Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Se alennus on ainakin mainoksen perusteella 30e (ei siis prosenttialennus), joten näkyy tietysti siinä halvimmassa tilauksessa eniten.
Näin se taitaa olla, vaikka PlayStation.com-sivuston eka mainosteksti noita prosenttiosuuksia hehkuttikin.

Uudet jäsenet: säästä jopa 50 % 12 kuukauden PlayStation Plus -jäsenyydestä.

Avainsana tuossa tietysti tuo "jopa". Mutta turhapa tästä on enempää länkyttää. Alennus mikä alennus.
 
Ja itselläni ei tarjousta tule (vaikka pari vuotta olen ollut ilman plussaa), joten varmaankin suunnattu vain täysin uusille asiakkaille, jotka saavat konsolinsa joulun alla.
 
Katselin netistä että kokonaan uusille plus asiakkaille on 7 pv ilmainen kokeilujakso mutta koskeeko se pelkästään uk/ us aluetta koska täyttä varmuutta ei mulla nyt kuitenkaan ole.

Jos tonne plussaan menee siihen tilauskohtaan niin ei se kyllä anna mitään free trial kohtaa.

Onkos tietäjiä jotka tietäisivät miten asia on...

Edit... Itse itselleni vastaten...ei ole olemassa suomessa mitään viikon kokeilujaksoa. On kyllä aika onneton suoritus kyllä nyt sonyltä.

Jotenkin oli kuvitelmissa että jos et ikinä ole ollut plus tilaaja niin ekalla kerralla siinä on joku free trial. No enpä kokeile ghost of tsunimaa nyt sitten edes tuon kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Katselin netistä että kokonaan uusille plus asiakkaille on 7 pv ilmainen kokeilujakso mutta koskeeko se pelkästään uk/ us aluetta koska täyttä varmuutta ei mulla nyt kuitenkaan ole.

Jos tonne plussaan menee siihen tilauskohtaan niin ei se kyllä anna mitään free trial kohtaa.

Onkos tietäjiä jotka tietäisivät miten asia on...

Edit... Itse itselleni vastaten...ei ole olemassa suomessa mitään viikon kokeilujaksoa. On kyllä aika onneton suoritus kyllä nyt sonyltä.

Jotenkin oli kuvitelmissa että jos et ikinä ole ollut plus tilaaja niin ekalla kerralla siinä on joku free trial. No enpä kokeile ghost of tsunimaa nyt sitten edes tuon kautta.
Kuulostaa oudolta, sillä aikaisemmin 7 - 14 vrk kokeilumahdollisuus on ollut.
 
Kuulostaa oudolta, sillä aikaisemmin 7 - 14 vrk kokeilumahdollisuus on ollut.
Mistäköhän sellaisen saat??? Yrität sitten nettiselaimen kautta tai ps apin kautta omilla tunnareilla mennä siihen tilsuskohtaan niin ei ole muita vaihtoehtoja kuin ne maksulliset 1,3 tai 12 kk jaksot....ei anna mitään kokeiluvaihtoehtoja. Silsi itsekkin tuota ihmettelin koska olin siinä luulossa että kerran tililläsi saat tuota ilmaiseksi kokeilla sen 1 -2 viikkoa.

Ei siellä oikeastaan muuta ois ollut kuin toi ghost of tsunima jota ois voinut tuon ilmaisen kokeilun aikan testata.
 
Mistäköhän sellaisen saat??? Yrität sitten nettiselaimen kautta tai ps apin kautta omilla tunnareilla mennä siihen tilsuskohtaan niin ei ole muita vaihtoehtoja kuin ne maksulliset 1,3 tai 12 kk jaksot....ei anna mitään kokeiluvaihtoehtoja. Silsi itsekkin tuota ihmettelin koska olin siinä luulossa että kerran tililläsi saat tuota ilmaiseksi kokeilla sen 1 -2 viikkoa.

Ei siellä oikeastaan muuta ois ollut kuin toi ghost of tsunima jota ois voinut tuon ilmaisen kokeilun aikan testata.
Varmaan vain poistunut Plus -jäsenyys-uudistuksen yhteydessä.
 
Essential Plus tammikuun plussapelit:
cb23f4faac38c46b551e2c13e0635fa0b28a6676.jpg

PlayStation Plus Monthly Games for January: Star Wars Jedi: Fallen Order, Fallout 76, Axiom Verge 2 -psblog
 
"Uusille" jäsenille on nyt Extra- ja Premium-tasoa ihan hyvässä tyrkyssä. 12 kuukautta Extraa lähtee käytännössä tismalleen samaan hintaan kuin vuoden Plus Essential -tilaus, ja Premiumiinkin pääsee käsiksi n. 80 eurolla.

 
Pahus PS+ WWE 2k22 olikin vain pelkkä PS4-versio, ei sitten. Jätetään ne wrestling muistot rauhaan sinne PS1-2 ajanjaksoon.
 


Hyvä kattaus taas vaihteeksi. Katsotaan jos kavereita kiinnostaa B4B coop-sekoilu. DMC-sarja tulee myös korkattua ensimmäistä kertaa DMC5 myötä.
 
"Uusille" jäsenille on nyt Extra- ja Premium-tasoa ihan hyvässä tyrkyssä. 12 kuukautta Extraa lähtee käytännössä tismalleen samaan hintaan kuin vuoden Plus Essential -tilaus, ja Premiumiinkin pääsee käsiksi n. 80 eurolla.


Sopivasti loppui vuoden vaihteessa tilaus niin olin "uusi jäsen". Extra on nyt hyvään hintaan mutta silti otin pari kymppiä kalliimman Premiumin jos sattuisi pelaamaan jotain retroa vuoden aikana :D
 
No niin, Sayonara Wild Hearts pitää pelata läpi, joskus kunhan ehtis.
Kannattaa. Se on hauska ja värikäs rytmipelin ja autorunnerin sekoitus. Eikä läpipeluukaan kestä kuin muutaman tunnin, joten se on helppo ottaa yhden (tai muutaman) illan pikkuvälipalana.
 
Sayonara Wild Hearts ei varsinaisesti ole kovin kallis peli (11-12e), mikäli haluaa pelata milloin haluaa. Fyysisenä ja diginä suurinpiirtein samaan hintaan PS4:lle.

 
Sayonara Wild Hearts ei varsinaisesti ole kovin kallis peli (11-12e), mikäli haluaa pelata milloin haluaa. Fyysisenä ja diginä suurinpiirtein samaan hintaan PS4:lle.

Mulla on sen verran jonossa vähän kaikenlaista pelattavaa ja niin rajallisesti aikaa pelaamiseen, ettei tule ostettua kuin pari peliä vuodessa & loput tulee pelattua kk-tilauspalveluiden myötä. Tämäkin peli menee ehdottomasti "peluuseen jos tulee PS Plussaan"-kategoriaan.
 
Vice City poistuu helmikuussa PS+:sta, se ilmoitettiin heti silloin julkistuksen yhteydessä. Ilmeisesti myös Metro Exodus ja Saints Row The Third Remaster poistuvat, kun olivat jo näkyneet poistuvissa tietyillä alueilla.

Itsellä onneksi Metro ja SR3 ostettuna aikaisemmin sika halvalla niin no problem. Pitäisi kyllä aloittaa Metron pelaaminen jossain vaiheessa, varmasti olisi hyvä immersiivinen kokemus.
 
Ylös Bottom