Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Eiköhän siihen joku palikka tuu markkinoille jos ei PS4 toimi.

Twitterissä joku kehittäjä antoi jo 99% myönteisen arvion toimivuudesta. Päätään hän ei vielä pantiksi luvannut... 8)
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Nyt on ainakin 10 tuntia ollut käytössä nämä Sonyn 7.1 Pulse kuulokkeet ja huh huh minkä basson ovat saaneet ängettyä tähän. Ihan pää tärisee kun pistää BassImpactin täysille. Sotapeleissäkin kun laittaa Shooter-moodin päälle niin räjähdykset ovat todella järisyttäviä. Välillä tuntuu että kun basson pistää edes päälle niin se on liikaa. Ja jos esim. oikea moodia ei löydy esim tietyille Youtube videoille tai vaikka urheilupeleille niin basso vain häiritsee. Kerran erehdyin kokeilemaan Shooter-moodia NBA 2K13:ssa niin jokainen pallon pompotus tuntui kuin räjähdykseltä. Paras ja tasapainoisin moodi on Music jonka basso on kaikkein pehmein. Elokuvia en ole vielä ehtinyt katsomaan mutta luulen että niissä nämä kuulokkeet loistavat koska 7.1. Yhteenvetona voisin sanoa että jos omistatte PS3:n niin ehdottomasti kannattaa hankkia edes jonkinlainen headset. Tuntuu kuin olisi uusi konsoli hyllyssä. Näillä kelpaa vielä vuoden sinnitellä ennen uutta sukupolvea. Tietysti nämä ovat varmaan parhaat juuri PS3:lle ja etenkin jos nämä toimivat yhtä hyvin PS4:llä niin sitten olisi lähes tyhmyyttä olla ostamatta näitä. Mikrofonia en ole kuin testannut XMB-valikon testiosiossa ja hyvä äänenlaatu on mutta itse peleissä en ole vielä kokeillut.

Ai niin, näillä voi myös kuunnella TV:tä ja vaikka kännykkää, kiitos 3.5mm liitännän. Eli ei nämä vain PS3:lla toimi joten monipuoliset kuulokkeet kyseessä. Mukavuudeltaan hyvät. Välillä ehkä painaa jostain mutta kun vähän siirtää kuulokkeiden asentoa niin helpottaa. Toki en ole ollenkaan tottunut headsetteihin joten nämä ärsykkeet saattavat johtua siitä. Arvosana tähän asti on 9/10.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Noihi Pulse luureihin liiittyen vinkkinä et US Storesta saa ladattua ilmaisen appsin jolla saa lisättyä ja hieman säädettyä noita valmiita ääni moodeja.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Noihi Pulse luureihin liiittyen vinkkinä et US Storesta saa ladattua ilmaisen appsin jolla saa lisättyä ja hieman säädettyä noita valmiita ääni moodeja.

Joo, paitsi niitä eri moodeja ei kovin montaa siellä ole. Olisin toivonut jotain normal-modea jolloin bassosta olisi tullut pehmeämpi ja samaa asetusta voisi käyttää missä tahansa käytössä. Mikä muuten se Virtual Surround oikein on? Eilen pelailin Battlefield 3:sta ja huomasin että kun Virtual Surround oli päällä niin en erottanut äänisuuntia ollenkaan. Kun taas kytkin sen pois niin aloin jo kuulemaan selkeästi missä puolella taistelua käydään. Musiikkia kuunnellessa Virtual Surround on sen sijaan loistava. Olis luullu että se surround tarkoittaa juuri sitä että kun se on päällä niin vasta sitten erottaa äänisuunnat kunnolla.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Eli nyt apua! Ostin juuri tuoreet Turtle Beachin P11 Ear Force kuulokkeet. Oma ääni kuuluu kuulokkeiden kautta, mutta peli äänet tv:stä. Kaikki johdot pitäisi olla ihan kunnossa. Voisiko sehaitata että käytän PS2 scarttia? HDMI liitännällä siis yhdistän.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Eli nyt apua! Ostin juuri tuoreet Turtle Beachin P11 Ear Force kuulokkeet. Oma ääni kuuluu kuulokkeiden kautta, mutta peli äänet tv:stä. Kaikki johdot pitäisi olla ihan kunnossa. Voisiko sehaitata että käytän PS2 scarttia? HDMI liitännällä siis yhdistän.

Oisko tästä mitään hyötyä, kuvakin löytyy: HDMI connection between my PS3 and my TV (Stereo Headsets) - Turtle Beach :: Knowledgebase

Vika saattaa myös olla TV:n ääniasetuksissa tai vastaavissa. Nimittäin, itellä on nuo PX21:set ja koitin niitä mökillä HDMI-kaapelin kanssa, ja toimi ilman ongelmia. Mutta kun pääsin kotiin, ja laitoin omaan telkkuun ne kiinni ihan samalla kytkennällä, niin silti ei tullut pelin ääniä headsetistä, ja olin ihan, että mitä v****a!? Menin sitten TV:n ääniasetuksiin -> ulkoinen -> audiolähdön asetus -> ja sieltä sitten äänilähtö, joka oli poissa päältä -> laitoin päälle, ja johan alkoi pelinkin äänet tulla headsetistä! :D Itellä siis joku Grundigin Full HD telkka. Ja tämän rallin kävin siis läpi boxilla, mutta luulis, että ei oo paljon eroa Pleikkarin kytkentään. :p On mulla kyllä Pleikkaki, mutta en oo jaksanu vielä headsettiä sen kanssa kokeilla...

...mutta jos et saa toimimaan, niin voinhan mä Pleikankin kanssa kokeilla noita omia PX21:siä, että saanko itekkään toimimaan. :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

No nyt! Kiitos! Pti tuo ääni asetus vaihtaa scarttiin. Kiitos! Hengenpelastaja :D
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tietääkö kukaan koska noita Sony pulse 7.1 kuulokkeiden GTA V versioo tulos myyntiin ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet

Joku auttakaa! mulla on Hama insomnia usb headset mun ps3, pelailin sillä yksin ja peliäänet kuuluu hyvin mutta multiplayerissä muut kuulevat minut ja minä vain pelinäänet. auttakkaa joku!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Onko sonyn pulse omistajien keskuudessa käytössä mahdollisesti xbmctä(openelec tms.) ?
Mahtaako toimia usbilla sen kanssa?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Osaisko joku neuvoa mua kun olen hankkimassa uusia kuulokkeita ja käytän nykyisin xbox 360:sta mutta olen tilannut jo ps4:n. Tulevaisuutta silmällä pitäen mietin täällä hehkutettuja Sonyn 7.1 pulsen kuulokkeita että sattuisiko ne toimimaan kanssa xbox 360:lla? eroaako ne hirveesti toisistaan?
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Tulevaisuutta silmällä pitäen mietin täällä hehkutettuja Sonyn 7.1 pulsen kuulokkeita että sattuisiko ne toimimaan kanssa xbox 360:lla?
Langallisesti nuo toimivat ihan minkä tahansa laitteen kanssa, jossa on normaaki 3,5 mm:n kuulokeliitäntä. Langattomuuskin onnistuu, jos laitteessa (tai edes sen n. metrin mittaisen välikaapelin kantaman päässä) on USB-liitäntä sitä USB-donglea varten.

X360:ssa ei itsessään tuota kuulokeliitäntää ole, mutta television/vahvistimen (tai minkä kautta äänet normaalisti kulkevatkaan) kuulokeliitäntä käy tähän tarkoitukseen.

Mikrofoni ja (virtuaalinen) 7.1-tilaääni toimivat vain PS3:n kanssa, eli muiden laitteiden kanssa ovat vain tavalliset stereokuulokkeet.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

kiitos TT-2k selvennyksestä!
nyt kun vielä löytäisi noita Pulseja jostain ni ostaisin heti.
aika moni paikka myy eioota..
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Meinasimpa tilata testiin Thomannilta Superlux HD660 kuulokkeet.

Jos Kuopiossa päin on kiinnostuneita kimppatilaukseen niin laittakaa YV:tä.

Pakko heittää loppuun kiitokset Miklulle Mixampin suosittelusta. Aivan huippu vehje!
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Onko kellään kokemuksia Razer Kraken 7.1 tai Razer Kraken Pro Analog Gaming Headsetistä? Pelittää ilmeisesti PS3:lla? Olisiko jollain suosituksia laadukkaista johdollisista pelikuulokkeista?

edit: näköjään Razerit ei käy PS3:een
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-yhteensopivat kuulokkeet + USB-äänikortit

Parhaat saat ostamalla tuossa yllä mainitun Astro Mixampin (toimii myös PS4:llä) ja siihen sopivat kuulokkeet ynnä mikin.
Esimekiksi noita Superluxeja kuulokkeiksi ja mikiksi Zalmanin kybän maksava kampe.
 
Ylös Bottom