin ottaa heti automaattisen uusimisen pois ja tuo sitten loppuu silloin marraskuussa ja voin taas ostaa vaan ihan perus plussan?
Tuon verran voisin maksaa jo ihan siitä, että pääsis pelaamaan strayn ja ape escapen pitkästä aikaa, mutta muuten mulle riittää ihan perus ps+.
 
Mulla loppuu ps+ marraskuussa ja näköjään voisin päivittää loppuajaksi siihen parhaaseen versioon maksamalla 18e niin eikös tuo silti toimi ihan kuten ennenkin eli voin ottaa heti automaattisen uusimisen pois ja tuo sitten loppuu silloin marraskuussa ja voin taas ostaa vaan ihan perus plussan?
Tuon verran voisin maksaa jo ihan siitä, että pääsis pelaamaan strayn ja ape escapen pitkästä aikaa, mutta muuten mulle riittää ihan perus ps+.
Joo, plussan pystyy laittamaan jo valmiiksi, että tilaus päättyy tuolloin. Pystyy myös tekemään niin, että tilaus vaihtuu laskutuskauden jälkeen perus plussaan.
 
Kesäaleen lisätty uusia pelejä ja on kyllä mahtavaa, että herran vuonna 2022 myös Sony sai lisättyä toivelistat omaan kauppaansa. Tuli heti ilmoitus sähköpostiin, että nyt olisi haluamisi pelejä alennuksessa. Yakuza Remastered Collection ja AC: Odyssey Gold lähtivät vihdoin ostoon.
 
Kesäaleen lisätty uusia pelejä ja on kyllä mahtavaa, että herran vuonna 2022 myös Sony sai lisättyä toivelistat omaan kauppaansa. Tuli heti ilmoitus sähköpostiin, että nyt olisi haluamisi pelejä alennuksessa. Yakuza Remastered Collection ja AC: Odyssey Gold lähtivät vihdoin ostoon.

Joo tuo on ollut hyödyllinen jo pitkään. Mutta nyt on uutuutena et jos sulla on peli toivelistalla ja se tulee plus peliksi niin siitä tulee ilmoitus.
 
Ylös Bottom