Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Postin lähettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mokoma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mokoma

New Member
Elikkä ongelmana olisi se että montako postimerkkiä tarvitaan jos laitan kuplamuovi kirjeeseen ps3 pelin? riittääkö 2 merkkiä?

Vastaus: Postin lähettäminen

Jos ovat kirjepostimerkkejä, niin kaksi pitäisi riittää. Postin hintalaskuria kannattaa kuitenkin käyttää varmistukseen, sillä satavarma en ole.

Eli punnitse/arvioi kirjeen paino peleineen, merkkaa paino laskuriin ylös ja lisää kakkosluokkaan. Tämän jälkeen tsekkaa laskurin antama hinta. Jos kirjepostimerkkisi yhteisarvo euroissa ylittää laskurin antaman hinnan, kirje lähtee turvallisesti perille. Muussa tapauksessa tarvitset yhden lisämerkin.

Elikkä ongelmana olisi se että montako postimerkkiä tarvitaan jos laitan kuplamuovi kirjeeseen ps3 pelin? riittääkö 2 merkkiä?

Elämää helpottaa, jos mahdollista, jos menee Itellan konttoriin käymään ja tiskiltä laittaa pelin pakettiin. Silloin ystävällinen kassaneiti/-täti laittaa tarvittavat merkit pakettiin ja paketin odottamaan lähtöä. Ainakin näin itse, niin ei tarvitse itse arpoa.. :o

Juu, nykyisen uudistuksen jälkeen en todellakaan ostaisi erikseen merkkejä vaan tekisin homman itellan tiskillä. Ykkösluokassa menee Ps3-peli hintaan 1,05e ja jos se ehtii sen päivän lähetykseen, niin se on seuraavana päivänä perillä. Kakkosluokassa hinta on 0,75e ja ei kerkeä seuraavaksi päiväksi.

Elämää helpottaa, jos mahdollista, jos menee Itellan konttoriin käymään ja tiskiltä laittaa pelin pakettiin. Silloin ystävällinen kassaneiti/-täti laittaa tarvittavat merkit pakettiin ja paketin odottamaan lähtöä. Ainakin näin itse, niin ei tarvitse itse arpoa.. :o

Tässä varmaan pointtina se jos on pelin myynyt niin osaa pyytää ostajalta oikean hinnan, itse arposin juuri tänään paketin lähetyksessä.

Ylös Bottom