Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Kovia Japsi pelejä Capcomilta ja Konamilta olisi tulossa ilmeisesti Premium palveluun:

Hieman huolestuttavaa oli tämä lause: "These classic games are only available for subscribers of the PlayStation Plus Premium tier" Toivon, että tästä huolimatta pystyn latamaan Resident Evil 2 pelin. Koska olen sen aikoinaan PS3;lle ostanut.
 
Hieman huolestuttavaa oli tämä lause: "These classic games are only available for subscribers of the PlayStation Plus Premium tier" Toivon, että tästä huolimatta pystyn latamaan Resident Evil 2 pelin. Koska olen sen aikoinaan PS3;lle ostanut.

Eiköhän se saada ladattua samalla tapaa kuten muutkin, ei kannata stressata :)
 
Onkos Death Stranding, Spider-Man: Miles Morales ja Ghost of Tsushima PS5-versiot pysyvästi tuolla Extra tierin valikoimissa?
 
Voisi kuvitella, että nyt on sama meininki näiden Sonyn yksinoikeuksien kanssa kuten PS Nowissa oli, että tietyt yksinoikeuspelit siellä pysyvät loputtomiin ja niistä jotka aikanaan poistuvat niin niistä ilmoitetaan kyllä heti kättelyssä. Tosin en usko enää, että Sony yksinoikeuksiaan palveluun toisi viiveellä ja sitten lopulta vielä poistelisi niitä sieltä. Varmaan nyt kaikki Sonyn pelit jotka tuonne tulee ovat siellä myös sitten jäädäkseen.

Olisi aika törkeää yhtäkkiä ilmoittaa lyhyellä varoitusajalla/ilman varoitusta, että joku Returnal poistuu palvelusta jonkun toisen pelin tieltä. PR-katastrofihan tuo olisi.
 
Minulla on kuukausittain uusiutuva premium käytössä. Kysymys kuuluu, että mitä tapahtuu jos syötän 12kk normaali plus koodin sisään?
 
Minulla on kuukausittain uusiutuva premium käytössä. Kysymys kuuluu, että mitä tapahtuu jos syötän 12kk normaali plus koodin sisään?

Ymmärtääkseni se kääntyy 183pv, eli n.6kk premiumia.

 

Mahdolliset lisäykset Extraan ja Premiumiin heinäkuussa. Useampi Assassins Creed, Saints Row IV, FF VII: Remake Integrade ja jo varmaksi tiedetty Stray.

Itse otan erityisesti Integraden ilolla vastaan, sillä Yufi DLC on itseltäni pelaamatta. Myös joitain Assassin Creedejä voisi pelailla uudelleen.
 
Tulevat PSPlus-lisäykset alla. Kyllä nyt tilauspalveluiden käyttäjiä hemmotellaan, Game Passissa Pippa Possu ja
Pleikkarilla tarjolla Ryhmähauta.

"Stray | PS4, PS5
Final Fantasy VII Remake Intergrade | PS5
Marvel’s Avengers | PS4, PS5

Also available on July 19 are:

Assassin’s Creed Unity | PS4
Assassin’s Creed IV Black Flag | PS4
Assassin’s Creed Rogue Remastered | PS4
Assassin’s Creed Freedom Cry | PS4
Assassin’s Creed: The Ezio Collection | PS4
Saints Row IV: Re-Elected | PS4
Saints Row Gat out of Hell | PS4
Spirit of the North: Enhanced Edition | PS5
Ice Age: Scrat’s Nutty Adventure | PS4
Jumanji The Video Game | PS4
Paw Patrol on a Roll! | PS4
ReadySet Heroes | PS4

Classics Catalog lineup for PlayStation Plus Premium members

No Heroes Allowed! (PSP)
LocoRoco Midnight Carnival (PSP)"

 
Haluan vain todeta että tuo lisäyslista näyttää ihan samalta miltä kaikki muutkin vuokrapalvelujen lisäykset. Suurin osa lisäyksistä on vanhaa "alelaarikamaa", jotka teoksista kiinnostuneet ovat pelanneet jo ajat sitten. Kärjessä sitten jokunen tuore nimike ettei tule paha mieli.

Game Passia on "huonoista" lisäyksistä kritisoitu mutta ihan samalta tämäkin vaikuttaa. Omaan makuun jopa huonommalta koska ne tuoreet indieteokset puuttuu ja tuossa on vain Stray joka kiinnostaa. FF Integrade kiinnostaisi lähinnä lisärinsä vuoksi mutta senkin ostaisin mieluummin fyysisenä, kuten myös GP:n pelit, jotka sen arvoiselta ovat tuntuneet.
 
Jos on kolme kuukauden jakso tilaus niin voiko sitä muuttaa vuoden tilaukseksi? Siis kun mulle ei tarjota kun 3 kk jaksoja?

Plus palveluun kuuluu pilvipalvelu, niin jos on esim pari päivää tilausten välissä niin säilyykö ne pilvessä vai häviääkö ne pilveen tallennetut tiedot tilauksen päättyessä vai pelkästään niiden saatavuus?
 
Jos on kolme kuukauden jakso tilaus niin voiko sitä muuttaa vuoden tilaukseksi? Siis kun mulle ei tarjota kun 3 kk jaksoja?

Plus palveluun kuuluu pilvipalvelu, niin jos on esim pari päivää tilausten välissä niin säilyykö ne pilvessä vai häviääkö ne pilveen tallennetut tiedot tilauksen päättyessä vai pelkästään niiden saatavuus?

Tarkkaa tietoa ei tunnu löytyvän nyt mistään, legenda kertoo tosin että 6kk olisi tiedot tallessa ilman tilausta. Toisaalta kertomuksia löytyy netin syövereistä, että vuosienkin päästä on tallennukset löytyneet pilvestä. Eli tuskin parin päivän tauko vaikuttaa mitenkään muuten kuin saatavuuden osalta.
 
Haluan vain todeta että tuo lisäyslista näyttää ihan samalta miltä kaikki muutkin vuokrapalvelujen lisäykset. Suurin osa lisäyksistä on vanhaa "alelaarikamaa", jotka teoksista kiinnostuneet ovat pelanneet jo ajat sitten. Kärjessä sitten jokunen tuore nimike ettei tule paha mieli.

Game Passia on "huonoista" lisäyksistä kritisoitu mutta ihan samalta tämäkin vaikuttaa. Omaan makuun jopa huonommalta koska ne tuoreet indieteokset puuttuu ja tuossa on vain Stray joka kiinnostaa. FF Integrade kiinnostaisi lähinnä lisärinsä vuoksi mutta senkin ostaisin mieluummin fyysisenä, kuten myös GP:n pelit, jotka sen arvoiselta ovat tuntuneet.
Eikai se mitään yllättävää ole, että samaa höttöä molemmat palvelut. Hyvä kuitenkin kun Sony tuo laajalla skaalalla pelejä palveluunsa ja pitää mielenkiintoa yllä niille jotka näihin vuokrapalveluihin rahojaan hassaa.
 
Jos on kolme kuukauden jakso tilaus niin voiko sitä muuttaa vuoden tilaukseksi? Siis kun mulle ei tarjota kun 3 kk jaksoja?
Voi vaihtaa. Sama ”polku” toimii sekä PS4:llä että PS5:llä.

PlayStation Plus -osio > More (eli se ”kolmen pisteen ikoni”) > Manage Subscription > Change Plan > valitse haluamasi Plus-taso > valitse haluamasi laskutusväli
 
Tilasin nyt sen Extra paketin vuodeksi. Mitä katsoin pelejä niin jos en olisi kaikkia vielä ehtinyt pelaamaan niin kyllähän 100€ tulee hyvin katetta. Ainakin joku 6-7 peliä (a 60€)

Kokeilen nyt aluksi Spider Man Miles Moralesia.

Ja viitaten keskusteluun toisessa topiikissa niin 4 tuntia kestää lataus vaikka koko 39Gt
 
Viimeksi muokattu:
Eikai se mitään yllättävää ole, että samaa höttöä molemmat palvelut.
En sanonutkaan sen vuoksi että se olisi yllättävää vaan nimenomaan sen vuoksi että jokainen, joka on ikinä mitään suoratoistoja käyttänyt, tietää millaisia ne sisällönlisäykset keskimäärin on.
 
Tilasin nyt sen Extra paketin vuodeksi. Mitä katsoin pelejä niin jos en olisi kaikkia vielä ehtinyt pelaamaan niin kyllähän 100€ tulee hyvin katetta. Ainakin joku 6-7 peliä (a 60€)

Kokeilen nyt aluksi Spider Man Miles Moralesia.

Ja viitaten keskusteluun toisessa topiikissa niin 4 tuntia kestää lataus vaikka koko 39Gt
Siinä tapauksessa sulla on hidas netti, noin 25Mbps latausnopeus. 200 Mbps latausnopeudella olisi 30 min tuo 39Gb.

Asiaan sivuten. On muuten oikein mukavaa ja tärkeätä ettei PSN latausnopeuksissa ei ole mitään ongelmaa PS5:lla ja saa niin hyvin ladattua mitä oma netti antaa (PSN on nyt omassa käytössä yhtä nopea mitä Epic Store. Steam ja Xbox One X tulee perässä). Huima parannus edelliseen konsolisukupolveen ja nyt uuden PS+ Extra palvelun takia pelejä tulee paljon ladattua. SSD tilanpuutteen takia jo hieman liikaakin saa pelejä poistella ja asennella.
 
Siinä tapauksessa sulla on hidas netti, noin 25Mbps latausnopeus. 200 Mbps latausnopeudella olisi 30 min tuo 39Gb.

Asiaan sivuten. On muuten oikein mukavaa ja tärkeätä ettei PSN latausnopeuksissa ei ole mitään ongelmaa PS5:lla ja saa niin hyvin ladattua mitä oma netti antaa (PSN on nyt omassa käytössä yhtä nopea mitä Epic Store. Steam ja Xbox One X tulee perässä). Huima parannus edelliseen konsolisukupolveen ja nyt uuden PS+ Extra palvelun takia pelejä tulee paljon ladattua. SSD tilanpuutteen takia jo hieman liikaakin saa pelejä poistella ja asennella.

Pakko vastata vaikka meneeki offtopiikin puolelle että kyllähän toi 25 taitaa olla se jonka PS5:n testaa yhteys antoi nopeudeksi. Itsellä on 200Mb netti. Enkä mä sitä hitautta huomaa muualla kun PS5 kohdalla. Tosin esim tietokone on suoraan johdolla kiinni netissä. En mä viittis hankkia kalliimpaa nettiä vaan PS5 takia. Kun tietokoneen netti on tarpeeksi nopea mulle.
Ettei mee offtopiikiksi niin voin muokata tähän viestiin milloin toi peli Miles morales on latautunut. Yöksi tulee tauko tietenkin kun sammutan konsolin.


Edit: 9.14 sunnuntaina ja laitoin latautumaan joskus 9.08 eli ei siitä paljoo jäänyt eiliseltä kesken
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom