Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nii ne että kiinteen on kyllä noussut eikä laskenut.
Kaikkien operaattorien 4g hinnat on noussut 4v takaa kovasti.
Ps: tukiasemat on myyty jo tukkoon eli nopeus ei oo noussut(teoriittinen kyllä mutta joo).
Eli se että sä maksat sopimuksesta jtn ei kerro sitä mitä hinnat on sillä puolella tänään.

Jos näin kuluttajan puolesta hinnat ovat laskeneet (tai pysyneet samassa, mutta nopeudet nousseet), niin silloin hinnat ovat laskeneet. En minä kuluttajana tiedä mitä operaattorin puolella tapahtuu, mutta kun se ei näy hinnassa, niin ei se minua kiinnosta. Ihan sama Sonyn osalta, jos hinnankorotukselle ei saa mitään vastinetta, niin se tuntuu vähän kummalta (lue: ryöstöltä).

Maksan 4G-liittymästä 14,90e/kk. Jos tämä oli 4 vuotta sitten halvempi, niin hyvä homma. Lähdettä hieman kaipaisin.

Olen nyt Helsingin Vallilassa ja tein nopeustestin puhelimellani: Ping: 16ms, Download 44,87 Mbps, Upload 17,84 Mbps. Aika vauhdikkaasti data tuntuu liikkuvan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jos näin kuluttajan puolesta hinnat ovat laskeneet (tai pysyneet samassa, mutta nopeudet nousseet), niin silloin hinnat ovat laskeneet. En minä kuluttajana tiedä mitä operaattorin puolella tapahtuu, mutta kun se ei näy hinnassa, niin ei se minua kiinnosta. Ihan sama Sonyn osalta, jos hinnankorotukselle ei saa mitään vastinetta, niin se tuntuu vähän kummalta (lue: ryöstöltä).

Maksan 4G-liittymästä 14,90e/kk. Jos tämä oli 4 vuotta sitten halvempi, niin hyvä homma. Lähdettä hieman kaipaisin.

Olen nyt Helsingin Vallilassa ja tein nopeustestin puhelimellani: Ping: 16ms, Download 44,87 Mbps, Upload 17,84 Mbps. Aika vauhdikkaasti data tuntuu liikkuvan.
Sori sori lukuvirhe!
Eli siis mobiililaajakaista on noussut siis ihan jokaisella operaattorilla.
Ei oo muuta faktaa että kilpailutin silloin 4g 100Mbps(teoriittinen maksimi 150Mbps) liittymää ja halvin oli silloin 19.90€.
Siitä ei menny kauaakaa aikaa nii nous hinnat.
Nyt kun kattoo nii kyllä siellä on operaattoreilla hinnat noussut tohon 24.90€ (taitaa olla kaikilla toi hinta).
Että ei ole tarvetta kyllä huijjata
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sori sori lukuvirhe!
Eli siis mobiililaajakaista on noussut siis ihan jokaisella operaattorilla.
Ei oo muuta faktaa että kilpailutin silloin 4g 100Mbps(teoriittinen maksimi 150Mbps) liittymää ja halvin oli silloin 19.90€.
Siitä ei menny kauaakaa aikaa nii nous hinnat.
Nyt kun kattoo nii kyllä siellä on operaattoreilla hinnat noussut tohon 24.90€ (taitaa olla kaikilla toi hinta).
Että ei ole tarvetta kyllä huijjata

Jep, ei ole minullakaan tarvetta huijata. Kerroin mitä itse liittymistäni maksan, en huijannut. Jos liittymäsi maksaa enemmän, niin sille en voi mitään.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Näet vilppiä siellä missä sitä ei ole.
Ehkä et käsitä mitä vilpillä tarkoitetaan. Toiminta voi olla vilpillistä, vaikka se olisi laillista. Vilpillisyys voi olla myös näkökulmakysymys, joten jos minä näen jossain vilpillisyyttä missä sinä et näe, niin se ei tarkoita etteikö silti vilpillisyyttä voisi olla.

Kuitenki hetkeä aiemmin kommentoit, että hälytyskellojen pitäisi soida kun yritys sanoo että nyt on kiire ostaa. Harhauttaminen on vilpillisyyttä, vaikka harhauttaminen voi olla tiedostettua tai tiedostamatonta. Näyttää siis siltä, että jopa sinä näit vilpillisyyttä siellä missä minäkin, vaikka lopuksi olit sitä mieltä että vilpillisyyttä ei ollut. Sekavaa tosiaan.

Tietysti se on jokaisen henkilökohtaisista arvoista kiinni miten asiaan tulee suhtautua. Itse en hyväksy vilppiä tai harhauttamista itseltäni, muilta ihmisiltä enkä sen enemmälti yrityksiltä. Varmasti joku kokee että arvojani tulee korjata tai että ne ovat väärät. Ne ovat minun enkä koe kaipaavani niihin teiltä apua.
 
Ehkä et käsitä mitä vilpillä tarkoitetaan. Toiminta voi olla vilpillistä, vaikka se olisi laillista. Vilpillisyys voi olla myös näkökulmakysymys, joten jos minä näen jossain vilpillisyyttä missä sinä et näe, niin se ei tarkoita etteikö silti vilpillisyyttä voisi olla.

Kuitenki hetkeä aiemmin kommentoit, että hälytyskellojen pitäisi soida kun yritys sanoo että nyt on kiire ostaa. Harhauttaminen on vilpillisyyttä, vaikka harhauttaminen voi olla tiedostettua tai tiedostamatonta. Näyttää siis siltä, että jopa sinä näit vilpillisyyttä siellä missä minäkin, vaikka lopuksi olit sitä mieltä että vilpillisyyttä ei ollut. Sekavaa tosiaan.

Tietysti se on jokaisen henkilökohtaisista arvoista kiinni miten asiaan tulee suhtautua. Itse en hyväksy vilppiä tai harhauttamista itseltäni, muilta ihmisiltä enkä sen enemmälti yrityksiltä. Varmasti joku kokee että arvojani tulee korjata tai että ne ovat väärät. Ne ovat minun enkä koe kaipaavani niihin teiltä apua.
Näimpä sun kannattaa olla jatkossa ostamatta kun koet että sua viiletty linssiin ja kannattaa tehdä reklamaatio asista viellä päälle [emoji23]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eikö nämä firmispäivitykset sisältyneet vanhaan hintaan? Jää vähän hämäräksi mitä haet tällä...
Konsolin firmwarenpäivityksethän tulevat kaikille, oli Plussaa tai ei.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Konsolin firmwarenpäivityksethän tulevat kaikille, oli Plussaa tai ei.
Meinaatko tällä konsolin tuotot menee suoraan uuden suunnitteluun.
Plussan tuotot suoraan vaan plussan tilaajille ja niin edes päin?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En tiiä kuuluko tänne mutta yp siirtää jos on tarvetta.
Ainakin yhdelle on tarjolla software beta avain ja ekalle menee joka heittää viestiä mulle tai ketjuun.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tyhmä kysymys mutta voinko ostaa plussaa jos lisää rahaa tilille (Sony PlayStation Network Card 50 EUR) PSN-latauskorttilla, aattelin kun noi plussa kuukausikortit on erikseen myynnissä esim gigantissa ja noi raha kortit erikseen...

Kun huomasin että plussalla tarjous 50 eurolla 15kk plussaa enkä käytä luottokorttia oon aina käyttäny noita lataus kortteja.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tyhmä kysymys mutta voinko ostaa plussaa jos lisää rahaa tilille (Sony PlayStation Network Card 50 EUR) PSN-latauskorttilla, aattelin kun noi plussa kuukausikortit on erikseen myynnissä esim gigantissa ja noi raha kortit erikseen...
Totta kai voit. :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Totta kai voit. :)
Niin eli jos saan siis esim. kivijalkakaupasta henkilökunta-alennusta + bonukset, niin kannattaisi siis ehdottomasti ostaa sieltä 50e PSN-valuuttaa, lunastas ne omaan PSN-tiliin millä ostaa tuo 12kk jäsenyys ja näin jäisi 15kk hinnaksi se noin 40e? :) Vai edellyttääkö 15 kuukautta 12:n hinnalla -tarjous nimenomaan Storesta ostamista?

Tällainen "kikkailu" ei jotenkin tullut mieleen, kun olen aprikoinut ostaako jemmaan vaikka vanhaakin jäsenyyttä on vielä suht. pitkästi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Niin eli jos saan siis esim. kivijalkakaupasta henkilökunta-alennusta + bonukset, niin kannattaisi siis ehdottomasti ostaa sieltä 50e PSN-valuuttaa, lunastas ne omaan PSN-tiliin millä ostaa tuo 12kk jäsenyys ja näin jäisi 15kk hinnaksi se noin 40e? :) Vai edellyttääkö 15 kuukautta 12:n hinnalla -tarjous nimenomaan Storesta ostamista?

Tällainen "kikkailu" ei jotenkin tullut mieleen, kun olen aprikoinut ostaako jemmaan vaikka vanhaakin jäsenyyttä on vielä suht. pitkästi.

Pystyt tehdä juurikin näin. Itse tein juuri vastaavasti.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Huhuja liikkeellä, että tulevat PS+ pelit olisivat ainakin InFamous: Second Son, sekä Child Of Light. Saa nähdä onko pelkkää huhua. InFamous: First Light, joka on siis tuon pääpelin stand alone lisuri, oli plussapelinä tammikuussa 2015.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Paskaa ei jatkoon ainakin infamouksen osalta, peli on nykyään niin vanha ja tuntuu löytyvän kaikilta että jos siittä eroon haluaa niin ostaja saa sen ilmaiseksi ja myyjä joutuu vielä maksamaan ostajalle että se otetaan vastaan :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sama. Harmi että nyt kahden hyvän kuukauden jälkeen palataan takaisin roskaan. No Child of Light oli kyllä ihan hyvä, mutta sekin toki pelattu jo vuosia sitten.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

No voi jessus sentään.. Jotenkin kuvittelin, että hinnannoston myötä antaisivat vähän tuoreempia pelejä, tai edes hyviä pelejä... Noh, aina tulee uusi kuukausi kuluvan jälkeen.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jälleen kerran vuoto oli täysin oikeassa, mutta sitä siitä ei paljastunut, että syyskuussa tulee bonuspelinä ensimmäistä kertaa ihan PSVR-peli. Onko tämä enteellistä vai pelkkä kokeilu? Joka tapauksessa bonus- ja Cross-Buy-pelit laskien ensi kuussa on tarjolla peräti kuusi PS4-peliä. Toki That's You on ollut tarjolla jo heinäkuusta asti.

inFAMOUS: Second Son (PS4)
Child of Light (PS4)
RIGS: Mechanised Combat League (PS4 bonus title – PS VR required)
That’s You (PS4 bonus title)
Truck Racer (PS3)
Handball 2016 (PS3)
We Are Doomed (PS Vita & PS4)
Hatoful Boyfriend (PS4 & PS Vita)
PS3-pelivalinnat saavat raavaankin miehen miltei kyyneliin. Molemmat ovat kökköjulkaisija Big Benin tallista, ja kyseessä on sen sortin "laatua", että Truck Racerilla on tasan yksi käyttäjäarvostelu Metacriticissä ja sekin lupaavasti 2/10. Todella marginaalilajiin keskittyvä Handball 16 ei ole saanut yhtään arvostelua PS3-versiostaan, mutta Xbox One -versiolla on sentään Espanjan IGN:n antama 2.5/10-huippuarvosana.

Hassumpi juttu sen sijaan on, että US-puolen PS.Blog lipsautti ensin väärät pelit Jenkkilään, ennen kuin korjasivat samoiksi kuin EU-landiassakin, pl. Child Of Light, joka on korvattu Strike Vector EX:llä. Mutta vaistoni aika vahvasti sanoo, että nämä seuraavat tittelit tullaan Plus-peleinä saamaan ihan lähikuukausina, joten pidätelkäähän ostohousujanne.

Monster Jam Battlegrounds, PS3
Hustle Kings, PS3
Hue, PS Vita (Cross Buy with PS4)
Sky Force Anniversary, PS Vita (Cross Buy with PS4 & PS3)

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Ylös Bottom