Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

En vieläkään ostanut kuulokkeita PS4:sta varten mutta kaivelin tossa kaappeja ja löysin vanhat http://www.asus.com/Gaming/Vulcan_ANC/overview/ Asus Vulcan ANC headsetin joka on pc:n kanssa toiminut mainiosti. Sellainen kysymys kun tuossa asuksessa on kuulokkeille oma 3,5mm plugi ja toinen 3,5mm plugi mic varten mikä on hieno asia pc-pelaajalle mutta miten nämä molemmat ominaisuudet saisi toimimaan ps4:n kanssa? Lähinnä tulee mieleen että mikkiliitin ps4 ohjaimeen kiinni ja kuulokkeidenliitin telkkariin kiinni, tämä tosin ei ole ihan langaton systeemi ja vaatisi käytännössä 3,5mm plugijatkojohdon että ei tarvi naama ja ohjain telkkarissa kiinni pelata.

EDIT: Nopealla testauksella mikrofonia ei tunnisteta ps4:n puolesta vaikka mikrofoni on ohjaimen 3,5mm liittimessä kiinni.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55502/dfdcj/Fuj-tech-PC-to-iPhone-3-5-mm-audioadapteri

Tuosta. Ja ohjaimeen kiinni. Joo ei ohjain varmaan tunnista kuin ääni johdon koska pinnit ovat väärässä paikassa mikissä.

Edit: eli siis vaatii 4 pinnisen mikkiä varten.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tuli tänään vaihdettua Xbox Onen ohjaimen tatit Dualshock 4:een, täytyy sanoa nyt olevan huomattavasti parempi. :)

Tilasin nämä, jos joku muukin haluaa kokeilla. Tulivat noin 10:ssa arkipäivässä.

Oliko helppo vaihtaa? Tämä lähinnä sillä että jos tuo kumi kuoriutuu niin pitänee tilailla uusia tatteja jos vaihtaminen ei kovin työlästä ole (eli noi uudet tatit ei tarvitse muovin muotoilua).
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Itse jätin tuon 3:22 kohdassa olevan ribbonin kiinni. Sai piirilevyä käännettyä sen verran, että saa tatit vaihdettua.

Suoraan kävivät, ellei se tuossa videolla selviä. :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mitenkäs tuossa tuo mikki? Oon kuullu että muut pelaajat ei välttämättä saa selvää kun siihen puhuu? Muuten kyllä vaikuttaa hyviltä kuulokkeilta.

Ei ole kukaan valitellut ettei kuulisi. Hyväksi on monet todenneet kuten tällä foorumilla myös.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Pakko tulla myös hehkuttamaan noita Sony PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0 pelikuulokkeita. Sattuu löytymään sennheiserilta langattomien kuulokkeiden lippulaiva Rs220 ja turtlen sevenit langallisista, niin on kyllä tuolla vajaan satasen hinnalla hinta-laatusuhteeltaan loistavat. Täytyy kyllä sanoa, että äänenlaatu yllätti todella positiivisesti. Jos pelikuulokkeita etsii, niin kyllä nämä on pakko hankinta.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Pakko tulla myös hehkuttamaan noita Sony PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0 pelikuulokkeita. Sattuu löytymään sennheiserilta langattomien kuulokkeiden lippulaiva Rs220 ja turtlen sevenit langallisista, niin on kyllä tuolla vajaan satasen hinnalla hinta-laatusuhteeltaan loistavat. Täytyy kyllä sanoa, että äänenlaatu yllätti todella positiivisesti. Jos pelikuulokkeita etsii, niin kyllä nämä on pakko hankinta.
Näköjään noita kuulokkeita hehkutetaan :) jos ei nuo Trittonit oo hyvät, niin pitääpä sit tilata tuommoiset [emoji4]
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Pakko tulla myös hehkuttamaan noita Sony PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0 pelikuulokkeita. Sattuu löytymään sennheiserilta langattomien kuulokkeiden lippulaiva Rs220 ja turtlen sevenit langallisista, niin on kyllä tuolla vajaan satasen hinnalla hinta-laatusuhteeltaan loistavat. Täytyy kyllä sanoa, että äänenlaatu yllätti todella positiivisesti. Jos pelikuulokkeita etsii, niin kyllä nämä on pakko hankinta.

Muistakaa myös, että näille kuulokkeille löytyy tuo sovellus säätämistä varten. Muutamille peleille löytyy myös valmiita säätöjä (Esim muistista Watch Dogs, Killzone: Shadow Fall ja inFamous: Second Son.

https://store.sonyentertainmentnetw...llus/cid=EP9000-CUSA00468_00-HEADSETCOMPANION
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Täällä on aika paljon ollut keskustelua noista headseteistä. Kuulun niihin (harvinaisiin?) ihmisiin, jotka vihaavat kuulokkeita. Ymmärrän toki että niillä saa halvalla huiman parannuksen äänenlaatuun verrattuna normaaleihin tv:n kajareihin. No mutta anyway, mietin kuitenkin että josko sitä hyppäisi nykaikaan ja näihin party chat-hömpötyksiin, varsinkin jos Destinyä meinaan alkaa pelaamaan. Eli pitäisi saada joku keino chattailla ja kuulla puhetta, mutta silleen että ne eivät häiritse kaiuttimista tulevia peliääniä. Vähän aikaa tutkin asiaa ja törmäsin mm. tämmösiin:

http://cdon.fi/pelit/turtle_beach_p4c-_communicator-25065603

Onko kellään kokemuksia? Tossa pleikkarin mukanahan tuli joku euron rimpula mutta sitä en jaksanut edes ottaa muoveista. Mut hirveesti ei viittis rahaakaan käyttää. Eli tossa minkä linkkasin niin tuo korvaosa ei kuitenkaan peitä korvaa, eli ei pilaa mun stereokuvaa kun istun sohvalla kajareiden edessä? Eihän tuossa olisi muuten mitään järkeä.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

http://cdon.fi/pelit/turtle_beach_p4c-_communicator-25065603

Onko kellään kokemuksia? Tossa pleikkarin mukanahan tuli joku euron rimpula mutta sitä en jaksanut edes ottaa muoveista. Mut hirveesti ei viittis rahaakaan käyttää. Eli tossa minkä linkkasin niin tuo korvaosa ei kuitenkaan peitä korvaa, eli ei pilaa mun stereokuvaa kun istun sohvalla kajareiden edessä? Eihän tuossa olisi muuten mitään järkeä.

Mulla on Turtlen vastaava Xbox 360:iin ja luultavasti hankin myös PS4:lle. Hyvin toimii ja mukava päässä. Varsinkin boxin vakiosettiin ero oli valtaisa. Kaiuttimina Genelec M030:t joten hieman ronkeli olen yleensä ollut äänivehkeiden suhteen.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mulla on Turtlen vastaava Xbox 360:iin ja luultavasti hankin myös PS4:lle. Hyvin toimii ja mukava päässä. Varsinkin boxin vakiosettiin ero oli valtaisa. Kaiuttimina Genelec M030:t joten hieman ronkeli olen yleensä ollut äänivehkeiden suhteen.

Genelec high five! Mut niin, peittääkö se sitä korvaa siis vai ei?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Genelec high five! Mut niin, peittääkö se sitä korvaa siis vai ei?

Peittää, mut en ole havainnut sitä ongelmaksi pelikäytössä. Korkeimmat äänet tietty vähä vaimenee, mut ei sitä pelatessa ehdi kuunnella ja joku siellä kuulokkeessa kuitenkin myös huutelee koko ajan.

Mikistä ei ole myöskään tullut valituksia, lähinnä Borderlands kakkosta olen pelaillut.
 
Ylös Bottom