Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

PS4 - Langattomat kuulokkeet

Morjens, meni tossa aikasemmin tällä viikolla Turtle Beach Stealth 400 kuulokkeet rikki, ja sitten päätin tilata tuon Sonyn Gold 2.0 headsetin. Noh, headset on muuten aivan mainio, paitsi että chat ääni on aika huono. Ja olen lähestulkoot kokoajan party chatissa kavereiden kanssa, joten hyvän chät äänen tuominen on tärkeää. Turtlet on muuten hyvät, mutta olen vuodesta 2009 lähtien niitä aika monet hankkinut, ja aika monet niistä on mennyt rikki. Ei ole niin kestävää materiaalia. :D Sonyt on taas erittäin kestävää materiaalia, oli käytössä PS3 ne Sonyn bluetooth kuulokkeet monta vuotta, ja toimivat vieläkin erittäin hyvin. Mutta sitten taas jostain syystä chät äänet eivät ole niin hyvät näissä Sonyn kuulokkeissa.

Sori sekavasta tekstistä, mutta siis etsin langattomia kuulokkeita joissa on sekä hyvät chät äänet + hyvät peliäänet. Budjetti n. 150e. Kenelläkään ehdotuksia? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 - Langattomat kuulokkeet

Itse käytän näitä joten voin suositella oikein lämpimästi. Näköjään hintakaan ei enää ole kova. Jos turtlet maistui aikaisemmin niin et varmana pety :)

http://www.vpd.fi/headset-stealth-500p-dts-x-7-1-tilaaani-turtle-beach-ps4-ps3-mobile.html

Tammikuussa ostin samalaiset ja samaisesta puljusta hintaan 99€. Paljon on ollut juttua noiden kestävyydestä,kuten myös sonyn 2.0. Joillakin sangat menee aika nopeesti poikki,joillakin ei mitään ongelmaa vuosienkaan käytön jälkeen. Itellä on pysynyt vielä ehjänä,tosin varovasti oon käsitelly niitä.
Onhan tb 500 "lelun" tuntuiset muovisuuden takia,mut hyvin on asiansa hoitaneet ja tyytyväinen oon ollut. Akun kestosta plussaa.:)
 
Itse tilasin loppuviikosta itselleni Kingston HyperX Cloud -headsetin. Ei ole vielä saapunut perille, mutta tuntuvat melkeinpä joka paikassa kehuvan parhaiksi kuulokkeiksi hintaluokassaan (alle 100 euroa) ja toimivat jokaisen meikäläisen osalta olennaisen laitteen (PS4, Xbox One ja PC) kanssa.

Ainoa miinus, joka äkkikseltään tulee ennakkoon ajateltuna mieleen, on ettei ko. headset ole langaton, vaan se täytyy kytkeä ohjaimeen.

Lisäksi headsetistä ei löydy mitään surround sound -ominaisuutta, joten ääni tulee "vain" stereona. Toki mikäli kyse olisi esim. virtuaalisesta surround soundista, ei se välttämättä olisi käytännössä edes kovin kaksinen ominaisuus. Riippuu toki headsetistä.

Eli mikäli täysi langattomuus ei ole aivan ehdoton vaatimus, niin ko. kuulokkeet ovat varmasti varteenotettava vaihtoehto uutta headsetiä etsiessä.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Sonyn 2.0 headset ollut pari vuotta käytössä edellisten Turtle Beach PX4 korvaajina.

Turtleista hajosi chat-äänet takuun umpeuduttua, rätisee ja paukkuu vaikka 2kpl uusia chat kaapeleita kokeiltu.

Voin suositella alle 100€ hintaluokassa näitä Sonyn 2.0 kaikille. Hyvä äänenlaatu, puhdas ja selvä chat-ääni, langattomuus ja äänensäädöt suoraan kuulokkeissa.

Eivät sovellu isopäisille pelaajille koska sangat venyvät ja tulevat löysiksi, jonka seuraksena ne voivat hajota. Takuusta kyllä saa uusia jos näin käy. :D

Morbicaen valitusta chat-äänistä en allekirjota. 5-7 pelikaverilla samat kuulokkeet käytössä eikä kenelläkään ole ollut mitään huonoa sanottavaa chat-äänistä. :rolleyes:
 
Helou! Tämmönen ongelma kun multa löytyy tollane sony playstation pulse 7.1 (?) Kuuloke mikki, mutta on se usb dongle menny muutossa hukkaan. Saakohan tuon jotenkin toimiin vaikkapa langallisena? Löysin jonku jutun jonka mukaan pitäisi onnistua, mutta jutussa ei kerrottu, että miten ja se dongle maksaa yksinään melkein saman verran ku koko setti uutena..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Helou! Tämmönen ongelma kun multa löytyy tollane sony playstation pulse 7.1 (?) Kuuloke mikki, mutta on se usb dongle menny muutossa hukkaan. Saakohan tuon jotenkin toimiin vaikkapa langallisena? Löysin jonku jutun jonka mukaan pitäisi onnistua, mutta jutussa ei kerrottu, että miten ja se dongle maksaa yksinään melkein saman verran ku koko setti uutena..

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla
Sinällään ongelma pysyy koska se piuha pitäis kiinnittää juuri siihen mokkulaan...
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Moro! Ollut nyt käytössä n. vuoden Turtle Beachin 500P-kuulokkeet, ihan jees ollut mutta olen pohtinut pääsisikö toisenlaisella kombolla parempaan ja tarkempaan äänenlaatuun.

TB:ssä olen ollut tyytyväinen langattomuuteen, pitkään akunkestoon ja ihan ok äänenlaatuun. Huonoa muovisuus ja mukavuus ei ole ihan paras omaan päähän koska ainakin pidempien pelisessioiden jälkeen korvat kipeenä.

Etsin siis parasta kokoonpanoa 100% fps-pelikuulokkeiksi PS4:lle. Tärkein ominaisuus on surround (askelten kuuleminen) ja mielellään langattomuus. Olisiko suosituksia ja kokemuksia? Olen pohtinut että hommaisi tuon astron mixampin ja siihen jotku hyvät kuulokkeet (astrojen omat eivät välttämättä ne parhaat mitä netissä lueskellut?) Tai sitten A50 voisi olla hyvä.

Mahtaako tälläisessä päivityksessä olla järkeä vai onko lähinnä rahan tuhlaamista? 500P voin toki myydä kun ovat ihan huippukunnossa vielä, että ei tule päivitykselle ihan täyttä hintaa.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Täälläkin joudututaan katselemaan uutta headsetia, kun Sony Wireless Headset 2.0 -headsetin lähetin hajosi oma mokan takia. Hintaluokassa menen n. 100 € tuntumassa ja ainoa kalliimpi kiikarissa ollut on Turtle Beachin 500P. Lisäksi vaatimuksissani on, että kuulokkeessa olisi mahdollista saada 7.1 Surround, mutta myös Virtual Surround käy hyvin. Kuullokkeet tulevat pääosin urheilu, fps ja tarinavetoisiin peleihin, mutta myös elokuvia ajattelin katsoa kuulokkeet päässä. Langattomuus on plussaa, mutta myös kaapelin yhdistäminen ohjaimeen käy hyvin, tosin toivomus olisi, että mikin toiminta ja kuulokeiden äänet tulisivat yhdellä kaapelilla, niin ei käyttää erillisiä adaptereita.

Tiedossani ei ole hirvittävästi malleja joten ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia ja käyttökokemuksia. Listallani on nyt SteelSeries Siberia -sarja sekä Turtle Beachin 400p ja 500p.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Täälläkin joudututaan katselemaan uutta headsetia, kun Sony Wireless Headset 2.0 -headsetin lähetin hajosi oma mokan takia. Hintaluokassa menen n. 100 € tuntumassa ja ainoa kalliimpi kiikarissa ollut on Turtle Beachin 500P. Lisäksi vaatimuksissani on, että kuulokkeessa olisi mahdollista saada 7.1 Surround, mutta myös Virtual Surround käy hyvin. Kuullokkeet tulevat pääosin urheilu, fps ja tarinavetoisiin peleihin, mutta myös elokuvia ajattelin katsoa kuulokkeet päässä. Langattomuus on plussaa, mutta myös kaapelin yhdistäminen ohjaimeen käy hyvin, tosin toivomus olisi, että mikin toiminta ja kuulokeiden äänet tulisivat yhdellä kaapelilla, niin ei käyttää erillisiä adaptereita.

Tiedossani ei ole hirvittävästi malleja joten ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia ja käyttökokemuksia. Listallani on nyt SteelSeries Siberia -sarja sekä Turtle Beachin 400p ja 500p.

Itselläni on Turtle Beach 500p headsetti, ja tosi tyytyväinen oon ollut, tosi mukavat päässä jos vertailee aikaisempaan Pulse headsettiin mikä mulla oli. Plussaa myös akun kestosta joka on noin 15 tuntia.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Meikäläinen käyttää Turtle Beach Recon 50P kuulokkeita. Silloin viime vuoden talvena tuli ostettua. Mikrofoni ei jostain syystä toiminut kun ensimmästä kertaa pelasin Turtleilla eikä ole myöskään tähän päivään saakka. Mikki on päällä mutta ei, chatissa kaverit eivät kuule mitään. Olen hölmö, enkä kysynyt täältä apua. Eli, mitä minun pitäisi kokeilla/testata jotta kuulokkeideni mikrofoni toimisi?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Meikäläinen käyttää Turtle Beach Recon 50P kuulokkeita. Silloin viime vuoden talvena tuli ostettua. Mikrofoni ei jostain syystä toiminut kun ensimmästä kertaa pelasin Turtleilla eikä ole myöskään tähän päivään saakka. Mikki on päällä mutta ei, chatissa kaverit eivät kuule mitään. Olen hölmö, enkä kysynyt täältä apua. Eli, mitä minun pitäisi kokeilla/testata jotta kuulokkeideni mikrofoni toimisi?
Varmaan oot katsonut että mute ei oo päällä? :D
Mutta jos mikki ei toimi ja ostit ne talvena, niin eiks niissä pitäis olla takuuta jäljellä? Ainakin verkkokaupassa lukee että niillä olis 24kk takuuta
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Itselläni on Turtle Beach 500p headsetti, ja tosi tyytyväinen oon ollut, tosi mukavat päässä jos vertailee aikaisempaan Pulse headsettiin mikä mulla oli. Plussaa myös akun kestosta joka on noin 15 tuntia.

Tuli hankittua tuo 500p ja olen kyllä todella tyytyväinen. Nyt alkuun olen testanut kuulokkeita Battlefield 4, Madden NFL 16 ja YouTube-sovelluksen kanssa. Varsinkin Battlefieldissa huomasin selkeästi, kuinka äänen suunta vaihtui pelatessa. Voin vain kuvitella, millaista meno on Rainbow Six: Siegessä, kunhan sitä testaan. Madden NFL 16 -pelissä lähinnä musiikkipuoli sai aivan uutta potkua, mutta myös areenoiden äänet saivat uusia ulottuvuuksia. YouTube-puolella mentiin todella kirkkaalla äänellä.

Headset oli helppo ottaa käyttöön. Tuossa on hauskasti laitettu vielä ääni, joka kertoo, mitä toiminto tekee. Esimerkiksi virta päälle, virta pois, game mode tms. Headset oli myös kevyt rakenteinen ja tuntui hyvältä käytön aikana. Suosittelen.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ensi kuussa on tarjolla virallinen ratkaisu PS4-ohjaimen liittämiseksi PC:hen:

The Adaptor – available from 15th September, allows you to connect a DUALSHOCK 4 wireless controller to your Windows PC or Mac via Bluetooth. Simply insert the Adaptor into a USB port on your computer and then follow a quick pairing process to connect your controller.
https://blog.eu.playstation.com/2016/08/22/introducing-the-dualshock-4-usb-wireless-adaptor/

Ensisijainen kohderyhmä lienevät PlayStation Now -palvelun PC-tilaajat.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ensi kuussa on tarjolla virallinen ratkaisu PS4-ohjaimen liittämiseksi PC:hen:


https://blog.eu.playstation.com/2016/08/22/introducing-the-dualshock-4-usb-wireless-adaptor/

Ensisijainen kohderyhmä lienevät PlayStation Now -palvelun PC-tilaajat.

Jenkkien blogiin oli vastattu, että adapteri toimii vain yhden ohjaimen kanssa..... Jos näin on, niin ei jatkoon. Bluetooth donglen kautta saa useamman ohjaimen kiinni tietokoneeseen samaan aikaan.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Uuden DualShockin lisäksi markkinoille on ilmeisestikin tulossa myös uudistetut Move-kapulat:

[FONT=&quot]As discovered by [/FONT]Beyond3D forum member orangpelupa[FONT=&quot], applications for a new [/FONT]PlayStation Move controller (CECH-ZCM1G)[FONT=&quot] and a new [/FONT]DualShock 4 controller (CUH-ZCT2G)[FONT=&quot] were filed with the agency earlier in August, ahead of their expected reveal at [/FONT]next month's PlayStation Meeting[FONT=&quot].[/FONT]
http://www.videogamer.com/news/sony_registers_new_dualshock_4_and_playstation_move_controllers.html
 
Ylös Bottom