Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project xCloud - pelaa Xboxin pelejä mistä vaan milloin vaan

Viimeksi muokattu:
Tästä: https://www.gigantti.fi/product/gam...MIyt_1zOTq6wIVxNmyCh3TrQk3EAQYAiABEgLw2fD_BwE

Napsahtaa ohjaimeen kiinni todella napakasti ja tarjoaa kahden portaattoman saranan ansiosta huiman määrän erilaisia asentoja pidikkeelle ja luurin asennolle. Tuo on ollut nyt itselle käytössä useamman kuukauden ja en keksi pahaa sanaa. Eihän tämä tietenkään halvin puhelinpidike ole, mutta on hyvä.

Olin just tulossa linkkaamaan tätä. Tämä tuli Moga ohjaimen kanssa ja on hyvä.
 
sovellus nyt onnistuneesti asennettu Nvidia shield Tv:lle nyt vain odotellaan et sovellus julkaistaan virallisesti play button löytyy peleistä jo mutta sitä ei voi vielä painaa :)

Mitä lueskelin foorumeita/discorddia niin näyttisi siltä että sovellus julkaistaisiin siinä 19-20 aikaan suomen aikaan. Eli kun jenkeissä on iltapäivä
 
Viimeksi muokattu:
Aa.. okei. Hyvä tietää. Just katsoin että ei toimi vieläkään.. Eli odotellaan. :)
 
Näkyi omassa puhelimessa nyt toimivan ja tuli muutamaa peliä pikaisesti testattua. Tuskin tulee itse tätä käytettyä, kun tuntui selkeästi lagia olevan. Korkeintaan jotain hidas tempoisempaa voisi pelailla.
 
Näkyi omassa puhelimessa nyt toimivan ja tuli muutamaa peliä pikaisesti testattua. Tuskin tulee itse tätä käytettyä, kun tuntui selkeästi lagia olevan. Korkeintaan jotain hidas tempoisempaa voisi pelailla.
Previewissä toimi kyllä aika hyvin, joten kannattaa vielä antaa toisena päivänä mahdollisuus. Nyt voi nimittäin olla aika paljon alkuryntäyksen aiheuttamaa ruuhkaa palvelimilla.
 
En viitsi edes testata xCloudia ennen kuin keksin sille jotain käyttöä. Tällä hetkellä, kun ei tarvi juuri kotoa poistua mihinkään, niin ei ole ajankohtainen.
 
ilmeisesti USA:ssa ja Briteissä toimii jo mutta ei saksassa eikä suomessa. mitä lueskelin reddittiä ja tuota Discordia että eiköhän se parin tunnin päästä toimi täälläkin niillä jotka ei ole olleet mukana missään closed testeissä
 
ilmeisesti USA:ssa ja Briteissä toimii jo mutta ei saksassa eikä suomessa. mitä lueskelin reddittiä ja tuota Discordia että eiköhän se parin tunnin päästä toimi täälläkin niillä jotka ei ole olleet mukana missään closed testeissä
Kyllä ite pääsin pelaamaan* jo tuossa n. tunti sitten omalla Android-luurillani, ja sovellus oli ihan Xbox Game Passin julkinen versio, ei edes mikään beta.

* Tai peli käynnistyi, mutta ilman puhelimeen liitettyä ohjainta ei voinut muuta kuin ihastella Forza Horizon 4:n animaatioita.
 
suosittelen
Kyllä ite pääsin pelaamaan* jo tuossa n. tunti sitten omalla Android-luurillani, ja sovellus oli ihan Xbox Game Passin julkinen versio, ei edes mikään beta.

* Tai peli käynnistyi, mutta ilman puhelimeen liitettyä ohjainta ei voinut muuta kuin ihastella Forza Horizon 4:n animaatioita.

aijaa, itellä on vieläki nuo play buttonit sillei ettei pysty painaa vaikka relogannu ja muuta testannu molempia game pass ja game pass beta sovelluksia ja myöski vpnlla koittanu mut ei toimi

Edit..-

Ähh tää kirjautu vahingossa mun vanhalla xbox 360 accountilla ja gamepass account outlookissa ku tää käytti mun gmail accounttia auto loginiin. nyt toimii!
 
Viimeksi muokattu:
Minulla ainakin tarvitsi asentaa päivitys ja pilvipelaaminen tuli gamepass sovellukseen :)

Vanha game streaming sovellus ilmoittaa olemme siirtyneet gamepassiin :DScreenshot_20200915-194959_Game Pass.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
joo nyt on ensitestit otettu Nvidia shield TV:lla ja Ds4 ohjaimella ja täytyy sanoa että olen positiivisesti yllättynyt ehkä ihan pientä input lagia ilmassa ja siellä täällä frame rate droppeja mutta semmonen 8,5 arvosanan antaisin tällaisen puolen tunnin testailun jälkeen. pahin ongelma tosin on hahmojen kasvoanimaatioiden ääni ja lipsynkassa että ne tulee kyllä aika pahasti epätahtiin ainaki tässä Forza 4:ssa. mutta hyvin pystyy pelaamaaan ja ajamaan testataas sitten jotain muuta. Mainittakoon vielä että yhteytenä Giganen valokuitu
 
Täytyypä nyt sanoa että se on näin jonkun asteen Sony miehenä hemmetin hienoa pelata ilman dropped frameja. Zero input lagilla Semmoista Xbox Onen lippulaiva peliä kun Halo 5:sta Dual Shock 4 ohjaimella :) Nier Automata toimi myös moitteettomasti. mutta Gears of War 5:ssa oli aika heikot dropped framet ja oli myös sitä input lagia jonku verran. harmittava juttu muuten että Wasteland 3 on xbox versio että saven synkkays ei ikävä kyllä onnistu pc gamepassin version kanss. tässä vähä arviota perfomancesta eri peleissä.

Halo 5 9,5
Nier automata 9,5
Forza 4 8.5
mortal kombat XL 8
tell Me why 7.5
Gear of war 5 6
 
Viimeksi muokattu:
Spawn Wave testaa tuota 8Bitdo ohjainta ja clippiä.

Ohjain ilmeisesti yllättävän hyvä, mutta puhelimen paino aiheuttaa ongelmia clipin kanssa pelatessa, kun ohjaimesta ei saa kunnon otetta, että saisi kannateltua kunnolla.

 
Ylös Bottom