Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Joo jos käy hakee on ihan hyvä tarjous, tilaamalla 44€ vs storen 47€ ei paljoon säästä ellei tilaa useempaa kerralla.
No kiva. Mulla ei oo store tarjonnut aikoihin kuin 1 ja 3kk vaihtoehtoa. Vuoden diiliä ei edes näy mulla puhelimella, eikä pleikalla.
En ois ton takia hakenut. Tosin säästin tossa nyt kuitenkin ohikulkumatkalla poiketessa 14e.
 
Testasin selaimellakin ostaa storesta, mutta sama homma. On se nyt merkillistä, että 3kk ja 12kk on mahdollista maksaa walletista, mutta 1kk on täysi mahdottomuus.

Noh, ollaan sitten ilman plussaa loppukuu, ei auta.
Olikos jollain tähän jotain kikkakutosta, vai onko tuo oikeasti mahdotonta?
 
Mites kun olen nyt ostamassa pojalle pleikkaa, jotta päästään pelaamaan yhdessä Farming Simua sun muita. :)

Mutta..tänään muissa yhteyksissä osui silmiin eräs juttu. Eli tarkoitus oli pistää pojan pleikka ensisijaiseksi ja omalla sit ”netin yli” oman tunnuksen kautta.

Mutta menetän ennakkolatauksen ja online tallennukset jne?? Pystynkö mitenkään saamaan hommaa rokkaamaan niin, että voisin omallani pelailla kaikkea, saada latautumaan pelit ennakkoon, päivitykset automaattisesti ja savet pilveen automaattisesti. Mutta silti poika pelaisi mun tunnuksella ostamia pelejä toisella pleikalla?
 
Pystynkö mitenkään saamaan hommaa rokkaamaan niin, että voisin omallani pelailla kaikkea, saada latautumaan pelit ennakkoon, päivitykset automaattisesti ja savet pilveen automaattisesti. Mutta silti poika pelaisi mun tunnuksella ostamia pelejä toisella pleikalla?
Pystyt. Aseta poitsun konsoli ensisijaiseksi, ota se pysyvästi irti netistä, deaktivoi kaikki konsolisi PSN-tilinhallintasivustolla, aktivoi oma konsolisi ensisijaisena. Järjestelyn huono puoli on siis tuo, että sitä pojan PS4:ää ei tosiaan saa enää koskaan kytkeä nettiin tai sen näennäinen ensisijaisuus poistetaan automaattisesti.
 
Pystyt. Aseta poitsun konsoli ensisijaiseksi, ota se pysyvästi irti netistä, deaktivoi kaikki konsolisi PSN-tilinhallintasivustolla, aktivoi oma konsolisi ensisijaisena. Järjestelyn huono puoli on siis tuo, että sitä pojan PS4:ää ei tosiaan saa enää koskaan kytkeä nettiin tai sen näennäinen ensisijaisuus poistetaan automaattisesti.
Mutta kun tarkoitus olisi pelata pojan kanssa samoja pelejä ja esim Farming simu toimii moninpelinä vain netin yli.
 
No siinä tapauksessa ei onnistu.
No voihan...,
Ei oo kyllä pienintäkään järkeä maksella tuplasti peleistä ja plussasta.
Ja olikos se niin, että jos pidän oman ensisijaisena, niin toisella ei voi pelata yhtään mitään muilla kuin mun tunnuksella?
 
Ja olikos se niin, että jos pidän oman ensisijaisena, niin toisella ei voi pelata yhtään mitään muilla kuin mun tunnuksella?
Näin se valitettavasti menee.

Yksi ratkaisu voisi toki olla, että ostat yhteisiksi tarkoitetut pelit poitsun tunnuksella ja teet omasta konsolistasi ensisijaisen myös tuolla tunnuksella. Sen jälkeen pelit ennakkolatautuu ja päivittyy automaattisesti omalla konsolillasi, ja poika voi silti pelailla omalla laitteella käyttäen omaa PSN-tunnustaan.
 
Gigantti myy nyt vuoden jäsenyyden 40egellä. Kävin hakee pari.

Aina kun Gigantissa on edes välttävä tarjous jostakin, Oulun MegaStoressa tavara on (heti) loppunut! Vaikka kaikissa muissa myymälöissä tavaraa olisi, ei Oulussa. Aina tarjoaa vain Ylivieskaa, Kajaania ja Rovaniemeä. Oulussa liian pienet varastot selvästi kysyntään nähden, viimeisenä saatavuus loppuu juuri noista Iisalmista ja Kajaaneista. Jos hakee myymälästä, postikuluja ei voi välttää? "Varaa ja nouda" ei anna valita kuin myymälöitä, joissa tavaraa piisaa. Postikulut eivät ole postin hinnaston mukaiset.

----------------

Kokeilin: toimituspaikaksi ei voi valita kuin myymälän, jossa tavaraa tilaushetkellä on saatavilla. Näin siis myös nettitilausprosessin kautta, ei pelkästään painamalla toista vaihtoehtoa eli "Varaa ja nouda" (vai mitkä olivatkaan tarkat sanat, en muista). Esim. Verkkokauppa.com-kaupassa voi valita ilmaiseksi toimituksen myymälään, vaikka kyseisessä myymälässä ei olisi tuotetta saatavilla. Noh, taitaa tuo postikuluineenkin olla parempi tarjous kuin Sonyn euroalueen kaupassa oleva 55 dollaria (48 euroa).
 
Sama hakea prismasta kanta-asiakaspäivänä, jos kanta-asiakkuus löytyy, niitä 50€ seteleitä -15%. Ne käy samalla maksuvälineeksi spotifyhyn ja yleensäkin psn ostoksiin. Hintaa 50€ setelille kertyy 42,50€.
 
Sama hakea prismasta kanta-asiakaspäivänä, jos kanta-asiakkuus löytyy, niitä 50€ seteleitä -15%. Ne käy samalla maksuvälineeksi spotifyhyn ja yleensäkin psn ostoksiin. Hintaa 50€ setelille kertyy 42,50€.

Ymmärsin muistaakseni asiakasomistajapäivänä (ei kanta-asiakaspäivä(t)!!!), että tuollaiset esimaksetut (eng. pre-paid) kupongit ja setelit eivät kuulu minkään alennusten piiriin. Konsolit olivat -5 %:a, pelit -15. Poikkeuksia oli pitkä luettelo mainoskylteissä. Olen täällä kuullut aiemminkin, että joku hakee noita asiakasomistajapäivinä. Ehkä on eroavaisuuksia alueen mukaan? Nuo Suomen Prismat kuuluvat moneen eri osuuskauppaan, siksi maanlaajuisia hintoja niille ei ole. Onhan siitä ollut joskus jotain juttuakin, että täällä pohjoisessa Arinan alueella oli järjestään ruokatuotteet kalliimpia kuin pääkaupunkiseudulla ja muuallakin Suomessa.
 
Ymmärsin muistaakseni asiakasomistajapäivänä (ei kanta-asiakaspäivä(t)!!!), että tuollaiset esimaksetut (eng. pre-paid) kupongit ja setelit eivät kuulu minkään alennusten piiriin. Konsolit olivat -5 %:a, pelit -15. Poikkeuksia oli pitkä luettelo mainoskylteissä. Olen täällä kuullut aiemminkin, että joku hakee noita asiakasomistajapäivinä. Ehkä on eroavaisuuksia alueen mukaan? Nuo Suomen Prismat kuuluvat moneen eri osuuskauppaan, siksi maanlaajuisia hintoja niille ei ole. Onhan siitä ollut joskus jotain juttuakin, että täällä pohjoisessa Arinan alueella oli järjestään ruokatuotteet kalliimpia kuin pääkaupunkiseudulla ja muuallakin Suomessa.

Kyllä itse ainakin saanut prismasta asiakasomistajapäivillä tuon -15% alennuksen peleistä ja ps storen kupongeista. Juuri ottaakin päähän kun oliko ne juuri viime viikolla ja hain 12kk plussa aikaa ja nyt tuli tietysti tuo gigantin tarjous.. :(
 
Ylös Bottom