Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ostin itse myös Monkey Islandin, mutta onko nyt siis minulla tämmöinen mahdollisuus (teoriatasolla): Pitää episode 1 ja saada rahat takaisin - ja olla ostamatta monkey islandia tuohon hintaan (en kuitenkaan ole tullut katumapäälle, kunhan kysyin :D)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ostin itse myös Monkey Islandin, mutta onko nyt siis minulla tämmöinen mahdollisuus (teoriatasolla): Pitää episode 1 ja saada rahat takaisin - ja olla ostamatta monkey islandia tuohon hintaan (en kuitenkaan ole tullut katumapäälle, kunhan kysyin :D)

Itselläni ainakin oli tuo Episode 1 jo ajat sitten ilmaiseksi ladattuna, joten tuskin sitä pois viedään.

Toivottavasti tuo hässäkkä nyt kuitenkin hoituu helposti, vielä kun ei ainakaan ole mitään omalla kohdallani tapahtunut. Ja edelleen pidän Sonyn toimintaa järkyttävän heikkona. Kaksi viikkoa meni siihen, että voidaan antaa edes pelkkä virallinen kommentti asiaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei pelitarjous mutta samaisesta paikasta DS3 vain 35e. Että jos ohjaimille tarvetta niin taitaa olla halvin vaihtoehto.
Onko kokemuksia tästä Coolshopista? Hintaseurannan arvioissa oli yksi kommentti ja toverus ei ollut saanut tuotetaan. Himottais kyllä vihdoinkin saada DS3 ja tärrä, kun oon pelannu vaan noilla Sixaxis -palikoilla :<
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko kokemuksia tästä Coolshopista? Hintaseurannan arvioissa oli yksi kommentti ja toverus ei ollut saanut tuotetaan. Himottais kyllä vihdoinkin saada DS3 ja tärrä, kun oon pelannu vaan noilla Sixaxis -palikoilla :<

Haluaako joku uhrautua? :D Itsellä ei juuri ole tarvetta...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itse näin AC2 White edition+ AC BH= 99e. Gigantissa(Tre)

Kuinka arvokas tuo White edition nykyään on?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itse näin AC2 White edition+ AC BH= 99e. Gigantissa(Tre)

Kuinka arvokas tuo White edition nykyään on?
White Edition ei ole kovin, mutta Black Edition on siinä 150e luokkaa. White Editionia saa uutena amazonista muistaakseni noin 60e hintaan
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kiitos Rixa tuosta vahvistuksesta. Omanikin on tulossa sitten jossain vaiheessa, ehkä viimeistään ensi viikolle uskallan veikata.
Eipä menny Asdan tilaus ihan putkeen. Vaikka nyt on kulunut vasta tuollainen +20 päivää pelin lähettämisestä, niin laitoin viestiä puljuun ettei sitten tavaraa tullutkaan. Sanoivat laittavansa uuden tuotteen, kun sellaisen halusin. Olisihan tuossa ollut noita CE'tä Game -puljuissa, mutta poissa osakkeista tietenkin.

Noh, jos tämä toinen kapple löytäsi perille..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko kokemuksia tästä Coolshopista? Hintaseurannan arvioissa oli yksi kommentti ja toverus ei ollut saanut tuotetaan. Himottais kyllä vihdoinkin saada DS3 ja tärrä, kun oon pelannu vaan noilla Sixaxis -palikoilla :<

Itse laitoin tuolta maanantaina Dualshockin tilaukseen. Tällä hetkellä statuksena on "prosessoitavana". Kerron sitten kuinka kauan meni yhteensä tilauksen tekemisestä tuotteen saapumiseen.

Päivitys: Kuulemma Dualshockeja menee sellaista tahtia, että niiden toimitus viivästyy. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tilasin myös tuon Fallout New Vegasin tuolta Asda Entertaimentista aika samoihin aikoihin (jopa hieman aikaisemmin) kuin Zeroseos ja eipä näy peliä täälläkään. Nyt olen vaan niin käsi, että en löydä tuolta Asdan sivuilta mitään keinoa paitsi puhelinnumeron ilmoittaa että haluaisin myös uuden pelin. Joten millä keinolla Zeroseos valitit tuosta oman pelisi perille saapumattomuudesta? Toki joku muukin saa auttaa :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko kokemuksia tästä Coolshopista? Hintaseurannan arvioissa oli yksi kommentti ja toverus ei ollut saanut tuotetaan. Himottais kyllä vihdoinkin saada DS3 ja tärrä, kun oon pelannu vaan noilla Sixaxis -palikoilla :<

Tilasin tuolta GT5:n Tiistaina ja peli kolahti tänä aamuna postilaatikkoon.
Tuohon ei VK:n åland-osasto pysty.

Eli iso peukku täältä!
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt olen vaan niin käsi, että en löydä tuolta Asdan sivuilta mitään keinoa paitsi puhelinnumeron ilmoittaa että haluaisin myös uuden pelin. Joten millä keinolla Zeroseos valitit tuosta oman pelisi perille saapumattomuudesta? Toki joku muukin saa auttaa :)
Hö :< joku tuolla kusee, vaikka itse epäilen kaikkea tuota jouluhässäkkää. Mutta anygays, tosi hankala IMO oli löytää tuo palauteosoite tuolta. Itse ainakin tein tuon "valituksen" oman accon kautta:

Order History -> (Sitten tilaus mitäs on kyse) View -> Query -> alasvetovalikosta "Where is my order" ja sieltä linkki "Not found the answer you're looking for?"

Tuosta pääsee sitten naputtelamaan tekstilaatikkoon kuuman viestin ja ainakin itselleni vastaus tuli jo samana päivänä, jos nyt oikein muistan. :D

Toivottavasti noilla ohjeilla saat lähettettyä viestiä sinne.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko joku sattumalta käynyt hakemassa PS3:n Mass Effect 2:n tänään Gigantista? Irtoaako hintaan 49,90e, kun aika usein tuohon hintaan julkaisupäivänä pelejä myyvät?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tilasin tuolta GT5:n Tiistaina ja peli kolahti tänä aamuna postilaatikkoon.
Tuohon ei VK:n åland-osasto pysty.

Eli iso peukku täältä!

Kuulostaa hyvältä. Oliko muuten minkä alueen versio pelistä? Joistakin peleistähän tuolla on myynnissä normaalit ja "nordic"-versiot erikseen. Tiedä sitten mitä ne normaalit on tuolla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Rovaniemen citymarketissa useita pelejä tarjouksessa, mm: Mag + sony headset 19,95e

Onko joku törmännyt Turun seudulla vastaavaan tarjoukseen, vai onko kyseessä vain paikallinen tarjous?
Itsellä kun on ostoslistalla sekä MAG ja Headset, joten tuo tarjous on kyllä on todella houkutteleva.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko joku törmännyt Turun seudulla vastaavaan tarjoukseen, vai onko kyseessä vain paikallinen tarjous?
Itsellä kun on ostoslistalla sekä MAG ja Headset, joten tuo tarjous on kyllä on todella houkutteleva.

Itsekin hämmästyin, sillä pelkkä mag oli 19,95e. Sen meinasin ostaa vaan onneksi hokasin että samaan hintaan oli viereisessä hyllyssä se mag+headset paketti. Kaks kärpästä yhellä iskulla, ja naurettavan edullisesti :cool: !
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kuulostaa hyvältä. Oliko muuten minkä alueen versio pelistä? Joistakin peleistähän tuolla on myynnissä normaalit ja "nordic"-versiot erikseen. Tiedä sitten mitä ne normaalit on tuolla.

Sori,tulee vähän myöhässä mutta ihan pegi-merkitty euro versio on kyseessä.
En tiedä onko GT5:stä "Nordic"-versiota olemassakaan mutta ainakin ohjekirjassa oli takakannessa Suomen Nordiskfilmin helpdeskin puhelinnumero.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Euroina se näyttää kyllä olevan €31.95.
Siis jos yläkulmasta on valittuna eurot. Kyseessä todennäköisesti kuitenkin virhe.
 
Ylös Bottom