Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-hajoamisprosentti (Huom! Slim-malleille oma ketju, lue myös FAQit ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

minne tästä pitäs ilmottaa ensimmäiseks?NF:lle pistin sähköpostii ja sielt tuli vaa hirvee määrä tekstiä eikä mitään suoria ohjeita.
Toimintaohjeet löytyvät siitä eräästä FAQista, jonka linkinkin sinullekin jo kerran annoin. Siinäkin on kyllä hirveä määrä tekstiä, mutta suosittelen silti lukemaan läpi ajatuksella. Ja tarvittaessa vaikka moneen kertaan.

PS. Suosittelen aloittamaan lauseet hyvin nopeasti isolla alkukirjaimella.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Eli meenkö puhuun asiasta Gigantille,kun sieltä oon konsolin ostanu.Anteeksi kun oon näin amatöörimäinen.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

korjaa se ite! sain oman 60gigasen vanhuksen kuntoon 30minuutin työllä ja 3,90e korjaus kuluilla :) youtuubelis hyvät ohjeet kohta kohdalta.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Muuten eihän noita saveja pystyy siirtää mitenkään jos ei edes konsolia saa päälle,mutta se nyt ei hirveesti mua haittaa ku kaikki online tiedot vissii säilyy?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Muuten eihän noita saveja pystyy siirtää mitenkään jos ei edes konsolia saa päälle,mutta se nyt ei hirveesti mua haittaa ku kaikki online tiedot vissii säilyy?
Minua haittaa se, että et selvästikään lukenut kehotuksestani huolimatta FAQia riittävällä ajatuksella.
Q: Voinko mitenkään enää pelastaa dataa Pleikkariltani, johon iski tuo YLOD-ongelma?
A: Mahdollisuudet ovat varsin pienet. Ainoa tapa on yrittää tuota yllä mainittua YLOD-korjausta joko itse tai esimerkiksi tamperelaisessa Gamehousessa 99 euron hintaan. (Huom! Myös Gamehousella tehdyt korjaukset tai niiden yritykset mitätöivät takuun!) PlayStation 3:n kiintolevyä ei voi käyttää toisen PS3-järjestelmän kanssa muuten kuin alustamalla levyn (jolloin datat menetetään). Myöskään tietokoneeseen liittäminen ei auta, koska PS3:n salattua tiedostojärjestelmää ei toistaiseksi voi lukea millään muulla kuin sillä PS3-järjestelmällä, jossa kyseinen kiintolevy on alustettu. Tarinan opetus: ottakaa säännöllisiä backupeja vähintään pelitallennuksistanne!

&

Q: Säilyvätkö Trophy-tietoni ja verkkopelien tilastoni, jos konsolini vaihtuu?
A: Kyllä säilyvät. Trophy-tiedot synkronoituvat PSN-profiilitietoihisi esim. kun katsot Trophy-listaasi tai vertaat Trophy-listaustasi jonkun kanssa. Jos konsolisi hajoaa ennen kuin viimeisimmät Trophy-tiedot on synkronoitu PlayStation Networkiin, joudut suorittamaan kyseiset Trophyt uudestaan. Verkkomoninpelin tilastot ovat pelin palvelimella, eivät käyttäjän PS3-järjestelmässä.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

taitaa kyllä mennä mulle liian vaikeeks. minne tästä pitäs ilmottaa ensimmäiseks?NF:lle pistin sähköpostii ja sielt tuli vaa hirvee määrä tekstiä eikä mitään suoria ohjeita.
Autetaas miestä mäessä.
Teet seuraavaa. Lähetät tämän lomakkeen täytettynä henkilölle joka on mainittuna NF:n sähköpostissa. Mukaan laitat myös kuitin kopion (pdf).

NF:ltä tulee sen jälkeen vahvistus reklamaatiosta. Reklamaation käsitteluaika on noin 2 viikkoa vahvistuksesta.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Autetaas miestä mäessä.
Teet seuraavaa. Lähetät tämän lomakkeen täytettynä henkilölle joka on mainittuna NF:n sähköpostissa. Mukaan laitat myös kuitin kopion (pdf).

NF:ltä tulee sen jälkeen vahvistus reklamaatiosta. Reklamaation käsitteluaika on noin 2 viikkoa vahvistuksesta.

Kiitos täältäkin suunnalta lyhyestä ja ytimekkäästä ohjeesta! Tästä innostuneena täytyy laittaa hakemusta eteenpäin. LaiskaMinä :D Ei oo oikein jaksanu perehtyy vanhan tammikuussa rikki menneen pleikkarin asioiden hoitamiseen, kun uus slimmi malli pyörii jo täyttä häkää.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tää nyt ei liity oikein aiheeseen,mutta voiko YLOD iskeä myös slimeihin vai onko vika jotenkin korjattu?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tää nyt ei liity oikein aiheeseen,mutta voiko YLOD iskeä myös slimeihin vai onko vika jotenkin korjattu?
Kyllä voi, koska se keltainen valo voi johtua monesta eri syystä. Se ei ole siis mikään yksittäinen tietty vika, vaan usean eri asian seurausta. Eli kaksi YLOD-Pleikkaria saattavat olla vioittuneet ihan eri syistä ja eri komponenttien osalta.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

23.3.2007 - 16.4.2010.. Voi riemua. Punainen vilkkuu, keltainen jää palamaan.
Pitää varmaan etsiä joku faq, missä kerrotaan miten tuon pelin saan tuoltä sisältä..
Varmuuskopiot.. Mitä ne on? ;P
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Miten mää saan laitettua kuitin kopion siihen reklamaatioon ku ei oo mitää faxii kotona?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Miten mää saan laitettua kuitin kopion siihen reklamaatioon ku ei oo mitää faxii kotona?
Menet vaikka kouluun, työpaikalle tms. missä on kopiokone. Älä tee yksinkertaisesta asiasta liian vaikeaa. :)
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

juu iskä kävikin ottaa siitä kopion jo mutta se on kyl jo paperil. se sit vissii saa mennä tekeen sen reklamaation sinne työpaikalle
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

juu iskä kävikin ottaa siitä kopion jo mutta se on kyl jo paperil. se sit vissii saa mennä tekeen sen reklamaation sinne työpaikalle
Ei sen kuittikopion tarvitse kirjaimellisesti olla siinä reklamaatiossa. Reklamaatio tulostetaan omalle paperilleen (tai vaikka useammalle, jos ei yhdelle A4:lle mahdu) ja kuittikopio on oma paperinsa. Simppeliä.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

eikös se lähetetä sähköpostissa?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

eikös se lähetetä sähköpostissa?
Voi kai sen sähköpostissakin lähettää, mutta suositeltavaa on lähettää ne ihan fyysisinä papereina samassa laatikossa itse konsolin kanssa.

PS. Tarkistahan, mistä näppäimistöltäsi löytyy Shift-näppäin ja opettele aloittamaan lauseet isolla alkukirjaimella.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Pistän varmaa sähköpostii,mutta eikös niiden kuitenkin tarvi nähdä se konsoli ennen,kun ne tekee päätöksensä siit et saanko uuden ilmaseks? Mutta tekeekö tolla tyylillä kuitilla mitään?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Pistän varmaa sähköpostii,mutta eikös niiden kuitenkin tarvi nähdä se konsoli ennen,kun ne tekee päätöksensä siit et saanko uuden ilmaseks? Mutta tekeekö tolla tyylillä kuitilla mitään?
Totta kai pitää, ja siksi suositeltavaa onkin laittaa reklamaatio, kuittikopio ja yhteystietolappu sen konsolin kanssa samaan laatikkoon. Ja kuittikopio PITÄÄ olla reklamaation kanssa. Se on sen funktio. Ts. reklamaatiota ei käsitellä, jos kuittia tai muuta ostotodistusta ei ole näyttää.
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Pistänkö kuitenkin aluks pelkän reklamaation tolle hepulle joka mainitaan tossa NF:n sähköpostis. Sit sen jälkeen teen kaiken mitä oot neuvonu, mut siis meenkö vaa kauppaan ja sanon myyjälle.että lähettäkää NF:lle?
 
Vastaus: PS3-hajoamisprosentti (Huom! Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

...mut siis meenkö vaa kauppaan ja sanon myyjälle.että lähettäkää NF:lle?
Juuri näin. Ellei Nordisk Filmiltä ole erikseen pyydetty ottamaan yhteyttä sähköpostilla, vie konsoli ja tarvittavat paperit konsolin ostopaikkaan (tai jollekin PlayStation-jälleenmyyjälle). Tämän jälkeen voit tietysti vielä lähettää NF:lle mailia ja sanoa, että olet nyt toimittanut konsolin + paperityön eteenpäin.
 
Ylös Bottom