Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Tuleekohan Buzz pelit (Tv-visa, visailun maailma, suomen neropatti, Suuri musavisa) ladattavina koskaan ps3 kauppaan? Onko kenelläkään tietoa?
Eipä ole asiasta mitään virallista tietoa tainnut näkyä mihinkään suuntaan. Jotenkin tuntuu koko Buzz-ilmiö olevan jo kuihtumassa pois.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Eipä ole asiasta mitään virallista tietoa tainnut näkyä mihinkään suuntaan. Jotenkin tuntuu koko Buzz-ilmiö olevan jo kuihtumassa pois.

Vaikka on kuihtumassa niin käsittämätön arvo näyttäisi olevan peleillä. En ymmärrä tuota lainkaan..
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Terve!

Ni No Kuni ilmestyy virallisesti 25.1. ja ajattelin PSNstä ennakkotilata(-ladata..). Ilmoittaa vain infossaan myös 2.1. as expected playable date.. miksiköhän?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Ni No Kuni ilmestyy virallisesti 25.1. ja ajattelin PSNstä ennakkotilata(-ladata..). Ilmoittaa vain infossaan myös 2.1. as expected playable date.. miksiköhän?
Itse pelin julkaisupäivä Euroopassa on 1. helmikuuta (joka on siis tuo Storessa näkyvä Expected playable date), mutta nuo ennakkotilaajien DLC:t tulevat Storeen jo 25. tammikuuta.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Assassins Creed 3:sta olen yrittänyt metsästää alle 20€:n, mutta ei tunnu löytyvän. Zavvissa näyttäisi olevan UK:n halvin, mutta sielläkin peli maksaa sen 27€.

Aikasempien osien kohdalla hinnat tippui melko nopeasti, mutta tätä uusinta ei vaan löydä halvalla mistään. Jos jostain löytyy 20€:n pintaan niin linkkiä kehiin kiitos. :)

Ihan hanurista muuten tämä foorumin uusi järjestely, todella vaikeaa teki tämänkin ketjun löytäminen, hakukaan ei tuottanut mitään tulosta.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Assassins Creed 3:sta olen yrittänyt metsästää alle 20€:n, mutta ei tunnu löytyvän. Zavvissa näyttäisi olevan UK:n halvin, mutta sielläkin peli maksaa sen 27€.

Aikasempien osien kohdalla hinnat tippui melko nopeasti, mutta tätä uusinta ei vaan löydä halvalla mistään. Jos jostain löytyy 20€:n pintaan niin linkkiä kehiin kiitos. :)

Ihan hanurista muuten tämä foorumin uusi järjestely, todella vaikeaa teki tämänkin ketjun löytäminen, hakukaan ei tuottanut mitään tulosta.

Joo, voi olla, että AC3:sta ei vähään aikaan hinta tipahda alle 20€ kun on tulossa vielä 2 lisäsisältöä tuon Infamyn lisäksi. Ainakin itse epäilisin näin.

ja samalla kun vastailin kysyisin, että onko AC4:sta nytten muuta julkaisupäivää sanottu kuin 2014? Jos joku on vähän tarkkaavaisempi ollut kun mä niin olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa hieman korrektimman ajankohdan =) .

Kiitos
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

ja samalla kun vastailin kysyisin, että onko AC4:sta nytten muuta julkaisupäivää sanottu kuin 2014? Jos joku on vähän tarkkaavaisempi ollut kun mä niin olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa hieman korrektimman ajankohdan =) .
Jenkeissä ilmeisesti 29.10. ja Euroopassa 31.10. (lähde)
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Ja lisätään vielä, että julkaisu on ihan tänä vuonna, eikä 2014.
Katselin tuossa youtubea ja sieltä pomppasi video jossa puhutaan, että 13. marraskuuta tulisi jotain Assassin's Creediin liittyen? Olisiko mahdollisesti sitten kyseessä, että tuo voisi olla se virallinen julkaisupäivä, vai ovatko nuo aikaisemmat päivämäärät jo varmistettu?
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Uutta kysymystä, onko kenelläkään tietoa AC3:n tulevista laajenuksista? Tyranny of King Washingtonista puuttuu tietääkseni 2 jaksoa? Onko sellaista linkkiä, josta voisi nuo päivät nähdä? :D
 
Ylös Bottom