Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Oh toi onkin halpa, eriasia kuinka toi mahtuu postilootasta sisään.

OT:
Mulle nuo Play.com tilaukset on tullut "kuriiripostina" eli on soiteltu perään ja tuotu paketti ihan henk.koht. kotiovelle.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Tuleeko Far Cry 2 Collector's Edition myös Suomeen ja paljon se maksaa?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

OT:
Mulle nuo Play.com tilaukset on tullut "kuriiripostina" eli on soiteltu perään ja tuotu paketti ihan henk.koht. kotiovelle.

Jahas, meikäläisellä ne on tiputettu lukittuun metallipostilootaan. Ei o perään soiteltu,tosin kaikki mitä sieltä oon tilannu on sinne mahtunu :D
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

MIssä vaiheessa Motorstorm 2:n julkaisu on siirtynyt marraskuulle? Eikös se ollut alun perin tulossa jo viikon parin sisällä tästä päivästä?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

No ei ainakaan LBP:n kohdalta pidä paikkaansa koska sen julkaisu on 22.10. LOL kaikkea tekin meette uskomaan
Pelien julkaisupäivissä on päivän-parin heittoja maittain ihan muutenkin, eli siinä mielessä tuo 24.10. on joidenkin maiden osalta ihan oikein.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

MIssä vaiheessa Motorstorm 2:n julkaisu on siirtynyt marraskuulle? Eikös se ollut alun perin tulossa jo viikon parin sisällä tästä päivästä?

Ainakin kun itse varailin paly.komista niin julkaisupäivä oli marraskuulla (7.11 muistaakseni).
Noh samapa tuo, tulee se kohta kuiteskin.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Ainakin kun itse varailin paly.komista niin julkaisupäivä oli marraskuulla (7.11 muistaakseni).
Noh samapa tuo, tulee se kohta kuiteskin.
Silloin kun itse ennakkotilasin, julkaisupäivä oli muistaakseni 28.10.

Nooh, eipä tuo sinänsä haittaa, nyt voi kuluttaa lokakuun pelihankintoihin varatuista rahoista Motorstormin osan johonkin muuhun peliin (joko Dead Space, Fallout 3 tai Spider-Man: Web of Shadows).
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Eikös tuo Motorstorm kuitenkin ameriikoissa julkaistu tuona 28.10 näin ainakin meikäläinen on asian ymmärtänyt...
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Millonkas toi Dead Space tulee Euroopassa? Jenkkilässä käsittääkseni oli tänää julkasupäivä?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Ellen nyt aivan väärin muista, niin sekin 24.10 lukuisten muiden pelien tavoin. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Arjes

Millon yleensä noiden NHL-pelien hinnat laskee, tässä tapauksessa NHL09?
Keväällä/kesällä 2009?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Arjes

Millon yleensä noiden NHL-pelien hinnat laskee, tässä tapauksessa NHL09?
Keväällä/kesällä 2009?

Uudenvuoden jälkeen saa Suomesta uutena luultavasti 49-55e. Eli mtn isoja pudotuksia ei tule vasta kuin uutta on lähiaikoina tulossa. Jos haluaa halvalla, niin kannattaa ostaa käytettynä ;)
 
Ylös Bottom