Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Heippa, iski jouluaattona ongelma PS4 Gold kuulokkeiden kanssa, elikkäs siihen asti Ääni/laitteet kohdalla molemmat äänenvoimakkuuden säädöt olivat kuulokkeet...
Aatosta eteenpäin ylempi äänenvoimakkuuden säätö onkin yllättäen ohjaimen kaiutin... Enkä millään ilveellä saa vaihdettua sitä kuulokkeisiin, olen resetoinut ohjeen mukaan, olen ottanut kaikki virrat koneesta pois, olen tehnyt vaikka ja mitä, mutta ilman onnistunutta yritystä.
Voisitteko te tietäjät auttaa pikaisesti, kun nyt kuulokkeet toimii ainoastaan niin, että laitan johdolla ohjaimesta kuulokkeisiin.
 
Heippa, iski jouluaattona ongelma PS4 Gold kuulokkeiden kanssa, elikkäs siihen asti Ääni/laitteet kohdalla molemmat äänenvoimakkuuden säädöt olivat kuulokkeet...
Aatosta eteenpäin ylempi äänenvoimakkuuden säätö onkin yllättäen ohjaimen kaiutin... Enkä millään ilveellä saa vaihdettua sitä kuulokkeisiin, olen resetoinut ohjeen mukaan, olen ottanut kaikki virrat koneesta pois, olen tehnyt vaikka ja mitä, mutta ilman onnistunutta yritystä.
Voisitteko te tietäjät auttaa pikaisesti, kun nyt kuulokkeet toimii ainoastaan niin, että laitan johdolla ohjaimesta kuulokkeisiin.
Ja usb mokkula on myös usb portissa?
Ensin ledi vilkkuu siinä ja sitten palaa tasaisesti? Sen jälkeen pitäisi näkyä kuuloke asetuksissa...
 
Viimeksi muokattu:
Säädä niillä kuulokkeiden napeilla chat ja peliääniä. Ei siihen valikkoon tarvi koskea koskaan. Jos chatti on täysillä ei kuulu peliäänet ja päinvastoin. Kun ovat samassa napissa nuo, ainakin noissa platinumeissa. Mikille myös oma nappi.
 
Viimeksi muokattu:
Äskettäin Corsairin kanssa yhdistynyt laitevalmistaja Elgato Gamingilta on tulossa 4K/60 fps -peilikuvan kaappari, joka tallentaa napista painaen suoraan SD-kortille. Ei tarvita tietokonetta tähän väliin lainkaan. Julkaisu lähiaikoina Q1/2020.

 
PS4's Back Button Attachment Is Impressive, Comfortable, and May Tease the PS5


Positiivinen vastaanotto uudelle pleikkarin härpäkkeelle. Saas nähdä josko tuo tulee itsekin hommattua. FF14 tyylisessä MMORPG-pelissä varsinkin tulee tarpeen.
 
Nyt pitäis vaihtaa pojan ps4 pro koneeseen ulkoisen kiintolevyn tilalle isompi. miten pitää edetä että tuolta vanhalta ulkoiselta saa kaikki siirettyä uudelle levylle.?
 
Ultimaattiset kuulokkeet olisi etsinässä. Astro A50:t löytyy jo ne ovat toki todella hyvät. Mutta ei ne äänenlaadultaan kyllä mitkään huiput ole. Mutta Playstationille ei vaan ole tarjolla sellaista headsettiä minkä laatu olisi huippua ja sopisi mainiosti myös elokuvakäyttöön.

Mietin sellaista ratkaisua, että hankkisi erikseen kotiteatteri/surround-kuulokkeet (esim. Sony MDR-HW700DS) ja erikseen pelimikrofonin. Onnistuukohan tällainen viritys? Ja onko PS4:lle tarjolla hyviä bluetooth-mikrofoneja mitkä saisi esim. kaulaan tai paitaan kiinni? Eli äänet ja chattiäänet tulisi HDMI:n kautta kuulokkeisiin ja mikrofonin yhdistäisi bluetoothilla PS4:ään? Onnistuakko vaiko eikö onnistua?
 
Ultimaattiset kuulokkeet olisi etsinässä. Astro A50:t löytyy jo ne ovat toki todella hyvät. Mutta ei ne äänenlaadultaan kyllä mitkään huiput ole. Mutta Playstationille ei vaan ole tarjolla sellaista headsettiä minkä laatu olisi huippua ja sopisi mainiosti myös elokuvakäyttöön.

Täällä on monet hehkuttaneet LucidSound LS41 headsetin puolesta. En ole itse vieläkään saanut ostettua, mutta kannattaa tarkistaa, jos ei ole entuudestaan tuttu.
 
Täällä on monet hehkuttaneet LucidSound LS41 headsetin puolesta. En ole itse vieläkään saanut ostettua, mutta kannattaa tarkistaa, jos ei ole entuudestaan tuttu.
Epäilen vahvasti, että noi olis parannus A50:iin verrattuna. Tilasin Audezen Mobiukset, vaikka eivät toimi surroundilla eivätkä ole oikein langattomatkaan, mutta ainakin ääni pitäisi olla hyvä.
 
Täällä on monet hehkuttaneet LucidSound LS41 headsetin puolesta. En ole itse vieläkään saanut ostettua, mutta kannattaa tarkistaa, jos ei ole entuudestaan tuttu.
SteelSeries arctis sarjaa tai noi lucidsound ls41 niin on hyvät
 
Onkos ihmisillä kokemusta Back Button Attachmentista?

Ja tietoa saako PC:llä niitä nappuloita laitettua niin, että tulisi kaksi lisää ohjaimeen?

Ekaksi hymähtelin Back Buttonille, kun Sony siitä videon julkaisi, mutta nyt rupesi itseäkin kiinnostamaan.
 
Onkos ihmisillä kokemusta Back Button Attachmentista?
Vähän ristiriitaiset fiilikset jäi tuosta back buttonista. Se tuntuu, et sopii todella hyvin ps4 ohjaimeen ja on helposti painettavissa. Mutta toisaalta tuli myös sellainen fiilis, ettei se sovi enää tähän konsolisukupolveen. Vanhat kontrollit ovat niin hyvin iskostuneet tuonne jonnekin aivojen syövereihin, että siitä huolimatta tuli paineltua vanhoja nappeja vaikka uudet oli ohjelmoitu taakse. Ehkäpä seuraavassa sukupolvessa nuo takanäppäimet tuntuu luontevalta, kun ps5 kanssa tulee uus ohjain.

Tuo back button on kuitenkin helppo asentaa ja irroittaa ohjaimesta. Ja mitä jotkut manailivat huonosta akusta, niin tuo back buttonin näyttö ei ole kuin ehkä joku 5 sekunttia päällä jos sitä painaa, muuten ruutu pimeenä.
 
Mutta toisaalta tuli myös sellainen fiilis, ettei se sovi enää tähän konsolisukupolveen. Vanhat kontrollit ovat niin hyvin iskostuneet tuonne jonnekin aivojen syövereihin, että siitä huolimatta tuli paineltua vanhoja nappeja vaikka uudet oli ohjelmoitu taakse.


En tiedä onko pleikalla mahdollista toteuttaa, mutta aikanaan boxin elite ohjaimella opettelin neljän pedaalin käyttämisen siten että poistin niiden A,B,X,Y (X,ympyrä,neliö,kolmio) toiminnot alkuperäisistä näppäimistä, eli ne olivat enään vain niissä takanapeissa käytössä. Pakko on hyvä motivaation lähde, kun vanhoista napeista ei enään tapahdu mitään.
 
Itseäni kiinnostaisi laittaa options-nappula sinne taakse niin sitä olisi vähän helpompi ja mukavempi painaa. Tietyissä peleissä sitä voi tarvita aika paljon esim. PES2020, Dreams.

Muuta todellistä hyötykäyttöä sille tuskin itselle hirveästi olisi, kun en pelaa räiskintöjä niin tosissaan ja urheilupeleissä kaikki tulee lihasmuistista niin vahvasti.
 
Ylös Bottom