Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ps2:n rekisteröinti / Ilmainen PS2 -demolevy

antisocial

New Member
Ps2:n rekisteröinti

Ps2:een mukanahan tulee se lappunen, jonka lähettämällä tulee uusi demolevy.
Sain tuon kyseisen demolevyn tässä jonkin aikaa sitten ja mukana tuli taas täytettävä lappu, jonka mukaan 500(tai jotain) ensimmäistä saavat pystytuen tai jonkin valitsemansa tuotteen.

Onko kukaan muu täytellyt tuota toista lappua, ja jos on niin onko postiluukusta tippunut mitään mitä oli luvattu?
 
Joo, lähetin varmaan kolme kuukautta sitten, olin jo unohtanut koko jutun. Demolevyssäkin kyllä kesti lähemmäs puolta vuotta eli ei ihme vaikka olisinkin tietämättäni voittanut jotain ;)
 
lähetin lapu marraskuussa 2000, ei ole vielä tullut, jos vaikka tulisikin niin se vanha demo ei paljoa lämmittäisi, uusi tosin olisi nannaa (varsinkin jos siinä olis wipeout, wrc, jak and daxter ym):)
 
Juu, mäkin olin jo unohtanu koko rekisteröinti homman. Lähetin joulukuussa 2000 ... Eipä oo CD:tä näkynyt. Taitaa olla ikuisuus projekti.
 
Itse lähetin viime vuoden joulukuussa ja sain sen joskus helmikuussa. Tais mulla käydä hyvä mäihä! PSX:n rekisteröinnin kanssa ei käyny ihan niin hyvin, vaan se on ollu kohta jo kolmisen vuotta matkalla :D
 
Lähetin viime talvena ja demo-CD tuli tossa kesällä, eipä siinä mitään ihmeellistä ollut.. ois voinu venaa vaikka vuoden lisää, jos ois ollu jotain uudempaa kamaa.
 
Ilmainen PS2 -demolevy

Kun ostitte PS2:nne, saitteko mukana sellaisen pahvin, jossa sanottiin että kun sen laittaa postiin, omasta postilaatiokosta tipahtaa ilmainen deolevy. Samalla siinä kysyttiin PS2:si sarjanumero, mitä pelejä aiot ostaa yms yms. Sony vielä maksoi postilaskun puolestasi. Niin- ja kysymykseen. Kuinka moni on siis saanut tämän kyseisen demolevyn? Minäkin lähetin kyseisen "pahvin" mutta ei ole demoa näkynyt. Kun aikoinaan sain PSonen lähetin saman "pahvin" myös, ja sain kuin sainkin demolevyn.. tosin vuosi siinä sitten vierähti. :mad:
 
Lähetin sen lomakkeen joskus joulukuun alussa, eipä ole vielä näkynyt. Tosin ei siinä kuitenkaan tainnut mitään ihmeellistä olla.
 
Ylös Bottom