Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kiva, kiitti. Mutta jos jollakulla on tietoa asiasta, eikä vaan RTFM vastauksia, niin arvostaisin.
Älä nyt käsitä väärin. Mielestäni vastaukseni oli ihan asiallinen ja vastasi kysymykseesi. Se Sound/Chat-säätö on ihan selkeästi näkyvissä siinä vasemmassa kuulokkeessa, eli kun otat kuulokkeet käsiisi ja katsot niitä, ymmärrät kyllä heti, mistä on kyse. Se on periaatteessa samanlainen pehmeä napsuttelukytkin kuin SWH 2.0:n varsinainen äänenvoimakkuussäätökin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kiva, kiitti. Mutta jos jollakulla on tietoa asiasta, eikä vaan RTFM vastauksia, niin arvostaisin.
Niin no tosiaan siinä on säätö eli keskelle niin molemmat pitäisi kuulua. Ja olethan laitannut olikohan nyt säädä laitteita asetuksista että kuulokkeisiin tulee myös peliäänet eikä vain chat äänet.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Älä nyt käsitä väärin. Mielestäni vastaukseni oli ihan asiallinen ja vastasi kysymykseesi. Se Sound/Chat-säätö on ihan selkeästi näkyvissä siinä vasemmassa kuulokkeessa, eli kun otat kuulokkeet käsiisi ja katsot niitä, ymmärrät kyllä heti, mistä on kyse. Se on periaatteessa samanlainen pehmeä napsuttelukytkin kuin SWH 2.0:n varsinainen äänenvoimakkuussäätökin.
Joo, kyllä mä olen niitä kuulokkeiden chatti/peliääni balanssiakin koittanut säätää. Ei vaan tunnut oikeaa kombinaatiota näistä asetuksista löytyvän, ja alkaa epäilyttää että onko sellaista tässä pelissä jostain syystä olemassakaan.

Jos nyt joku osaisi vahvistaa että toimii tai ei toimi, niin tietäisin käytänkö aikaa säätämiseen vai en.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Joo, kyllä mä olen niitä kuulokkeiden chatti/peliääni balanssiakin koittanut säätää. Ei vaan tunnut oikeaa kombinaatiota näistä asetuksista löytyvän, ja alkaa epäilyttää että onko sellaista tässä pelissä jostain syystä olemassakaan.

Jos nyt joku osaisi vahvistaa että toimii tai ei toimi, niin tietäisin käytänkö aikaa säätämiseen vai en.
Ei peli/chat äänien balanssi pitäisi olla mitenkään riippuvainen siitä mikä peli on sisällä. Joten jos on toimunut killzonessa pitäisi niiden toimia myös muissakin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Joo, kyllä mä olen niitä kuulokkeiden chatti/peliääni balanssiakin koittanut säätää. Ei vaan tunnut oikeaa kombinaatiota näistä asetuksista löytyvän, ja alkaa epäilyttää että onko sellaista tässä pelissä jostain syystä olemassakaan.

Jos nyt joku osaisi vahvistaa että toimii tai ei toimi, niin tietäisin käytänkö aikaa säätämiseen vai en.
Kyllä toimivat, itsellä on.
Mene nyt sinne ps4 äänivalikkoon ja katso onko asetuksena kaikki äänet päällä kuulokkeisiin...
8)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kiitos, tätä hain. Eli pitää vaan säätää. Usko loppui vaan viimeksi kesken.

Tsemiä, kyllä sä siinä onnistut! :) Siinä kun on muutama muuttuja niin variaatioita onkin jo sitten enemmän mutta etköhän sä ton saa toimimaan. Thumbs up! :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kiitos, tätä hain. Eli pitää vaan säätää. Usko loppui vaan viimeksi kesken.

Itse tuota tänään säätelin ja hokasin kanssa miten se oikeen toimii. Aikasemmin pidin pelin äänet tv ja chat kuulokkeista :) Mutta tosiaan siitä SOUND/CHAT napista säätyy balance ja Volumesta kokonais volume, niin sai kyllä säädettyä ihan laidasta laitaan.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kysynpä kaverin puolesta löytyykö ratkaisua tällaiseen ongelmaan. Kaveri tottunut pelaamaan PC puolella, ja nyt olisi kiinnostusta kokeilla konsoli puolelta PS3 ja alkaa mättämään Call of duty AW. Löytyykö PS3:lle näppis+hiiri komboa joka toimisi tähän tarkoitukseen?

Tämmöttii:

http://controllermax.com/

Itse harkitsin tuon ostamista, koska olisin halunnut käyttää nelosella, kolmoselle ostettua horin FPS ohjainta.Tuohon olisi vaan pitänyt olla PC yhteys välissä, joka olisi ilmeisesti huolehtinut PS4:sen tarvitseman jonkin refresh signaalin, joita PS4:sen ohjaimet lähettävät. Sen vuoksi jäi hankkimatta. Tuolla kuitenkin pitäisi näppiksen ja hiiren käyttö PS4:lla onnistua.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Latauspeli Blue Estate ei käytä Move-ohjaimia, mutta raideräiskintä on saatu toimimaan yllättävän hyvin peruskapulan liiketunnistuksella. Kokeile demoa, jos lajityyppi kiinnostaa.

Pitää laittaa kokeiluun, kunhan se itse pleikkari saapuisi perille... Odottavan aika on pitkä.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kellään kokemuksia Turtle Beachin Ear Force PX4 PS4 Langattomista kuulokkeista? Aikomuksena hankkia hyvät kuulokkeet järkevällä hinnalla.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kellään kokemuksia Turtle Beachin Ear Force PX4 PS4 Langattomista kuulokkeista? Aikomuksena hankkia hyvät kuulokkeet järkevällä hinnalla.
On. Itse käytän kyseisiä kuulokkeita PS4:n kanssa eikä ole mitään valittamista. Net Anttilassa oli muistaakseni 149 euron hintaan josta saa vielä NAJUHLA20 koodilla 20 euroa pois hinnasta. Suosittelen!
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

On. Itse käytän kyseisiä kuulokkeita PS4:n kanssa eikä ole mitään valittamista. Net Anttilassa oli muistaakseni 149 euron hintaan josta saa vielä NAJUHLA20 koodilla 20 euroa pois hinnasta. Suosittelen!

Sama.

Ostin heräteostoksena kesällä kyseiset kuulokkeet itselle synttärilahjaksi (Sonyn 2.0 lähin hakemaan, mut peliliike oli sulkenu ovensa tuntia etuajassa, niin ajelinpa ketutuksissani giganttiin..) ja päivääkään en ole katunut.

+Laadukkaan oloiset. Tukevat, mukavat ainakin omaan päähän.
+ Paketista löytyi KAIKKI tarvittava. (Olin varma että kuulokkeista ohjaimeen tulevan chat-johdon joutuu metsästää erikseen)
+Akku. Kestää omassa, melko runsaassa käytössä piiiiiiitkään. (ja pakkauksen mukana tullut latausjohto kerrankin tarpeeksi pitkä.)
+ Äänenlaatu. En ole hifistelijä joten olen ollut tyytyväinen. Ei pätki tai surise.
+Surround sound. Oon aina pitäny kyseistä ominaisuutta p*skapuheena, mutta yllätyin bäfää pelatessa ku lykkäsin ominaisuuden päälle.
- PS4 ei tue bluetooth-kuulokkeita, joten johto ohjaimeen taitaa olla ainoa mahdollisuus chat-äänille?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Meinasin jo käydä hakemassa itselleni tuon Turtle Beach PX4:n mutta huomasin, että siitä on ilmeisesti olemassa myös jonkinlainen premium malli? Tietääkös kukaan mitään näiden eroista ja onko kannattavaa hankkia sittenkin se premium?

Edit: Voi myös olla, että tämä premium on vain jokin amazonin oma paketti. En ole muualta löytänyt mitään tietoa tähän liittyen.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Meinasin jo käydä hakemassa itselleni tuon Turtle Beach PX4:n mutta huomasin, että siitä on ilmeisesti olemassa myös jonkinlainen premium malli? Tietääkös kukaan mitään näiden eroista ja onko kannattavaa hankkia sittenkin se premium?

Edit: Voi myös olla, että tämä premium on vain jokin amazonin oma paketti. En ole muualta löytänyt mitään tietoa tähän liittyen.

Tuo premium on mahdollisesti tolla talckback kaapelilla varustettu versio. Pakkohan se on sillä kaapelilla ottaa jos haluaa oman kauniin äänensä kuuluviin?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Johan Sonyllä itsellään on aidosti langattomat olleet tarjolla pitkään. Ja hyvät on olleetkin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tulikos nuo PlayStation TV:t tänään myyntiin? Onkos vielä kenelläkään kokemuksia tuotteesta?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tulikos nuo PlayStation TV:t tänään myyntiin? Onkos vielä kenelläkään kokemuksia tuotteesta?
Kyllä. Perustin PSTV:lle oman ketjun, ja kunhan tuosta tytär nukahtaa, rupean tarinoimaan käyttökokemuksistani (jotka tosin perustuvat japsimalliseen VitaTV:hen, joka on nimestään huolimatta käytännössä sama laite).
 
Ylös Bottom