Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Kyllä nuo psn kortit kuuluu -15% piiriin. Monesti olen ostanut Oulussa. Kerran kassalla vähennettiin vaan -5% eikä kassa suostunut parempaan. Kävin asiakaspalvelun puolella sitten korjaamassa tämänkin.
 
Mitään järkeähän asiassa ei ole eikä noita ole tarkoitettu alennukseen. Sama koskee esim. esimaksettua puheaikaa matkapuhelimeen ja muuta "rahalla ostettavaa rahaa". Osuuskauppa tekee tappiota tuolla. Tappion välttämiseksi osa tuotteista on vain viiden prosentin asiakasomistajatarjouksessa ja osa ei ollenkaan.
 
Se onko se järkevää vai ei, taitaa mennä jo aika vahvasti tämän ketjun ulkopuolelle. :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin PS4:saa mainoksen HBO Nordic 2kk ilmaiseksi PS+ käyttäjille. Todennäköisesti koskee vain uusia HBO:n asiakkaita, joten pitää varmaan faijalle hommata HBO ;)
 
Ei koske vain uusia. Itselläni on kyseinen tarjous käytössä juurikin nyt ja olen "vanha asiakas".
No katos, niinpä onkin. Ehdin jo tehdä uuden tilin, mutta en vielä laittaa maksutietoja. Koodi kävikin omalle tililleni. No sitten, kun tuo tarjous on loppu niin voikin ottaa sen HBO:n perustarjouksen, 1 kk ilmaiseksi uusille asiakkaille.
 
Mulla ollu 2 ps4 sta jo 4vuoden ajan ja aina toiminut moitteetta. Olen pojalle tehnyt oman tilin ja laittanut konsolit ristiin ensisijaisiksi jotta voidaan pelata samoja pelejä samaan aikaan sekä menee vain yksi plus jäsenyys. Ostan siis minun tilille kaikki pelit ja plus jäsenyyden. Tänään kuitenkin tuli ongelma, sisältöä ei voida avata ja lukon kuva peleissä. Palautin asetuksista "palauta käyttöoikeudet" tein tämän molemmilla konsoleilla. Silti bugaa. Soitin myös pleikkari tukeen missä eivät edes tienneet tuosta primary kikasta. Myös ps tunnuksen taivuttaminen oli heille hankalaa 1/5 palvelu. Mikähän tässä mättää onko kokemuksia samoista ongelmista? Kysyn samalla myös että miten tuo perhetili toimii kun omistan kaksi konsolia, kokeilin tehdä jo yhden lisä accountin perhetiliin mutta sepä tarvitsisi silti oman plus jäsenyyden..
 
Mulla on auttanut uudelleen käynnistys. Muutaman kerran ollut sama vika. Plussan loppuminen sitten pistää plus pelit lukkoon. Mutta se tuskin oli nyt kyseessä.
 
Ps tuki otti yhteyttä. Oli kuulemma laajempi vika enkä ollut ainut asian kanssa. Nyt toimii. Pakko vielä moittia ps tukea kun ei tiennyt henkilö siellä mistään mitään
 
Hmm, mites tämä nyt menee. Mulla on plussa ja olen koneen ensisijainen käyttäjä. Olen luonut oman tilin lapselleni ja mukula pelaa Fortnitea ja Overwatchia. Hänelle en ole ostanut plussaa, mutta noiden verkkopelien pelaaminen onnistuu kuitenkin hänen tunnuksilla. Eli ilmeisesti minun plussan ansioista hän niitä pystyy pelaamaan?

Nyt kun menin poitsun Storeen ja yritin ladata ilmaista PSN Fortnite sälää, niin herjaa että osta plussa. Entäs jos teen ostoksia poitsun Storesta? Ilmeisesti mahdotonta, ellen syötä omia korttitietoja vai pitääkö ostoklset tehdä pääkäyttäjän puolelta?

Sori sekavuus, mutta aivan pihalla noiden pääkäyttäjien ja lisäkäyttäjien Storen ostosten suhteen...
 
Eli ilmeisesti minun plussan ansioista hän niitä pystyy pelaamaan?
Kyllä.

Ilmeisesti mahdotonta, ellen syötä omia korttitietoja vai pitääkö ostoklset tehdä pääkäyttäjän puolelta?
Helpoimmalla pääset, kun ostat ne omalla tunnuksellasi. Sen jälkeen ne toimivat sillä ensisijaisella PS4-järjestelmällä myös muilla PSN-tunnuksilla.
 
Kannattaa kyllä ihmeessä edes testata tuota Somaa mikä on nyt +pelinä.
Tuossa on ihan huikea scifi tarina ja jos haluaa kokea pelkän tarinan niin nykyään löytyy easy mode, örkit ei tapa.

Ei tätä muuten vaan hehkuteta Steamissa 95% suosittelee.

 
Steep kelpaa kyllä. Monta kertaa meinannut ostaa mutta ei koskaan olisi ollut aikaa sen pelaamiseen niin ei ole viitsinyt.
 
Steep oli ensimmäinen ja ainoa ubisoftin peli, josta hommasin platinan. Tuohon sopi se heidän tyylinsä ampua haulikolla kartalle niin paljon blippiä kuin kehtaa. Harmi kun dlc:t ovat turhan hintavat sisältöön nähden.
 
Ylös Bottom