Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mulla ainakin lukee jo BioShock 2 Rapture Editionin kohdalla "Despatched". Tarkottaako se, että kaikki on nyt valmiina, että peli lähetetään matkaan että se saapuu julkaisupäiväksi? Vai ovatko he muka jo nyt lähettäneet sen, kun lukee tuo "lähetetty"? :eek:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vai ovatko he muka jo nyt lähettäneet sen, kun lukee tuo "lähetetty"? :eek:
Lähetetty tarkoittaa todellakin sitä, että paketti uiskentelee jo postin mukana Suomea kohti.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mulla ainakin lukee jo BioShock 2 Rapture Editionin kohdalla "Despatched". Tarkottaako se, että kaikki on nyt valmiina, että peli lähetetään matkaan että se saapuu julkaisupäiväksi? Vai ovatko he muka jo nyt lähettäneet sen, kun lukee tuo "lähetetty"? :eek:

Minulle myös tuli lähetysvahvistus tänään (n. 1 h tilaamisesta). Ilmeisesti saavat lähettää ennakkoon, koska ei kuitenkaan tule ennen julkaisupäivää.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Mä en ymmärrä miks näitä pelien nimiä pitää suomentaa ja vielä huonosti.
Se on sitä ns. huumoria.

Sen sijaan eikö olisi jo aika lopultakin tajuta, mitä se "ei muuta keskustelua" -täsmenne tarjousketjun otsikossa tarkoittaa? Se nyppii, kun joutuu useamman kerran päivässä siirtämään viestejä sieltä tähän toiseen ketjuun.

(Ottaisin tarjousketjuista Reply-napin kokonaan pois, mutku tekniikka ei siihen taivu.)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Mä en ymmärrä miks näitä pelien nimiä pitää suomentaa ja vielä huonosti. Eikö niitä voi jättää rauhaan? Ja sitä paitsi eikö Infamous ole pahamaineinen?:mad:
Pahoittelen näistä typeristä väännkösistä. Tulee näihin huonon huumorin ystävän sorruttua tälläisiin. Lupaan rajoittaa näitä yleisillä palstoilla ja jätän ne vain sisäpiirin kiusaksi. :eek:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

The Hutista 10 % pois koodilla BLUE10, koodi voimassa 24h. ->torstai klo 09

Mitenhän mulle nyt kävi: tilasin päivällä pelin ja unohdin käyttää ton koodin. Nyt peruutin tilauksen ja laitoin uuden "samanlaisen" tilauksen tolla koodilla. Nyt sivuillani näkyy kaksi tilausta: vanhempi on tilassa Prosessing --> Awaiting Stock Pick Processing Cancellation. Uusi tilaus on Order Placed. Eli tuleehan tuolta vain yksi tuote?

E: Ei enää hätää, ensimmäinen tilaus löytyy Order Historysta tilanaan cancelled.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Pahoittelen näistä typeristä väännkösistä. Tulee näihin huonon huumorin ystävän sorruttua tälläisiin. Lupaan rajoittaa näitä yleisillä palstoilla ja jätän ne vain sisäpiirin kiusaksi. :eek:

joo, ja minä voin jättää nämä omat vihani kiehumaan purkamattomina sisuksiini, kunnes puran ne pelamaalla codia 56 tuntia putkeen :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Samaa sadattelua oon itse tehnyt Dirt 2:sen kanssa, boksilla 17GBP ja pleikalla 30GBP.. :mad:

Tähän oli jo edellisellä sivulla vastauksia ja samaa ihmettelyä niissäkin. Itsekkin odotan että Dirt2 tulisi tarjoukseen mutta luulen että tämä hintaero johtuu saatavuudesta. Tälläkin hetkellä TheHut, Play ja moni muu myivät "ei-oo-ta". Kysynnän ja tarjonnan laki pitää hinnan "normaalina".

PriceRunnerista näkyy hyvin saatavuus ongelma: Pricerunner UK - CMR Dirt2 / PS3
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuota olenko sokea vai eikö TheHutista löydy vielä Episodes from Liberty Cityä? Olisi hyvä tilata se nyt kun on tuo -10 % päällä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Gigantissa myydään FUEL peliä hintaan 8.90€
Piti ihan itekki ostaa se. Vaikkei sitä kauheemmin jaksaiskaan pelata, niin onhan siinä sitte hyvä hintainen vaihtopeli, vai mitä? :)

Ihan kaupasta vai netistä? Onko tietoa, että onko myös muissa Giganteissa tarjous vai vain paikallisessa?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En jaksanut selata taaksepäin ku tänsivun mut vpd.fi myy suoratoimituksina 44,6€ uudet pelit...
Pisti vaan silmään ku jotkut kauppaa cod mw2 käytettynä 42€ ja tuolta sen saa uutena +2,6€ hinnalla..... niinku muutkin uutuus pelit
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tähän oli jo edellisellä sivulla vastauksia ja samaa ihmettelyä niissäkin. Itsekkin odotan että Dirt2 tulisi tarjoukseen mutta luulen että tämä hintaero johtuu saatavuudesta. Tälläkin hetkellä TheHut, Play ja moni muu myivät "ei-oo-ta". Kysynnän ja tarjonnan laki pitää hinnan "normaalina".

PriceRunnerista näkyy hyvin saatavuus ongelma: Pricerunner UK - CMR Dirt2 / PS3

Varastonjämiä myydään noilla hinnoilla juuri noista syistä, ja kohta tulee platinumversio siihen parinkympin hintaan. Veikkaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Gfiz sanoi:
Zavvi:sta Dark Void €14.93 +kulut
zavvi.com - Dark Void PS3

Tuosta toisesta tarjousketjusta bongasin tämän, mutta koko pelistä ei ole yhtään juttua täällä foorumilla... Kertooko se jotain itse pelistä, eli kannattaa jättää ostamatta vaikka halvalla saisikin(?)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuosta toisesta tarjousketjusta bongasin tämän, mutta koko pelistä ei ole yhtään juttua täällä foorumilla... Kertooko se jotain itse pelistä, eli kannattaa jättää ostamatta vaikka halvalla saisikin(?)

Mato78 arvostelu: http://mato78.com/artikkelit/pelit/9510-peliarvostelu-dark-void-ps3
Ei kovin kummoiselta arvostelun perusteella vaikuta, jää ainakin ostamatta omalta osalta.
Joku saattaa tykätä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Zavvi oli oikein ystävällisesti laittanut spostia tuosta Bayonettan 17.99e tarjouksesta. Pitihän se tilata hyllyyn :).

Tuli samalla tilattu parit t-paidat. Nykyään tulee tilattua Hoodiet & t-paidat järjestään tuolta Britannian ihmemaasta. Loistava maa. Saa nähdä mitä kaikkea mukaan tarttuu huhtikuun lopun Lontoon visiitillä.

Ei tässä voi liikaa ylistää Brittejä kun hilluvat Punnan käyttäjinä Euron sijaan. Itselle kun tuo pelien julkaisupäivänä saaminen on toissijainen asia. Hinta ratkaisee joten jaksan kyllä mainiosti odottaa sen 1-2kk (tarvittaessa pidempään) kun hinta tippuu.

Nim. Miksi maksaa 50-70e kun pelin saa muutaman kuukauden päästä 20-30 eurolla kotiin kannettuna.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Miksiköhän änäri10 maksaa edelleenkin vähintään sen 40 puntaa vaikka julkasusta alkaa olemaan jo aikaa? Vai myydäänkö jossain jo halvemmalla?
 
Ylös Bottom