Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project xCloud - pelaa Xboxin pelejä mistä vaan milloin vaan

Tämä on iso plussa projectxcloud instagram ja facebook on sen verran suosittuja.

20200623_104916.jpg
 
Minulle liittoutuminen korruptoituneen ja saastaisen Facebookin kanssa on iso miinus. Ehkä jopa heikentää merkittävästi kiinnostusta hankkia Xboxin uutta versiota. Haluan pelata pelejä, en tulla vakoilluksi ja houkutelluksi tekemään typeriä päätöksiä elämässäni tai tukemaan sellaista yritystä, joka on saanut valtavaa tuhoa aikaiseksi viime vuosina avustamalla kaikenlaisia sekoboltseja pääsemään valtaan ja vaikuttamaan asioihin.
 
  • Like
Reactions: Zod
Minulle liittoutuminen korruptoituneen ja saastaisen Facebookin kanssa on iso miinus. Ehkä jopa heikentää merkittävästi kiinnostusta hankkia Xboxin uutta versiota. Haluan pelata pelejä, en tulla vakoilluksi ja houkutelluksi tekemään typeriä päätöksiä elämässäni tai tukemaan sellaista yritystä, joka on saanut valtavaa tuhoa aikaiseksi viime vuosina avustamalla kaikenlaisia sekoboltseja pääsemään valtaan ja vaikuttamaan asioihin.
Ei sitä ole millään tavalla pakko käyttää. Niille hyvä juttu ketkä ovat kiinnostuneet pelien suoratoistojen lähetyksestä tai katsomisesta :)
 
Sääli, että Mixer lopetti toiminnan, sillä se on/oli lupaavimmista striimausalustoista. En ole koskaan käyttänyt Facebook Gamingia, joten minun on vaikea sanoa siitä mitään, mutta olisi hienoa jos sinnekin saataisiin Mixerin ilmettä ja ominaisuuksia. Aluksi oli vähän meh -fiilis Xboxin ja Facebookin välisestä yhteistyöstä, mutta mitä enemmän olen miettinyt asiaa niin sitä paremmalta tuo yhteistyö kuulostaa, sillä Facebook (ja sen muut palvelut) ovat *äärimmäisen* suosittuja ja liittämällä Xcloud -pilvipalvelun ominaisuuksia niihin niin sitä parempaa mainontaa ei voi enää saada. Ajatella, että jos esimerkiksi näen Instagramissa Halo Infinity -aiheisen kuvan ja sitä klikkaamalla pääsisi pelaamaan sitä suoraan Xcloudilla. :eek:
 
ei perkele! nyt tipahti kiinnostus nollaan xboxia kohtaan, Facebook on yhtiö jonka kanssa ei pidä tehdä yhteistyötä
Instagram,whatsapp ja facebook on maailman suosituimpien joukossa ja facebook omistaa ne kaikki ja myös paras vr oculus :D
 
Pakko kyllä sanoa että nyt tuli MS:n eka iso huti tässä siirtymävaiheessa seuraavaan sukupolveen. Facebook on vaan niin mätä kasa sitä itseään että ei pitäisi rahan ahneuksissaan sekaantua koko laitokseen. Harmi, mutta kunhan pitävät valinnaisena käyttäjälle ton facebookin niin ihan fine (ei pakko asennettuna käyttöjärjestelmässä). Jos pelidataa ja ennen kaikkea käyttäjädataa yms. aletaan jakamaan niin voi olla että jää xboxi kauppaan. Toisaalta eipä tässä itsellä auta änkyröidä kun whatsappia joutuu käyttämään (koska suurin osa yhteystiedoistani ei vaan suostu käyttämään parempia ratkasuja)
 
Viimeksi muokattu:
Instagram, whatsapp ja facebook kaikki kolme sellaisia jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Mä en halua nähdä mainostakaan mistään naamakirjasta boksin dashboardilla. Mixeriä siellä näky joten kyllä vähän pelottaa, että naamakirja paske tulee myös näkymään.
 
Instagram, whatsapp ja facebook kaikki kolme sellaisia jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Mä en halua nähdä mainostakaan mistään naamakirjasta boksin dashboardilla. Mixeriä siellä näky joten kyllä vähän pelottaa, että naamakirja paske tulee myös näkymään.
Eikös mixer saa kanssa poistettua muistaakseni?
 
Ei taida pysyä poissa jos käyttää sammutus tilana sitä missä kestää boksilla kauan käynnistyä.

Edit: Nyt testattu ja kyllä se näköjään pysyy poissa tuo Mixer vaikka on tuo hitaampi käynnistys käytössä. Tämän lisäksi tulee sammutettua myös jatkojohdosta virta napilla, mutta se pysyi silti poissa. Mun muistaaakseni olen koittanut pinnailla noita suosikki sovelluksia ja ne taas ei tainnut säilyä jos kokonaan on virrat pois.
 
Viimeksi muokattu:
Päästäänkö kohta xCloudiin myös Apple TV:n kautta?
Epätodennäköiseltä näyttää xCloudin tulevaisuus Applen laitteilla ylipäätään. Tuo ilmoitus tarkoitti toistaiseksi vain sitä, että noita ohjaimia voi käyttää Apple Arcade -peleissä (sekä muissa Apple TV -peleissä, jotka ohjainta tukevat).
 
En tykkää ohjaimen tyylistä juurikaan, mutta silti hyvä homma että saadaan lisää vaihtoehtoja.
 
Näköjään tuossa ohjaimessa tulee suoraan myös tuo kännykkäclippi mukana ja silti koko setti vain 45 dollaria. Ei ole hinnalla pilattu.

Amazonilta ainakin saa jo ennakkotilattua:
 
Aika hyvin tuohon näyttää mahtuvan erikokoiset kännykät. Veikkaan, että kännykän kevyt paino on tärkeä ominaisuus ergonomian kannalta. Vaikea kuitenkin kuvitella pelaavansa mukavasti tuolla ohjaimella pelejä, joissa vaaditaan molempien tattien yhtäaikaista käyttöä.
 
Ylös Bottom