Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Cars: aika-ajosarjan suunnitteluketju

kurppa24

Member
Onko täällä muita vuorotyöntekijöitä (tai muutenvaan kiireisiä) ihmisiä ketkä ei pysty osallistumaan sarjoihin, kun aikataulut ei passaa. Tuli mieleen semmonen, että tehtäisi sarja, jossa olisi aina yhden viikon ajan kisa käynnissä tietyllä radalla ja autolla. Vaikka väli sunnuntaista sunnuntaihin. Olisi koko viikko aikaa tahkota radalle enkkoja. Sitten vikana iltana videoklipit parhaasta kierroksesta. Sääntönä olisi vain, että kaksi rengasta on pysyttävä radan (valkoisen viivan) sisällä. Ja tietenkin jonkinsortin pisteiden jako. Sarja kestäisi vaikka 10 kisaa jne. Olisiko kiinnostuneita? Tiedän, että voi vertailla nettiaikoja, mutta tässä olisi mahdollisuus ottaa rehellisesti miehestä mittaa ;D. Ilmotelkaa jos kiinnostaa tai jos on huono idea. Kisat ja autot voitaisi arpoa joka viikolle.
 
Vastaus: Project Cars: aika-ajosarjan suunnitteluketju

Joku Nordschleife vois vie mennä pelkkää aikaa vastaan. Sopii melkein kaikille ajoneuvoille.

Silti en näe oikein mieltä tässä. Ainakin itselle pelin suola piilee itse kisoissa sosiaalisena tapahtumana. Järkkää mielummin yksittäisiä kisaviikonloppuja jos aika kortilla niin olen mukana.

Tosin tämä on vain oma mielipiteeni asiasta.
 
Vastaus: Project Cars: aika-ajosarjan suunnitteluketju

Joku Nordschleife vois vie mennä pelkkää aikaa vastaan. Sopii melkein kaikille ajoneuvoille.

Silti en näe oikein mieltä tässä. Ainakin itselle pelin suola piilee itse kisoissa sosiaalisena tapahtumana. Järkkää mielummin yksittäisiä kisaviikonloppuja jos aika kortilla niin olen mukana.

Tosin tämä on vain oma mielipiteeni asiasta.

Jep samoilla linjoilla eli yksittäisiä kisoja, jotka olis eri vuorokauden aikaan järjestettyjä. Kyllä tuo suomiporukalla ajo kisassa on tosiaan tämän pelin suola ja kun siinä vielä yleensä tapahtuu sitä sun tätä. Tällöin tämmöinen kakkoskuskikin voi pärjätä :) Toki oivaa, että esitellään täällä uusia ideoita, siitä iso plus!
 
Vastaus: Project Cars: aika-ajosarjan suunnitteluketju

Kierrokset aina nauhalle ja ajot time trial -pelimuodossa, niin on varmasti olosuhteet samat kaikille.

Periaatteessa voidaan vetää vaikka kaikki samalla setupilla, jos vaan usko riittää että kaikki noudattaa. Voihan sen nauhallekin todistaa heti kierroksen jälkeen, että käy vilauttamassa setuppiaan. Toki taitava videonleikkaaja voi kusettaa, mutta ei kovin helppoa varsinkin jos twitch-linkin laittaa kierroksesta. Eli striimailee aina kun ajelee.
 
Vastaus: Project Cars: aika-ajosarjan suunnitteluketju

Kiinnostaa jos sit kaikki ajaa samalla setupilla, muuten menee oikeestaan vaan paras-setuppi -kisoihin. Nyrrelläkin yhellä kierroksella voi voittaa 20sec pelkällä setupilla.
 
Vastaus: Project Cars: aika-ajosarjan suunnitteluketju

Oiskoha paras vaihtoehto ajaa default setupeilla ni ois kaikille sama. Ja jos joku näkee niin paljon vaivaa et huijaa näinkin vilpittömässä asiassa, niin olen pahoillani hänen puolestaan. Kysehän on kuiteski siinä et saa ajaa kisaa ja mielellään mahd. Tiukkoja vääntöjä, vaikkakin kelloa vastaan. Ei noita rajoituksia paljon muuta kannata tehä. Varmaan ajoavut pois/REAL. JOSKUS vois tehä vaikka 3 kierrosta parhaaseen aikaan jne. Tässä on paljon variaation mahdollisuuksia.
 
Ylös Bottom