Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

miksi minulla näkyy wrc 10 plussa merkinä ja perässä on lukkon kuva vaikka minulla on se parasplussa minkä saa
 
miksi minulla näkyy wrc 10 plussa merkinä ja perässä on lukkon kuva vaikka minulla on se parasplussa minkä saa
WRC 10 poistui tuossa kuun vaiheessa Plus-tarjonnasta. Systeemi on siinä mielessä hölmö, että Plus-ikoni jää niihin peleihin näkyviin, vaikka niitä ei enää olisikaan saatavilla.
 
Jos/kun saat tuesta ihan kunnon vastauksen vastauksen, etkä perinteistä copy-pastella tulevaa "oletko kokeillut käynnistää konsolin uusiksi" -höpöhöpöä, niin kerrohan meillekin, mitä sieltä sanotaan.

Se on sama kuin jo ehdottamani käyttöoikeuksien palautus.

Voi olla, että kunnon korjaus tuohon ongelmaan tulee vasta syksyn isossa firmware-päivityksessä. Se on tällä hetkellä avoimessa betatestissä, mutta sitä varten tarvitsee latauskoodin. Reseteran ketjusta voi koettaa koodia kärkkyä, jos tekee mieli tuota betaa päästä testaamaan.


Ei tullut tuesta mitään vastausta sen jälkeen, kun pyysivät vastauksessaan vain kuvia lähettämään. Nyt sitten uusin käyttöjärjestelmäpäivitys korjasi asian ja muutti oman Playstation Plus osion asettelultaan ihan erilaiseksi ja ajan tasalle tilaustani vastaamaan. Tästä olikin jo mainintaa tuolla päivitykset viestiketjussa.
 
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan oli heinäkuun PS Plus Essential -pelinä ja lunastin sen silloin puhelimen PS Appin kautta. Tänään huomasin, että PS5-konsoliin onkin asentunut Trial-versio pelistä ja koko versiolle näkyy hinta 29,95 €. Kävikö muille näin ja saako koko versiota enää ladattua ilmaiseksi korottamatta PS Plus tilausta vähintään Extra-tasolle?
 
The Dark Pictures Anthology: Man of Medan oli heinäkuun PS Plus Essential -pelinä ja lunastin sen silloin puhelimen PS Appin kautta. Tänään huomasin, että PS5-konsoliin onkin asentunut Trial-versio pelistä ja koko versiolle näkyy hinta 29,95 €. Kävikö muille näin ja saako koko versiota enää ladattua ilmaiseksi korottamatta PS Plus tilausta vähintään Extra-tasolle?
PS Appin kautta on ilmeisesti tullut muillakin väärä versio pelistä:


PlayStation-tukikaan ei pystynyt auttamaan asiassa:
PlayStation Network käyttäjätilisi mukaan, olit ostanut The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan demo-version.

Valitettavasti emme pysty lisäämään pelin käyttäjätilillesi kampanjan päättymisen jälkeen.
 
PS Appin kautta on ilmeisesti tullut muillakin väärä versio pelistä:


PlayStation-tukikaan ei pystynyt auttamaan asiassa:

Joskus itsekkin tappelin niiden kanssa, kun oli jonkun pelin kanssa ongelmaa ja en tajua miten hemmetissä toi voi edes olla mahdollista, etteivät pysty auttamaan :confused:
 
Joskus itsekkin tappelin niiden kanssa, kun oli jonkun pelin kanssa ongelmaa ja en tajua miten hemmetissä toi voi edes olla mahdollista, etteivät pysty auttamaan :confused:
Perusmeininkiä näissä Sonyn systeemeissä että todella yksinkertaiselta tuntuvat asiat eivät todellakaan ole yksinkertaisia. Niillä on mitä ilmeisimmin nuo systeeminsä niin typerästi tehty että kaikkea pientäkin tuntuu olevan tosi vaikea muuttaa. Esimerkkinä nyt vaikkapa ne käyttäjätunnusten vaihdotkin, joita porukka toivoi vuosia ja lopulta sekään ei todellakaan ole mikään täydellisesti toimiva homma.
 
Essential Plus lokakuun plussapelit:
FdwK_lmXoAAbAUo

PlayStation Plus Monthly Games for October: Hot Wheels Unleashed, Injustice 2, Superhot -psblog
 
Ostin myös tänään tuon Hot Wheelsin Xboxille, muttei harmita, kun on pleikkarista vain vanhempi versio käytössä. Hot Wheels kyllä tuntui minun makuun paljon miellyttävämmältä kuin Forza Horizonin Hot Wheels lisäri. Oikein mukava vauhdin tuntu heti alkuunsa aloitusautoilla, mitä ei kyllä Forzassa saa kuin kaikkein nopeimmilla vehkeillä.
 
No mä ainakin saan kunnolla rahoilleni vastinetta.
Mulla oli 45 päivää plussaa jäljellä kun päivitin premiumiin niin se maksoi 7.4e joten tuolla rahalla tulee pelattua stray, observer system redux, miles morales ja nyt vielä medium.
 
Hups. Taisi olla pieni virhe PS Accessin videossa. Siinä mainittiin, että Ridge Racer 2 tulee Premium-jäsenille. No nyt on jo video poistettu.

Edit. Nyt tuli korjattu video.

Nehän saa tiedot etukäteen nauhoitusta varten, jotta voi julkaista videon samalla hetkellä Sonyn ilmoituksen kanssa. Varmaan voisi sitten tämän virheen perusteella kuvitella, että Ridge Racer 2 tulee kuitenkin palveluun lähikuukausina.

Ihan hyvältä kyllä vaikuttaa lokakuun PS+ Extra kattaus. Dragon Quest Builderseista jompi kumpi menee testiin ja myös GTA Vice City.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom