Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Kävipäs merkillinen juttu eilen. Plus -tilauksen viimeinen voimassaolopäivä oli eilen, automaattinen uusiminen päällä, mutta tilillä ei riittävää rahasummaa. Kävin katsomassa subscriptionin tilaa, niin 'next payment' -kohdassa luki, että 25/11/2023. En valita vuoden ilmaisesta extra tieristä.

Että sellainen black friday -tarjous. :D
 
Olen tekemässä plus-jäsenyyden uusimista vuodeksi näin BF aikaan. Nyt kun on nämä eri tasot tulleet, niin tarjoaa Premiumia reilu 48€ hintaan. Onko toi nyt paras tarjous kun olin sitä perustilausta ostamassa 45€ hintaan?
 
Olen tekemässä plus-jäsenyyden uusimista vuodeksi näin BF aikaan. Nyt kun on nämä eri tasot tulleet, niin tarjoaa Premiumia reilu 48€ hintaan. Onko toi nyt paras tarjous kun olin sitä perustilausta ostamassa 45€ hintaan?

Kuulostaa äkkiseltään vähän turhan halvalta, onko sulla siis se perustilaus voimassa vielä vuoden ajan ja tuo on se päivityshinta? Se premium taitaa kuitenkin vuoden ajalta maksaa 89,96e alennetulla hinnalla.

 
Kuulostaa äkkiseltään vähän turhan halvalta, onko sulla siis se perustilaus voimassa vielä vuoden ajan ja tuo on se päivityshinta? Se premium taitaa kuitenkin vuoden ajalta maksaa 89,96e alennetulla hinnalla.

Tällaista tason korotusta se tarjoaa:

  • TILAUKSEN TASON KOROTUS

    PlayStation Plus Premium: 12 Kuukauden Tilaus

    –25 %
    €48,57
    €64,77
    Seuraavan maksun päivämäärä: 24.12.2023
    Seuraava maksu: €119,95
Tämä PlayStation Plus Premium ‑tilaus jatkuu toistaiseksi. Sinulta veloitetaan tänään kertamaksuna €48,57 korottamisesta PlayStation Plus Premium ‑tilaukseen laskutusjakson loppuajaksi. Sen jälkeen 24. joulukuuta 2023 alkaen: Sinulta veloitetaan €119,95 automaattisesti 12 kuukauden välein, kunnes peruutat tilauksen. Tietoja peruuttamisesta on osoitteessa http://playstation.com/cancel-subscription
 
Ei pysty näköjään ostamaan storesta PS+ essentialia kun on aktiivinen extra tilaus voimassa. Olisin black friday tarjouksen käyttänyt, mutta ei anna sille osto vaihtoehtoa, tarjoaa vain pelkästään premiumia ja extraa. Jos menee sitä kautta että muuta tilausta niin tarjoaa normaalilla hinnalla, lukee että seuraava veloitus on 59,95€.
 
Viimeksi muokattu:
No huh! Toivottavasti pitää paikkansa. Mass Effect ollut jo kuukausia liipasimella, viimeksi nyt BF alennuksissa. On kuitenkin ollut niin paljon pelattavaa, että on jäänyt ostamatta.
 
joo on kyllä kovat pelit jos pitää paikkansa, varsinkin Mass Effect itellä sama homma että meinannu monta kertaa pelin ostaa ps5:lle, mutta onneks en ole ostanut :)
 
No niin, Biomutant ainakin testaukseen. Ja toki videopelaajan yleissivistykseen kuuluisi ainakin vähän kokeilla Mass Effectiä, joten otetaan talteen. En vain tiedä, että koska sitäkin ehtisi sitten pelata kunnon paneutumisella.
 
Essential Plus joulukuun plussapelit:
5412ed2f38ec145d0eeeb4d136e10cce413660c9.jpg

PlayStation Plus Monthly Games for December: Divine Knockout: Founder’s Edition, Mass Effect Legendary Edition, Biomutant -psblog
 
Onko tuo livecard luotettava sivusto? Mistä sais tällä hetkellä halvimman PSN plus?
Jos on sama kuin livekortti.fi, niin on luotettava. Koodilla saattaa mennä jokunen minuutti ennen kuin tulee sähköpostiin, mutta kyllä se sieltä tulee. Olen tilannut tuolta useampaankin otteeseen.
 
Sattumalta bongasin, että Storessa on 12 kuukauden Plus Essential -tilaus peräti puoleen hintaan "uusille" jäsenille. Myös Extra- ja Premium-tilauksista on alennusta tarjolla, mutta ei yhtä kovalla prosentilla.

 
Sattumalta bongasin, että Storessa on 12 kuukauden Plus Essential -tilaus peräti puoleen hintaan "uusille" jäsenille. Myös Extra- ja Premium-tilauksista on alennusta tarjolla, mutta ei yhtä kovalla prosentilla.



Se alennus on ainakin mainoksen perusteella 30e (ei siis prosenttialennus), joten näkyy tietysti siinä halvimmassa tilauksessa eniten.
 
Ylös Bottom