Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Eikös se ollut osa PS5:n Plus Collectonia? Nyt myös PS4-pelaajille.
Jeps, ei ole monella vielä PS5 joten eiköhän joillekin niistä 115 miljoonasta PS4:n omistajasta Days Gone kelpaa oikein hyvin. Toki onhan tuo peli jo esimerkiksi PS Now ollut aikaisemmin joten ei tämä kuukausi ihan samanlaista tykitystä ole mitä muutama edellinen kuukausi ovat olleet.

Toisaalta kyllähän tässä kuukaudessa saa myös uuden pelin Oddworldin muodossa joka on aika jees, harvoin sitä uunituoreita pelejä Day One tarjotaan tällä tapaa PS Plussasta tai missään muussakaan palvelussa ylipäätään.
 
Minulla taasen kävi toisinpäin. Kaikki muut Oddworld pelit ovat olleet sellaista pientä tappelua etenemisen suhteen, mutta tätä olen jo muutaman kentän pelannut
Ei ainakaan vielä ole tullut ongelmia etenemisen suhteen.
Mun mielestä tää on paljon vaikeampi kuin Oddworld: New 'n' Tasty!. Toisessa kentässä meen ja oon jo jumissa. Viholliset näkee tässä helpommin kun ne osaa katsoa ylös ja alas.
 
Palaan vähän ajassa taaksepäin ja pakko mainita Control peli! Ensin oli vähän vaikea päästä jotenkin sisälle peliin, mutta kaks tuntia ku oli pelattu, nii tiesin et tän pelin pelaan läpi nyt. Tai no nyt muide ohella, kun itsellä yleensä 2-4 peliä kerralla pelattavaNa läpi. Joku oli aiemmin maininnut menettävänsä hermot Controlliin, mutta koita kestää kyllä se siitä! varsinkin kun skillei alkaa kehittyä :). Ps just rekisteröidyin tänne ku tuli ikävä peliplaneetan foorumeita, niin päätin etsiä konsolipelaajalle suomalaisen foorumin. Asiallista keskustelua mitä nopeasti selailin ja tuun varmasti jatkos päivittäin seuraa topiccei
 
Palaan vähän ajassa taaksepäin ja pakko mainita Control peli! Ensin oli vähän vaikea päästä jotenkin sisälle peliin, mutta kaks tuntia ku oli pelattu, nii tiesin et tän pelin pelaan läpi nyt. Tai no nyt muide ohella, kun itsellä yleensä 2-4 peliä kerralla pelattavaNa läpi. Joku oli aiemmin maininnut menettävänsä hermot Controlliin, mutta koita kestää kyllä se siitä! varsinkin kun skillei alkaa kehittyä :). Ps just rekisteröidyin tänne ku tuli ikävä peliplaneetan foorumeita, niin päätin etsiä konsolipelaajalle suomalaisen foorumin. Asiallista keskustelua mitä nopeasti selailin ja tuun varmasti jatkos päivittäin seuraa topiccei
Kovasti tykännyt controllista ps5:lla. Se kartta vaan on täysi vitsi. Suorastaan turhauttavaa pelata muuten loistavaa peliä kun puolet ajasta menee siihen että yrität löytää eteenpäin.
 
Sony on julkaisemassa huhun mukaan Playstation Plus Video Pass -palvelun:

Kaikki bonus mikä tekee PS Plussasta houkuttelevamman otetaan kyllä ilolla vastaan. Tosin valehtelisin jos väittäisin, että itselleni hirveästi tulee iloa tästä sillä katson elokuvani jo muulla tapaa enkä näe tämän hirveästi sitä muuttavan jatkossakaan.
 
Sony on julkaisemassa huhun mukaan Playstation Plus Video Pass -palvelun:


Kunhan tämä ei ole pois pluspelien laadusta, niin ei kai siitä haittaakaan ole. En tosin näe tätä kauhean relevanttina lisänä, videopalveluita on jo enemmän kuin tarpeeksi ja mielummin näkisi sen panostuksen peleissä. Pelaamisen takiahan tätä serviisiä kuitenkin tilataan.
 
Kunhan tämä ei ole pois pluspelien laadusta, niin ei kai siitä haittaakaan ole. En tosin näe tätä kauhean relevanttina lisänä, videopalveluita on jo enemmän kuin tarpeeksi ja mielummin näkisi sen panostuksen peleissä. Pelaamisen takiahan tätä serviisiä kuitenkin tilataan.
Olen samoilla linjoilla, mutta toisaalta Sonylla on omaa leffatuotantoa niin paljon, että sillä saisi "halvalla" lisäarvoa palvelulle.
 
Ylös Bottom