Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)


Tuo on omasta mielestä niin typerä juttu ku olla ja voi. Ja jos tuo muutos tulee niin kyllä suomesta ostettujen uusien pelien hinta sais kyllä tippua tuohon 43€. (jota tuskin tapahtuu) Kerta eihän se ole mikään ihme jos porukka ei suomesta noita pelejä ostele vaan tilaa netistä kerta kummankohan kuluttaja ennemmin ostaa sen joka maksaa uutena tuon 43€ vai tuon joka maksaa sen 69€
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Aika yhdentekevää niin kauan kun nettikaupat laittavat ostokset eri kuoriin. Esimerkiksi Playhän ei samaan kuoreen taida koskaan mitään laittaa, joten paketin hinta pysyy useimmissa tapauksissa edelleen alle tuon rajan.

Kovasti haluaisin muutoinkin kotimaisia puoteja tukea ostoksia tehdessä, joten eiköhän tämä tapahtuessaan(?) vain sitäkin lisää. Voisivat toki samalla hivenen laskea kotimaasta ostettujen tuotteiden alvia, jolla sekä tasapainotettaisiin ostojen määrää, plus suosittaisiin herkemmin kotimaisia firmoja.

Ja voi kauhistus, voihan niitä verojakin välillä maksaa. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mahdoitkohan koko uutista edes lukea?

Myönnän, oikoluin vain tuon tummennetun osion (vaikka siitäkin olis pitänyt jo saada tuo kysymykseni vastaus). Eikö tästä samasta aiheesta uutisoitu jo joskus aiemmin, kun tuo Verkkokaupan ALV free -tilaaminen nousi kauheeksi buumiksi? Justiinsa kun oon täyttämässä 18 ja saan pankkikorttiini maksuominaisuudet päälle, niin tottakai jotain tällasta pitää tapahtua. Jumalauta...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Justiinsa kun oon täyttämässä 18 ja saan pankkikorttiini maksuominaisuudet päälle, niin tottakai jotain tällasta pitää tapahtua. Jumalauta...

Ei kai nuo maksuominaisuudet ole ikään sidottuja? Tietääkseni taitavat olla korttikohtaisia, eli Visa Electronilla voi lähinnä pitää sormet ristissä ja toivoa parasta. Ainakin kun itse OP:n korttini juuri vaihdoin Electronista Debittiin, niin sanoivat vain että nyt pitäisi toimia kaikkialla. Electronin tukemisen taisi PayPal:kin lopettaa kuukausi pari takaperin. Ja obv VR:kään ei moista pelikorttia lue. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Visa Electronilla voi lähinnä pitää sormet ristissä ja toivoa parasta.
Itselläni käytössä Nordean Visa Electron, eikä ole vielä sellaista nettikauppaa tullut vastaan, jossa tuo ei Visana toimisi. Peliostokset kyllä hoituvat netistä, ja PayPal toimii moitteetta.

Kannattaa muuten vielä Execta varmistaa tuon aktivoinnin mahdollisuutta, kun tuntuu tuo iän sitominen maksuominaisuuksiin itsestänikin hieman oudolta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei kai nuo maksuominaisuudet ole ikään sidottuja? Tietääkseni taitavat olla korttikohtaisia, eli Visa Electronilla voi lähinnä pitää sormet ristissä ja toivoa parasta. Ainakin kun itse OP:n korttini juuri vaihdoin Electronista Debittiin, niin sanoivat vain että nyt pitäisi toimia kaikkialla. Electronin tukemisen taisi PayPal:kin lopettaa kuukausi pari takaperin. Ja obv VR:kään ei moista pelikorttia lue. :)

Mun tili on mun äidin tilin yhteydessä, vaikka multa oma Visa Electron löytyykin, joten tuo voi olla just se syy siihen ettei alaikäisenä saa maksuominaisuuksia päälle. Ja tuli siis tuossa joskus vuosi sitten käytyä Nordean konttorilla äidin kanssa kysäsemässä asiasta, mut sanovat että pitää olla 18v, jotta saa laitettua mulle ne verkko-ominaisuudet päälle. :/
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mun tili on mun äidin tilin yhteydessä, vaikka multa oma Visa Electron löytyykin, joten tuo voi olla just se syy siihen ettei alaikäisenä saa maksuominaisuuksia päälle. Ja tuli siis tuossa joskus vuosi sitten käytyä Nordean konttorilla äidin kanssa kysäsemässä asiasta, mut sanovat että pitää olla 18v, jotta saa laitettua mulle ne verkko-ominaisuudet päälle. :/

ööö? Muistan kyllä kuinka alaikäisenä piti käydä pankissa vanhempien kanssa vaatimassa tuota verkkomaksu ominaisuutta päälle ja sen sitten saikin päälle. Sen jälkeen rullas verkko-ostokset sitten kätevästi. Pankki oli noihin aikoihin nordea. Onkohan jokin sitten muuttunut?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mun tili on mun äidin tilin yhteydessä, vaikka multa oma Visa Electron löytyykin, joten tuo voi olla just se syy siihen ettei alaikäisenä saa maksuominaisuuksia päälle. Ja tuli siis tuossa joskus vuosi sitten käytyä Nordean konttorilla äidin kanssa kysäsemässä asiasta, mut sanovat että pitää olla 18v, jotta saa laitettua mulle ne verkko-ominaisuudet päälle. :/


Alaikäisen kortinhaltijan kortin rekisteröityminen palveluun

Jos olet alaikäinen Visa Electron-, Visa Debit, Visa- tai MasterCard -kortinhaltija, voit rekisteröidä korttisi verkkomaksamispalveluun erillisellä rekisteröimislomakkeella, jonka löydät tältä sivulta. Voit täyttää lomakkeen halutessasi valmiiksi kotona, mutta palvelu voidaan rekisteröidä kortillesi vain Nordean konttorissa. Ota mukaan konttoriin ainakin toinen edunvalvojasi. Toiselta edunvalvojaltasi on tällöin oltava valtakirja.

Linkki

Eli siis suomeksi sanottuna ei tarvitse olla 18-vuotias, kun iskä tai äiskä hyväksyy jälkikasvun nettiostelun. Ainakin Nordeassa näin.

Ja OP:n Visa Electron toimi omalla kohdallani AINOASTAAN LevykauppaX:n sivuilla. Kaikki ulkomaiset Moneybookersia lukuunottamatta suhtautuivat yrityksiini helmikuisen talven tavoin; Ei mihinkään. Mutta turha tuosta oli loukkaantua, vaan syytää vain kaikki rahat sitten X:n puolelle. ;)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pankkineiti sitten valehteli siellä pankissa mulle. Turhaan odotellu tässä yli vuoden että sais ne ominaisuudet päälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Se on Pankki-kohtainen että voitko käyttää Visa Electronia nettimaksuissa.
Esim. Tapiola pankin korttia ei voi niin käyttää.
Käykää Pankissa kysymässä miten on.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nordean kortti ja moni muukin sanoo käyttävänsä Nordean Visa Electronia nettimaksuissa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itse nettipankista joskus muinoin löysin, josta pystyin ominaisuuden kytkemään päälle.

Edelleen, mun tili on jotenkin yhdessä mun äidin tilin kanssa ja joskus katottiin, eikä sieltä ainakaan mitään tollasta löytynyt. Tai sit en vaan huomannut sitä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jos tilisi on kytkettynä porukoittesi nettitunnuksiin ja ei oo omia niin kortin ominaisuuksia ei pysty sieltä vaihtamaan. Kannattaa varmaan hommata omat nettipankkitunnukset niin sen voi sieltä sitten vaihtaa :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

zavvissa medal of honor 17,95 £ + pk. Itsellä jäi tämä välistä taannoin. Hinnan perusteella voisi melkein sijoittaakin? :)
Näköjään tullut joku 1.02 pätsi, jonka pitäs jonkin verran auttaa mp-ongelmiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom