Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Pitää vähän avatua PS+:sta. PS Now:n myötä PS+:sta on tullut minulle käytännössä arvoton. Olin jo aikeissa lopettaa sen, mutta sorruin vielä kerran ostamaan vuoden jäsenyyden, kun luulin pelailevani BF5:sta, mutta se väistyi yksinpelien tieltä.

Monihan maksaa PS+ jäsenyyttä myös sen takia (kuten minä), että sieltä tulee ilmaispelejä, ja osa tarjouksista koskee vain PS+ jäseniä. Nyt kun hetken olen ollut PS Now jäsen, niin eihän noissa syissä ole enää mitään järkeä. Esim. nyt elokuun toinen PS+ ilmaispeli oli Sniper Elite 4, joka on ollut PS Now palvelussa jo viime vuodesta lähtien. Muutenkin PS+ pelit on olleet usein niitä jotka jo löytyy PS Now:sta. Sitten kun muutenkin vertaa, että jos PS+ tarjoaa kaksi peliä kuussa, niin tässä esim. viimeisimmät PS Now pelit jotka tuli elokuussa:
  • Castlevania Lords of Shadow (PS3)
  • Castlevania Lords of Shadow 2 (PS3)
  • Castlevania Lords of Shadow: Mirror of Fate (PS3)
  • Doom (PS4)
  • Fallout 4 (PS4)
  • Monster Energy Supercross (PS4)
  • MotoGP 17 (PS4)
  • Tekken 7 (PS4)
  • The Raven: Remastered (PS4)
  • Wolfenstein: The New Order (PS4)
Täytyy jatkossa ostaa vaan kuukausi kerralla PS+:aa, jos joskus tulee jotain multeja pelailtua.
 
Pitkään ollut jo sitä mieltä, että PS Now pitäisi sisällyttää PS+ palveluun.

Verkkopelaamiseen ei PS+ tarvita ilmaispelien kohdalla, jotka ovat erittäin suosittuja.

Pelkästään verkkopelaamiseen takia PS• taas on turha köykäinen, kun tietokoneella samat pelit pelataan ilmaiseksi.

Ilmaispelit Ok, mutta usein pelattavaa on ollut riittävästi jo muutenkin tai ovat jo pelatut.

Seuraavassa sukupolvessa PS Now rohkeasti osaksi PS+:aa.
 
Juu ihan vapaasti voi linkittää nuo yhteen kunhan hinta ei nouse.
En halua maksaa palvelusta jota en koskaan käytä.
 
Verkkopelaaminen takaisin ilmaiseksi ja sitten maksaville jäsenille voi olla noi kuukausittain jaettavat pelit ja tallennusten pilveen laitto mahdollisuus.

Parin viikon päästä loppuu oma plussajäsenyys ja tuskin sitä enää uusin, mutta tuo PS Now lähtee tilaukseen jossakin vaiheessa.
 
Borderland 3 ilmestyminen pakottaa jatkamaan tilausta. Aikaisemmat osat tullu jo pelattua porukalla läpi, enkä aio tehdä poikkeusta nytkään.
 
Juuri kun menin haukkumaan PS+:n, niin onneksi Darsiders 3 helpotti tuskaa. Aikoinaan ykkösestä tykkäsin kovasti, mutta kakkonen sen sijaan alkoi puuduttamaan toden teolla.. Oletin että kolmonen on samaa toistoa, mutta ilokseni huomasin että tässähän oli todella paljon Dark Souls elementtejä, ja siten maistui minulle oikein erinomaisesti!
 
Verkkopelaaminen takaisin ilmaiseksi ja sitten maksaville jäsenille voi olla noi kuukausittain jaettavat pelit ja tallennusten pilveen laitto mahdollisuus.

Parin viikon päästä loppuu oma plussajäsenyys ja tuskin sitä enää uusin, mutta tuo PS Now lähtee tilaukseen jossakin vaiheessa.
Tämä olisi juuri se mitä itse toivon. Pääpelialustana kun on Xbox, niin en tee tällä hetkellä pleikkarin PS+ jäsenyydellä mitään muuta kuin sen, että pääsen muutamia pelejä pelaamaan kavereiden kanssa verkon yli. Todella raskasta maksaa tästä, mutta ei ole vaihtoehtoja. Ottaisin mieluummin vaikka rampautetun PS+ jäsenyyden pienemmällä kuukausihinnalla kuin että maksan näistä itselle turhista ominaisuuksista ja peleistä.

Tämähän kärjistyisi vielä lisää jos Nintendo Switchilläkin olisi tarve pelata netissä. Onneksi siihen ei ole vielä tultu. :)

Juu ihan vapaasti voi linkittää nuo yhteen kunhan hinta ei nouse.
En halua maksaa palvelusta jota en koskaan käytä.
Nythän Xboxin puolella on jo menty siihen, että Game Pass Ultimate pitää sisällään Xbox Live kultajäsenyyden ja Xbox Game Passin. Todella hyvä diili ja varmasti Sony ottaa tästä mallia viimeistään seuraavassa sukupolvessa.
 
toivottavasti vahtavat toi baseball pois ei kiinosta yhtää ja kokoajan tulee sellaisia pelejä mitä suurinosa on jo ostanyt tai omistaa
 
Pelasin tuon Baseballin tutoriaalin ja poistin pelin samantien.
Pitäis alkaa opiskelemaan koko peli alusta pitäen ja hyvä jos pesäpallon sääntöjä enää edes muistaa.

Kyllä tuo on jenkeille suunnattu peli ja sen takia aika turha Euroopassa, ois voinut kyllä korvata tuon jollain muulla pelillä.
 
Pelasin tuon Baseballin tutoriaalin ja poistin pelin samantien.
Pitäis alkaa opiskelemaan koko peli alusta pitäen ja hyvä jos pesäpallon sääntöjä enää edes muistaa.

Kyllä tuo on jenkeille suunnattu peli ja sen takia aika turha Euroopassa, ois voinut kyllä korvata tuon jollain muulla pelillä.
Itsekin vähän pelotti kokeilla koko peliä mutta on tuo yhden pelin perusteella loppuen lopuks tosi lähellä kotoista pesäpalloa. :D

Siis sen perusteella mitä ymmärrän koulun pesäpallo liikunnan perusteella. (Esim tuo että kolmesta palosta vaihtuu lyövä joukkue taitaa olla myös pesäpallon säännöissä) Isoin erto on tuo että pallo tulee lyöjälle suoraan edestä eikä kohtisuoraa ylhäältä minne lukkari sen aina heittää.

Tosi vähän tuosta oikeasti ymmärtää mutta nuo perusjutut oon ymmärtänyt. Nuo eri tilastoinnit pitäis ymmärtää niin ymmärtää vielä paremmin.

Olin siinä uskossa että tämä on €Aan peli mutta ei ilmeisesti olekaan.

Kannattaa muidenkin kokeilla :)
 
On ihan älyttömästi muitakin eroja. Kopit on paloja, joka osumasta on pakko lähteä etenemään. Etenemistilanteissa tulee myös taklauksia joista en oo ikinä ymmärtänyt miten se selviää kumpi oli ensin. Takalaiton puuttuu. Tosin baseballissa on lyöminen niin paljon vaikeampaa että sen ymmärtää että hyvästä osumasta palkitaan kunnarilla. Mutta oma mielipide on se että pesis on huomattavasti viihdyttävämpää ja ois luultavasti pelinäkin parempi. Baseball on vain hutien lyömistä. Mutta pesis peliä ei tulla ikinä kyllä saamaan.
 
Kyllähän tuo Baseball menis semmoisena tyhmänä pelaajana, mutta jos oikeasti haluaa pelata niin tuon lajin ymmärtämistä se vaatii.


Tuo on muutenkin vähän saman tyypinen peli kuin amerikkalainen jalkapallo.
Katkoja venytetään sen tähden että saadaan myytyä joku mainos siihen väliin, peli suunnitellaan mainosten ympärille.
 
Nyt kun katsoo vaikka paria vuotta taaksepäin niin ei tule mieleen yhtään PS+ peliä jota olisi tullut pelattua.. tulleissa toki luokkaa kourallinen pelejä joista ajatteli että voishan noita kokeilla mutta ei niin ei. Varmaan kaikki oman pelimaun pelit tulee pelattua paljon ennen kuin tulevat plussa peliksi.
 
Ylös Bottom