Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Just olin tulossa pistä samaa uutista ohjaimesta.

Hintaa 200$ ja ilmestyy maaliskuu 2019, jos laite on oikeasti hyvä lähtee tilaukseen, Astron kuulokkeet ainakin on ihan ykköset.
Ilmeisesti ainakin d-padin ja tatin paikkaa saa vaihtaa? Hinta on kyllä aika suolainen.
 
Ilmeisesti ainakin d-padin ja tatin paikkaa saa vaihtaa? Hinta on kyllä aika suolainen.

Kyllä, saa valita haluaako playstation vai xbox näppäin asetelman. Hinta on suolainen mutta ainahan nämä modulaariset ohjaimet maksaa, jos homma scuffin kaikilla herkuilla se on helposti saman verran.
 
Mikä on tällä hetkellä markkinoiden paras hinta-laatu suhde sellaisille kuuloke-mikki-yhdistelmälle, jolla kehtaisi jopa kuunnella musiikkia? Haussa siis laadukkaat, mutta hyvän hintaiset musiikinkuuntoluun sekä pelaamiseen soveltuvat langalliset on-earit.
 
Olen miettinyt ulkoista kovalevyä pleikkarin kaveriksi. Löytyisi valmiina vanhoja 2,5" sata 2 levyjä. Toimisiko tuo jos laittaisin sen ulkoiseen usb 3.0 kovalevy koteloon? Vai pitäisikö levyn olla sata 3?
 
Pistähän sitten mietteitä tulemaan, että saadaanko tänne jo ainakin toinen henkilö mun lisäksi joka näitä luureja "fanittaa" vai olenko ollut väärässä :D
Eipä ne LucidSoundit kestäneet kuin 2,5kk.
AF1184F9-4F02-47D5-B2C4-110A1C510487.jpeg

Eli oikean kupin pehmusteen pinnoitteen liimaus petti kuulokkeen sisältä. Ensin luulin et on vain siellä välissä ja yritin saada takaisin, kunnes huomasin liima jäljet. Loppuosa tuntui olevan jämäkästi kiinni, joten luovutin ja otin yhteyttä myyjään.

Homma pelaa sen suhteen hienosti ja lähetin kuulokkeet huoltoon ja epäilivät liimauksen olleen tehtaalta lähtiessä huono.
Ja tästä takaiskusta huolimatta pidän itse kuulokkeita edelleen myös laadullisesti materiaalien osalta äärimmäisen korkealuokkaisena ja päivittäisestä käytöstä huolimatta kuulokkeissa ei ole muita käytön jälkiä ja on erittäin hyvän oloiset kauttaaltaan. Noita liimauksien pettämisiä käy tuotteessa kuin tuotteessa, eikä ne ehdi aina kuivumaan kunnolla.

Onneksi oli Sonyn sangastaan teipatut 2.0 edelleen tallessa ja olin niihin aikanaan oikeasti äärimmäisen tyytyväinen. Äänenlaatu oli hyvä, mikki oli hyvä jne.
Mutta eilen totuus löi vasten kasvo.....korvia...nimittäin äänenlaatu oli ihan hirveä LucidSoundien jälkeen ja illemmalla kaverit valitteli miten nyt kuulun noin huonosti.
BF V 2.0:lla on lähellä kidutusta, kun on oppinut pelaamaan äänillä LucidSoundin mielettömän room efektin omaavan surroundin kanssa.

Eli tämä takaisku lopulta vain vahvisti sitä käsitystä, että LucidSoundin äänimaailma, surround, istuvuus päähän, nappien käytettävyys, mikrofonin laatu ja materiaalien laatu on hintaansa nähden parempaa kuin 5/5. Toivottavasti tälläinen kokoonpanossa käynyt laadun tippuminen oli vain yksittäistapaus.
 
Langattomia kuulokkeita katsellut tässä ja nuo LucidSoundin LS40:set vaikuttaa kyllä päteviltä. Saatavuus vaan tosiaan heikko. Omituista että uutta mallia ei vielä saa ja vanhan mallin saatavuus melkeinpä olematon.

Toisena vaihtoehtona olisi nuo Turtle Beachin Stealth 700 -kuulokkeet. Näistä lueskellut hieman ristiriitaista tietoa laadun suhteen. Osalla hajonnut jo parin kuukauden jälkeen. Mitenkäs foorumilaisten kuulokkeet ovat kestäneet?

Muitakin saa suositella. Hakusessa langattomat surround kuulokkeet PS4:lle.
 
LucidSoundin pehmusteen liimaus irtosi ihan hieman marraskuussa. Olisin saanut helposti korjattua itse, mutta mun mielestä parin kk ikäisten kuulokkeiden ei kuulu mennä muualle kuin takuuseen.
Lähetin kuulokkeet coolshopille marraskuussa...eiköhän tästä tullut mun eka paketti ikinä mikä katoaa matkalla.
Tänään tuli hyvityskuitti coolshopista ja en suoraansanottuna olisi halunnut rahoja..haluan kuulokkeet.

LucidSound LS40:iä en löydä enää mistään myynnissä, onko kellään antaa vinkkiä et jossain olisi?
LucidSound LS41 myyntiintulosta ei ole mitään tietoa, eikä mistään löydy oikeastaan edes listoilta. Lisäksi uudistukset ihan olemattomia ja 50e kalliimpi hinta.

Ärsytys on nyt todella iso, koska tasan nuo kaksi mallia kelpuutan, en muita.
 
No jopas on huonoa tuuria. Omani hankin maaliskuussa 2017 ja yhä ovat kuin pakasta vedetyt.
Tuo näytti vähän siltä, ettei liima ollut kuivunut kunnolla 2-3cm matkalta ja se päällyste irtosi sieltä. Pikku vika eikä muuta mun ajatusta kuulokkeiden laadusta mihinkään, mutta kun nyt vaan jostain saisi uudet kuulokkeet. LS40 tai LS41.
 
Ompa hinta pompsahtanut aikalailla...
Ei jatkoon...
20e noussut hinta, ei se mun mielestä mitenkään paljoa ole noussut. 5h parempi akunkesto, uusiksi muotoillut kupit jotta istuu paremmin ja pitää äänen paremmin ulkopuolella. Lisäksi usb dongle vedetty täysin uusiksi ja sopii paljon paremmin esim. pleikkaan.

Täytynee pistää Saksan Amazoniin tilaus sisälle.
Oli LS40:t niin ylivertaiset kuulokkeet 200e hintaan, kun otti huomioon materiaalit, muotoilun, nappien käytettävyyden, mikin äänenlaatu, äänenlaatu jne. Niissä ei oikeastaan ollut mitään heikkouksia ja 200e oli ryöstö ostajan kannalta, aivan överi halpa.
 
En ois halunnut lähteä ostamaan Amazonista. Jo Coolshopista suomeksi, suomalaisella asiakaspalvelulla ostettu takuuhuolto meni mönkään oikein huolella, joten Saksan Amazon hirvittää vielä enemmän.

Mutta coolshopista todettiin, ettei LucidSound kuulu heidän valikoimiin jatkossa ja Suomessa niitä ei myy käytännössä mikään muutenkaan. Eli ei oikein jäänyt vaihtoehtoja.
Noissa kuulokkeissa osuu vain kaikki lähelle täydellisyyttä, kun taas kaikissa muissa täälläkin kehutuissa merkeissä on vähintään yksi osa-alue huono tai ”ihan ok” tasoa. Eli ne ei tule kyseeseen.

Joten, tilailin nyt sit Saksan Amazonista tuolla 219 hinnalla ja pidän niitä erittäin halpoina kuulokkeina edelleen. Pitäisin sitä LS40:stäkin halpana hintana.
299-349 olisi mun arvio oikeasta hinnasta tuon tason kuulokkeille noilla materiaaleilla.

Lähetin huoltoon vain kuulokkeet, joten irto mikki, piuha, kantopussi, laatikko, usb dongle jne on nyt mulla ylimääräisenä. Noillako voi heittää vesilintua?
 
Älä suotta vesilintua heitä. Jos noi uudet luurisi eivät käytä samaa donglea niin voisin vaikka harkita varaosaksi ostamista mikäli olet halukas myymään ja riippuen mitä siitä haluaisit? Siis pelkkä usb dongle. En tiedä miten herkästi nuo hajoilevat vai hajoavatko ollenkaan, mutta elän uskossa, että omat luurit elävät ikuisesti :D
 
Älä suotta vesilintua heitä. Jos noi uudet luurisi eivät käytä samaa donglea niin voisin vaikka harkita varaosaksi ostamista mikäli olet halukas myymään ja riippuen mitä siitä haluaisit? Siis pelkkä usb dongle. En tiedä miten herkästi nuo hajoilevat vai hajoavatko ollenkaan, mutta elän uskossa, että omat luurit elävät ikuisesti :D
Totta, jos kävis sama dongle ni saisin toiseen pleikkaan toisen kii, ei tarttis säätää aina.
 
En ois halunnut lähteä ostamaan Amazonista. Jo Coolshopista suomeksi, suomalaisella asiakaspalvelulla ostettu takuuhuolto meni mönkään oikein huolella, joten Saksan Amazon hirvittää vielä enemmän.

Mutta coolshopista todettiin, ettei LucidSound kuulu heidän valikoimiin jatkossa ja Suomessa niitä ei myy käytännössä mikään muutenkaan. Eli ei oikein jäänyt vaihtoehtoja.
Noissa kuulokkeissa osuu vain kaikki lähelle täydellisyyttä, kun taas kaikissa muissa täälläkin kehutuissa merkeissä on vähintään yksi osa-alue huono tai ”ihan ok” tasoa. Eli ne ei tule kyseeseen.

Joten, tilailin nyt sit Saksan Amazonista tuolla 219 hinnalla ja pidän niitä erittäin halpoina kuulokkeina edelleen. Pitäisin sitä LS40:stäkin halpana hintana.
299-349 olisi mun arvio oikeasta hinnasta tuon tason kuulokkeille noilla materiaaleilla.

Lähetin huoltoon vain kuulokkeet, joten irto mikki, piuha, kantopussi, laatikko, usb dongle jne on nyt mulla ylimääräisenä. Noillako voi heittää vesilintua?
Voin melkein luvata, että jos kuulokkeiden kanssa tulee ongelmia, niin Amazon hoitaa takuuasiat todella hyvin ja nopeasti.

Mulla hajosi tuolta ostettu kovo, sitten laitoin asiakaspalveluun viestiä siitä ja seuraavana päivänä lähetti toikin jo uuden kovon tilalle.
 
Toimiiko Japan import ohjaimet näis EU vehkeis?

Olis tarkotus tilata Horin Fighting Commanderi ja Arcadeshockia lukuunottamatta ei oikeen saa muualta kuin amazon/ebay japan importteja ja niis ei olis postikuluja. Arcadeshockin 28e pk vähä hirvittää.
 
Ylös Bottom