Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Eli jos päätilillä ostaa jonkun pelin niin tietenkn se on myös pelattavissa muilla tileillä jotka on pleikkaan luotu, mutta kuinka käy esim pelin lisäsisällön kanssa. esim nyt kun storessa on tarjouksessa gran turismo jossa tulee pelin sisäistä rahaa mukana niin onko ne ainaostaan käytössä sillä tilillä jolla peli on ostettu.
Siinä on pientä varianssia. Periaatteessa DLC:kin on muiden käytettävissä, mutta tuollaiset tavallaan kertakäyttöiset jutut kuten krediittien lisäys GTS-saldoon tulevat vain sille varsinaiselle omistajalle.
 
Siinä on pientä varianssia. Periaatteessa DLC:kin on muiden käytettävissä, mutta tuollaiset tavallaan kertakäyttöiset jutut kuten krediittien lisäys GTS-saldoon tulevat vain sille varsinaiselle omistajalle.

Vielä lisäkysymys, onnistuuko peli tallennukseen siirto samalla pleikalla tililtä toiselle.?

Poika oli siis pelannut mun tilillä pelejä ja nyt olisi tarkoitus tehdä pojalle oma tili ja siirtää tallennuksen sille tilille.. onnistuuko.?
 
Vielä lisäkysymys, onnistuuko peli tallennukseen siirto samalla pleikalla tililtä toiselle.?

Poika oli siis pelannut mun tilillä pelejä ja nyt olisi tarkoitus tehdä pojalle oma tili ja siirtää tallennuksen sille tilille.. onnistuuko.?
Tallennukset ovat pääsääntöisesti PSN-tunnukseen sidottuja, eli ei valitettavasti onnistu.
 
Tallennukset ovat pääsääntöisesti PSN-tunnukseen sidottuja, eli ei valitettavasti onnistu.

Niin arvelinkin. mutta pelit varmaan toimii kaikilla käyttäjillä riippumatta siitä millä niistä pelin osti.?
Plus tilillä tai ilman plus tiliä olevalla.
 
Viimeksi muokattu:
Sori kun väännän vielä rautalangasta. eikös konsolissa voi olla vain yksi tunnus joka on aktivoitu ensisijaisena ps4 järjestelmään. eli sillä tunnuksella pitää kaikki ostot tehdä että muilla tunnuksilla siinä konsolissa voi peliä pelata.?
Ei, kyllä siinä voi olla useita PSN-tunnuksia, joille jokaiselle se konsoli on heidän ensisijainen vehkeensä. Esim. mulla on omalla PS4 Prolla oman suomalaisen PSN-tunnuksen lisäksi myös US-, UK- ja JAP-tunnukset, joista jokaisella se laite on ensisijainen. Tuon ansiosta kaikilla tunnuksilla voi käyttää millä tahansa PSN-tunnuksella ostettua matskua.

Eli yhdellä PSN-tunnuksella voi olla vain yksi ensisijainen PS4-järjestelmä, mutta sama konsoli voi silti olla useamman primäärilaite.
 
Ei, kyllä siinä voi olla useita PSN-tunnuksia, joille jokaiselle se konsoli on heidän ensisijainen vehkeensä. Esim. mulla on omalla PS4 Prolla oman suomalaisen PSN-tunnuksen lisäksi myös US-, UK- ja JAP-tunnukset, joista jokaisella se laite on ensisijainen. Tuon ansiosta kaikilla tunnuksilla voi käyttää millä tahansa PSN-tunnuksella ostettua matskua.

Eli yhdellä PSN-tunnuksella voi olla vain yksi ensisijainen PS4-järjestelmä, mutta sama konsoli voi silti olla useamman primäärilaite.

ok... kiitos selvityksestä.
 
Tammikuun plussa tarjonta mahdollisesti paljastunut:

kJ1ehiK.jpg
 
Joo molemmat pelit on jäänyt kokematta niin lähtee varmuudella latinkiin jos paikkaansa pitää
 
Tämähän passaisi. Olen skipannut toistaiseksi deus exän, vaikka uskonkin sen olevan hyvä. Lähinnä siksi että ps3 versio mikä multa jo löytyy, jäi pelaamatta puolen tunnin jälkeen.
Kannattaa tietty kokeilla, mutta uskoisin saman tapahtuvan MD:n kanssa. Julkaisuvuotena Human Revolution oli mielestäni _huomattavasti_ kiinnostavampi ja virkistävämpi kokemus mitä Mankind Divided, joka kokonaisuutena ajatellen on valitettavan kehno tekele.
 
Tein konsoliin toisen aikuisen tilin, mutta nyt sillä tilillä ei pääse pelaamaan verkkoon. ei kait nyt tuollekkin tarvitse erikseen olla plus jäsenyyttä kun pleikalla on jo yksi tili jolla sellainen on.?
 
Tein konsoliin toisen aikuisen tilin, mutta nyt sillä tilillä ei pääse pelaamaan verkkoon. ei kait nyt tuollekkin tarvitse erikseen olla plus jäsenyyttä kun pleikalla on jo yksi tili jolla sellainen on.?
Verkkopelioikeus on kaikilla saman konsolin käyttäjillä, kunhan laite on aktivoitu ensisijaisena PS4-järkestelmänä sillä PSN-tunnuksella, jolla se Plus-jäsenyys on voimassa. Ei-ensisijaisella PS4:llä jokaisella täytyy olla oma Plus-jäsenyytensä, jos netissä tahtoo pelata.
 
Mulla on 2 Ps4:sta. Toisessa on päätili ja toiseen olen laittanut lapsille "alatilin" omaani. Voinko pelata molemmilla koneilla samaa peliä levyltä niin että voisin verkon kautta siirrellä tallennusta koneelta toiselle?
 
Mulla on 2 Ps4:sta. Toisessa on päätili ja toiseen olen laittanut lapsille "alatilin" omaani. Voinko pelata molemmilla koneilla samaa peliä levyltä niin että voisin verkon kautta siirrellä tallennusta koneelta toiselle?
Voit, jos olet Plus-jäsen ja kunhan siihen teet lasten konsoliinkin uuden käyttäjän ja liität sen omaan PSN-tunnukseesi. Jos et ole Plus-jäsen, tallennusta voi siirrellä konsolista toiseen vaikkapa USB-tikulla.
 
Voit, jos olet Plus-jäsen ja kunhan siihen teet lasten konsoliinkin uuden käyttäjän ja liität sen omaan PSN-tunnukseesi. Jos et ole Plus-jäsen, tallennusta voi siirrellä konsolista toiseen vaikkapa USB-tikulla.

Jos siirrän USB-tikulla pelin tallennusta niin onko se jollain tavalla kytketty käyttäjätunnukseen vai voiko samaa tallennusta näin siirtää toisellekin tunnukselle?
 
Jos siirrän USB-tikulla pelin tallennusta niin onko se jollain tavalla kytketty käyttäjätunnukseen vai voiko samaa tallennusta näin siirtää toisellekin tunnukselle?
Tuossakin tapauksessa sidottu pääsääntöisesti PSN-tunnukseen, ts. saattaa joitain poikkeuksiakin olla. Lonkalta en osaa yhtään kuitenkaan mainita.
 
Eli tätä peliä ei voi pelata alatileillä ollenkaan?
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20171226-090112.png
    Screenshot_20171226-090112.png
    267,2 KB · Lukukerrat: 36
Eli tätä peliä ei voi pelata alatileillä ollenkaan?
Ensimmäistä kertaa koskaan näen moisen varoituksen. Todella erikoinen juttu, jos noin todella on. Liekö sitten olympialisenssi vaatinut tavallistakin tiukemmat käyttöoikeusrajoitukset.

Toisaalta esim. noi US/UK/JAP-tunnukseni ovat ihan erillisiä Master Account -tyyppisiä tunnuksia, eikä niissä sinällään ole mitään riippuvuutta varsinaiseen suomalaiseen PSN-tunnukseni. Että vaikea sanoa, toimisiko tuo Steepin olympialisäri konsolin muilla Master Account -tunnuksilla, vai onko käyttöoikeus todella rajattu vain ja ainoastaan sen ostajalle.
 
Ylös Bottom