Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:n bilepelit

qwerty11

New Member
Parhaat bilepelit!

Olen tätä ennenkin kysellyt, eli kertokaa sellaisia hyviä bilepelejä, joita olisi mukava pelata isommalla porukalla.

Guitar hero ja singstar tiedetään ja ps storesta olen ladannut super rud a dubin, high velocity bowlingin ja sen mäenlaskupelin.

Mitä muita tulee mieleen?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Parhaat bilepelit!

Olen tätä ennenkin kysellyt, eli kertokaa sellaisia hyviä bilepelejä, joita olisi mukava pelata isommalla porukalla.

Guitar hero ja singstar tiedetään ja ps storesta olen ladannut super rud a dubin, high velocity bowlingin ja sen mäenlaskupelin.

Mitä muita tulee mieleen?

Pain. Eilen pelattiin neljällä pelaajalla, ihan hupaa oli. Horse ja keilailu tuli kokeiltua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tekken on tietysti suorastaan klassikko bilepelinä.. (kunhan kukaan pelaajista ei ole liian paljon muita parempi.)
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

BUZZithan on ykköshupia. En ole tuota uusinta pelannut, mutta eiköhän tuo yhtä hauskaa viihdettä ole. Varsinkin musavisa on innostuttanut pelaamisesta ei niin kiinnostuneitakin kovasti.
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

Olen tätä ennenkin kysellyt, eli kertokaa sellaisia hyviä bilepelejä, joita olisi mukava pelata isommalla porukalla.
Ainakin miesporukoissa NHL-pelit ovat usein olleet illanvietoissa suosittuja. Jalkapalloihmiset puolestaan ovat viihtyneet hyvin PESin ja FIFAn parissa. Myös Gran Turismo on ollut monen mieleen etenkin ratin ja polkimien kanssa.
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

SingStar, Guitar Hero, BUZZ, NHL, FIFA, Warhawk, Super Stardust HD nyt kun se uusi lisäosa tuli, skate... Siinähän niitä!
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

Siis onhan noita...täällä meillä tällä hetkellä Rock Band ja Buzz menee hyvin kaupaks...aikoinaan jaksettiin paukuttaa Tiger Woodsia kaverilla...
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

Pixeljunk Monsters, 2 voi pelata. Loput voivat osallistua keskusteluun mihin mikäkin torni tulee rakentaa. Calling all Cars saattaa toimia myös jos on useampia ohjaimia.
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

Jatketaanpa aiheesta!

Kaveriporukalla ollaan pelattu (pikku tumuissa) Everybody's Golf: World Tourin demoa.
Hemmetin hauskaa hupia, varsinkin oikeaa golfia harrastaneille henkilöiden mielestä.
Tekisi mieli hankkia koko versio illan viettoihin.

Arvostelu: http://www.konsolifin.net/arvostelu.php?site=ps2&id=741

Tätä ei voi kuin suositella. Paras golf-peli ikinä ja vieläpä sen verran nopeatempoinen, että menee moninpelinä maan mainiosti.
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

Siis onhan noita...täällä meillä tällä hetkellä Rock Band ja Buzz menee hyvin kaupaks...aikoinaan jaksettiin paukuttaa Tiger Woodsia kaverilla...

Tuosta buzzista kysyisin, kun jossain mainostetaan (gigantissa?) suomenkielisenä, mitähän tarkoittaa?

Entä kysymykset? ne varmaankin keskittyy tuonne amerikan mantereelle sisällöltään?
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

Tuosta buzzista kysyisin, kun jossain mainostetaan (gigantissa?) suomenkielisenä, mitähän tarkoittaa?

Entä kysymykset? ne varmaankin keskittyy tuonne amerikan mantereelle sisällöltään?

Suomenkielisyys tarkoittaa tässä tapauksessa sitä, että kaikki tekstit ja puheet (sekä valikoissa että itse kysymyksissä) ovat suomeksi. Mitään vierasta kieltä ei tarvitse siis osata sanaakaan.

Kysymykset ovat melko kansainvälisiä, kotimaisia aiheita ei peruspaketeissa hirveästi ole. Tässä tosin voivat auttaa käyttäjien luomat kysymyspaketit, joita voi itsekin käydä väsäilemässä täällä:
http://mybuzzquiz.com/fi_FI/actions/Home.do

Ja tuolla luoduilla kysymysseteillä voi pelata PS3-Buzzia, mikä on ihan hauska ominaisuus.
 
Vastaus: PS3:n bilepelit

Tuosta buzzista kysyisin, kun jossain mainostetaan (gigantissa?) suomenkielisenä, mitähän tarkoittaa?
Sitä että peli on täysin suomenkielinen kysymyksiä ja juontoja myöten. Taitaapa peräti olla niin, että osa kysymyksistä on tehty ihan suomalaisia varten (eli ei tarvitse tietää, kuka englantinen rugby-pelaaja kaatui kesken pelin vuonna 1964). :p
 
Ylös Bottom