Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3/PS4/PS5:n YouTube-sovellus

Vastaus: PlayStation 4

Itsekään en siitä tykkää yhtään, ei vaan toimi minulle. Ulkoasu on todella kökkö, miksei voi olla sama kuin pc:llä?
 
Vastaus: PlayStation 4

Ihan vasta muuttui tuon sovelluksen käyttöliittymä ainakin omasta mielestä huomattavasti huonompaan suuntaan.

Omassa käytössä en kyllä huomannut mitään huonontumista. 99% käytöstä on valikoista "Home" ja "Subscriptions" joista subissa selaa ne parikymmentä videota mitä on uusia tullut ja homessa luonnollisesti sinne tulevaa ehdotelmaa.. ihan samalla tavalla kuin on ollut pitkään ja samat 2 valikkoa PC:llä toimii samoin.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

Google on näköjään laittanut automaattitekstityksen ilmestymään ruudulle sana kerrallaan. Todella ärsyttävää ja vaikea lukea, kun teksti hyppii koko ajan ruudun alalaidassa. Ihan kuin jossain karaokessa.

Ennen, kun teksti tuli kerralla kahdessa rivissä, ei tarvinnut siirrellä katsetta tekstin ja itse asian välillä. Automaattitekstitys on ollut hyvä vaikka laiterevikoita katsellessa, kun tulee paljon numerotietoa, joka varsinkin useamman laitteen vertailussa menee joskus ohi korvien.

Näin siis pleikalla. PC:stä en tiedä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Näitä yhtä idiootteja viestejä saa ikävä kyllä liian usein lukee. Antaa jokaisen käyttää sitä ihan kuinka haluaa, erittäin typerää arvostella toisten tapaa. Ja ei, kaikilla ei ole tietokonetta tai sitten ne haluavat katsella sitä YouTubea sohvalta ja isolta telkkarilta, kuten itsekin.

Ottaa niin hermoon tommoset ihmiset joilla ei äly riitä ymmärtää, että ihmiset haluaa tehdä asioita erilailla.

Et nyt hei tajunnut mitä tarkoitin. Tietokoneella Youtube toimii aina takkuiloematta kun taas tuossa valitettiin ettei ps4:lla toimi kunnolla. Onko tämä nyt mitenkään idioottimaista viestiä multa sitten?
Itse olen erilainen ja käytän nettiä ainoastaan pöytäkoneella, koska muuta mahista mulla ei ole ja vaikka oliskin, niin siltikin kattelisin youtubevideoita tietokoneen 19" näytöltä mieluummin kuin sitä pienemmältä näytöltä. Älypuhelinta en tartte, koska olen nykyään muutenkin liikaa koneen ääressä. Mä teen monet asiat itse erilailla enkä mä valita muille ettei mun tapojani ymmärretä. kaikki tehkööt kuinka lystää.
 
Vastaus: PlayStation 4

Youtube sovellusta en käytä koska näkymä & valikot ovat aivan karmeat. Jopa siinä määrin että suosin Youtuben käyttämistä PS4:n selaimella. Tosin tällöin videot on rajattu max 720p ja useamman tunnin kestoiset pätkät kaatuvat jatkuvasti.

Tietokoneella näitäkään ongelmia EI OLE! That´s cool ja suositeltavaa käyttää tietokoneella Youtubea.
 
Vastaus: PlayStation 4

Tietokoneella näitäkään ongelmia EI OLE! That´s cool ja suositeltavaa käyttää tietokoneella Youtubea.

Eiköhän jokainen konsolilla/älytelevisiolla/chromecastilla/yms. YouTubesta videoita katsova käytä jo älyluuriaan kaukosäätimenä. Kirjoitit väärin sanan oldschool.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

PS4:n YouTube-äppi päivittyi versioon 1.06. Tukea VR-videoille ei vielä tullut, mutta PS4 Prolla pääsisi katsomaan 4K-videoita.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

Ja aika pian saatiin myös v1.07-päivitys, joka lupailee parantaa videoiden dekoodausta sekä korjaa jonkin kaatumisbugin. Nopeasti kokeiltuna tämä fiksasi myös edellisen version myötä tulleen tahmauksen PS4:n omissa valikoissa, jos YouTube-sovellus oli taustalla.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

Googlen youtube tukifoorumiin perustamani ketjun yhden kirjoitajan mukaan saattanut korjata myös täälläkin foorumilla valittamani yhtä äkkiä alkaneen huonolaatuisen toiston / streaminopeus katon (max n. 3000kbps..) pitää testata kunhan pääsen pleikan ääreen...

(Edit: ja kyllähän tuo 3Mbts korjautu, nyt toistuu parhaalla laadulla..)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

Japanissa* YouTube-sovellus päivittyi jo versioon 1.10, ja siinä on nyt PSVR-tukikin. EU/US-versiot laahaavat vielä versiossa 1.08, koska se joulun alla julkaistu v1.09 (jossa myös oli jo PSVR-tuki) vedettiin hyvin nopeasti pois jakelusta. En aamusella ehtinyt PSVR:llä vielä YouTube-videioita varsinaisesti katsella kuitenkaan, joten kuvanlaadusta ja sen semmoisista en osaa sanoa mitään.

* Ts. Japanin Storesta ladattu.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

PS4:n Youtube-sovelluksessa kolmionäppäin käynnistää nykyään äänihaun. Ennen se toimi välilyöntinä. Muutenkin tönkkö ABC-näppis muuttui vielä kömpelömmäksi käyttää.

En ole kokeillut, mikä on tilanne PS3:lla.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

PS4:n Youtube-sovelluksessa kolmionäppäin käynnistää nykyään äänihaun. Ennen se toimi välilyöntinä. Muutenkin tönkkö ABC-näppis muuttui vielä kömpelömmäksi käyttää.

En ole kokeillut, mikä on tilanne PS3:lla.
PS3:n YouTube-sovellus on ennallaan.

Ja hei! Eilen illalla PS4:n YouTube-sovellus päivittyi täällä EU-alueella. Hyvää testimatskua hakevien kannattaa seurailla esim. tätä Reddit-ketjua. PSVR nimittäin tukee YouTuben 360-asteen videoita myös 3D:nä, mutta aika iso osa on silti vain 2D:nä. Tuolta ketjusta löytyy linkkejä myös 3D-videoihin. Ne kannattaa avata ensin esim. tietokoneella (jossa on kirjautuneena samalla YouTube-tunnuksella kuin konsolillakin), niin löytyvät sit helposti oman katseluhistorian kautta.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

Kyllä ps4 stabiilisuus on ottanut takapakkia vr tai pro mallin takia. Äsken yritin katsella youtubesta 360 videota psvr:n kautta ja muutama sekunti alun jälkeen näkymä pätki ja meni mustaksi niin vr kuin tv näkymässä. Äänet kuulu ja ps näppylällä pääsi dashiin äänien pwrusteella mutta ruutu mustana vaikka vr:stä virrat pois

Kyseinen video..jos se nyt pätkii edes muilla.. https://youtu.be/esu_GP1-fKI

Jotenkin tuntuu että psvr:ssä on joku systeemitason peleistä riippumaton palvelu jota ei elvytä muu kuin koneen bootti, pelien käynnistys uudelleen ei palauta vakautta vr puolella.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

Jogi: Katselin illalla varmaan parin tunnin ajan lukemattomia VR-videoita PS4 Prolla YouTuben kautta ilman ongelmia.

Yksi juttu mitä ehkä kannattaa tuollaisessa tilanteessa kokeilla on PSVR:n Processing Unitin pakkosammutus pitämällä PSVR:n letkussa olevaa Power-nappia painettuna kymmenisen sekuntia, kunnes se sammuu täysin (eli tulee punainen valoviiva). Sen jälkeen PSVR pitää tosin käynnistää vielä uudelleen, jos haluaa edes telkkariin kuvan. Mutta se on kokonaisuudessaan ehkä hieman nopeampi juttu kuin koko konsolin uudelleenkäynnistys.
 
Vastaus: PS3/PS4:n YouTube-sovellus

PS4:n Youtube-sovelluksessa kolmionäppäin käynnistää nykyään äänihaun. Ennen se toimi välilyöntinä.
YouTube pystyy näemmä muuttamaan näitä päivittämättä itse sovellusta. Nyt kolmiolla tulee taas välilyönti ja äänihaku kytkeytyy L2-näppäimestä.
 
Pari vuotta viettänyt ketju hiljaiseloa, mutta mainittakoon nyt PS4-sovelluksen saaneen tuen 360 asteen videoille myös ilman PSVR:ää.
 
Kätevä liikuttaa kameraa 360 videoissa ohjaimella, paremmalta tuo tuntuu kuin pc:llä hiirellä.
 
Kauan siinä kesti, mutta nyt PS4:nkin YouTube-sovellus tukee HDR-videoita. Samalla huomasin, että uusimman sovelluspäivityksen myötä jopa 1080p-tilassa pystyy katsomaan 4K-videoita, ts. ne skaalataan alaspäin FullHD-telkkareilla.

Lähde: Google
 
Ylös Bottom