Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Jos odotat tarjousta niin Turtle Beach 500p saa myös 100€ hintaan. Sony 2.0 varmasti myös yhtä hyvä vaihtoehto, ehkä chatti ominaisuuksilta TB vie voiton.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Meikäläinen hankki tämmöset

http://www.gigantti.fi/product/peli...HITE/steelseries-siberia-v3-headset-valkoinen

Hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdalllaan. Musiikin kuuntelusta en tiedä, mutta pelikäytössä toimii hienosti. Ei tartte latailla ja korvat eivät puudu pitkistäkään sessioista. Ainoa miinus on äänenvoimakkuuden säädön puuttuminen. Joutuu siis säätämään PS4:sta.

Porukoille ostin ko. luurit PC-käyttöön. Istuvat mukavasti päähän, pehmeät kupit. Tuntuvat suhteellisen jämäköiltä hintaansa nähden, eivätkä kovin muovisilta. Pelikäytössä varmasti ok, musiikilla perushuonot.

Itseltä löytyy QPAD QH-90 Pro, jotka ostin ~50€ hintaan alennuksesta. Nämä saa suoraan ohjaimeen kiinni. Ovat todella hyvät pelikuulokkeet, ja istuvat hyvin päähän. Tuntuvat kaikinpuolin paremmilta kuin nuo Siberiat. Musiikilla jopa paremmat kuin normi perushuonot pelikuulokkeet. Mutta ei näitä ole musiikin kuunteluun tarkoitettukaan.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Headsettiä peruskäyttöön kohtuuhinnalla kun vanha hajosi, harkinnassa tämäTB:n malli. Kokemuksia/parempia ehdotuksia? En kauheasti enempää viitsi käyttää kun en ole kummoinen hifistelijä. Ja PS4:n ohjaimeen olisi hyvä saada kiinni.

http://www.anttila.com/shop/fi/neta...each-recon-50p-ps4-headset-50604064--malli-22
Hommasin tuollaiset pari kuukautta sitten kun tarvitsiin mikilliset kuulokkeet ja sattui hyvä tarjous vastaan. Normaalisti käytössä Razerin Kraken ilman mikkiä ja niihin verrattuna Turtlen saundi on aika vaisu. Suurin miinus on kuitenkin se, ettei mikrofonin äänenvoimakkuutta saa säädettyä erikseen, vaikuttaa alentavasti käyttömukavuuteen. Ihan ok perussetti, mutta melkein suosittelisin sijoittamaan kympin pari enemmän hieman laadukkaimpiin. Ei ole nyt linkkejä heittää kun puhelimella säädän tässä.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Headsettiä peruskäyttöön kohtuuhinnalla kun vanha hajosi, harkinnassa tämäTB:n malli. Kokemuksia/parempia ehdotuksia? En kauheasti enempää viitsi käyttää kun en ole kummoinen hifistelijä. Ja PS4:n ohjaimeen olisi hyvä saada kiinni.

http://www.anttila.com/shop/fi/neta...each-recon-50p-ps4-headset-50604064--malli-22

Ostin Gigantista ensimmäisiksi pelikuulokkeiksi, palautin seuraavana päivänä. Kasa muovia. En käyttäisi, vaikka saisin ilmaiseksi. Katso vaikka Qpad & Siberia merkkejä. Juurikin tuossa pari viestiä aiemmin on kokemuksia.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Onkos ps4:n tatit tarpeeksi pätevät, vai kannattaako jostain ostaa kolmannen osapuolen tatit? Kestävyys, pito jne. Kyseessä uudet ohjaimet, jotka tulevat 1tb bundlen mukana.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vanhoista kului ainakin pinnat pois, en tiedä onko nykyään paremman kumit jotka kestää. Muuten ainakin omasta mielestäni ihan tarpeeksi hyvät tatit ilman lisäkumejakin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vanhoista kului ainakin pinnat pois, en tiedä onko nykyään paremman kumit jotka kestää. Muuten ainakin omasta mielestäni ihan tarpeeksi hyvät tatit ilman lisäkumejakin.
Tattien kuluminen tosiaan taisi olla ensimmäisten ds4:sten ongelma. Kiinnostaisi tosiaan tietää, mikä nykytilanne on näissä uudemmissa ohjaimissa.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tattien kuluminen tosiaan taisi olla ensimmäisten ds4:sten ongelma. Kiinnostaisi tosiaan tietää, mikä nykytilanne on näissä uudemmissa ohjaimissa.
Oon kyllä uudemmankin tatin saanut hajotettua eli kuoriutuu se päällinen. Toki voi olla pojan/kavereidenkin syy kun pelaavat innokkaasti :).
Toki uusia tatteja olen itse tilalle vaihtanut niin ei tämä ongelma ole.

Huomattavasti kestävämpää tämä uusi materiaali kuitenkin on mutta vähän liukas pinta tulee kun pidemmän aikaa pelaa. Kädet hikoo tms.

Pitäisi vielä joskus jaksaa testata xbonen ja alumiini tatteja.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mulla on tosiaan vasemmassa tatissa Alpha ja oikeassa Ultra. Pitoa tosiaan löytyy pitkienkin pelisessioiden ajan. Eikä ole pelkoa tosta ohjaimen omien tattien kulumisesta. Nyt Alpha-Ultra pari ollut 4kk käytössä, eikä vielä mitään merkkejä, että vaihtoa kaipailisi.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mulla on tosiaan vasemmassa tatissa Alpha ja oikeassa Ultra. Pitoa tosiaan löytyy pitkienkin pelisessioiden ajan. Eikä ole pelkoa tosta ohjaimen omien tattien kulumisesta. Nyt Alpha-Ultra pari ollut 4kk käytössä, eikä vielä mitään merkkejä, että vaihtoa kaipailisi.
Kuinka muuten peukalot väsyy, vrt. ilman noita ultra-lisänappeja? Tähtäys ilmeisesti on paljon tarkempaa, kun senssejä voidaan nopeuttaa noiden avulla.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kuinka muuten peukalot väsyy, vrt. ilman noita ultra-lisänappeja? Tähtäys ilmeisesti on paljon tarkempaa, kun senssejä voidaan nopeuttaa noiden avulla.
Ehkä jopa tavallista vähemmän, kun ei tarvitse koko ajan parannella peukkujen asentoa tateilla ym.
Tosta senssin nopeuttamisesta taas, niin se on jokaisen oma asiansa, että miten tykkää pelata. Itse kokeilin lähes kaikki vaihtoehdot (bo3) ja senssiksi jäi 4. Ennen pelailin ~10 senssillä.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ehkä jopa tavallista vähemmän, kun ei tarvitse koko ajan parannella peukkujen asentoa tateilla ym.
Tosta senssin nopeuttamisesta taas, niin se on jokaisen oma asiansa, että miten tykkää pelata. Itse kokeilin lähes kaikki vaihtoehdot (bo3) ja senssiksi jäi 4. Ennen pelailin ~10 senssillä.
Saapa nähdä, mihin itse päädyn (pelissä kuin pelissä). Varmasti tulee vähän nopeammat senssit valittua, nyt kun liikkumisvaraa ja tarkuutta tulee enemmän.

Onkos tuosta pahemmin haittaa, jos liikkumistatissa (vasemmassa) on myös tuollainen ultra päällä? :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Saapa nähdä, mihin itse päädyn (pelissä kuin pelissä). Varmasti tulee vähän nopeammat senssit valittua, nyt kun liikkumisvaraa ja tarkuutta tulee enemmän.

Onkos tuosta pahemmin haittaa, jos liikkumistatissa (vasemmassa) on myös tuollainen ultra päällä? :)
Ehkä hieman hankaluuksia juoksun kanssa ja analogia voi olla pikkuisen vaikeampi painaa, esim juoksua varten. Välillä tulee itse ajopeleissä vaihdettua noi tattien paikat, eli korkeammalla aina ohjataan. Tottumiskysymyksiä nämä on. Pari tuntia - pari päivää menee, että tottuu niihin korkeampiin tatteihin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ehkä hieman hankaluuksia juoksun kanssa ja analogia voi olla pikkuisen vaikeampi painaa, esim juoksua varten. Välillä tulee itse ajopeleissä vaihdettua noi tattien paikat, eli korkeammalla aina ohjataan. Tottumiskysymyksiä nämä on. Pari tuntia - pari päivää menee, että tottuu niihin korkeampiin tatteihin.
Laitoinpa sitten vielä yhden parin alphoja ja kahdet KontrolFreekin Gripsit myös. Saapa nähdä, miten pelituntuma rupeaa parantumaan pädillä pelattaessa. :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Voi olla vähän väärä aihe, mutta ei äkkiseltään löytynyt parempaa. Eli headsetistä lähti tuota sähköjohtojen suojakuorta irti ja mahdollisesti koko johto venyi hieman ja tässä mietin että kuinka pitkälle tuota on turvallista käyttää? En ole kovin kummoinen sähköjuttujen asiantuntija, joten ajattelinpa kysäistä ettei tule ikävää yllätystä.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Voi olla vähän väärä aihe, mutta ei äkkiseltään löytynyt parempaa. Eli headsetistä lähti tuota sähköjohtojen suojakuorta irti ja mahdollisesti koko johto venyi hieman ja tässä mietin että kuinka pitkälle tuota on turvallista käyttää? En ole kovin kummoinen sähköjuttujen asiantuntija, joten ajattelinpa kysäistä ettei tule ikävää yllätystä.


Vetää vaan hyvää teippiä siihen kuoriutuneen kohdan päälle.
 
Ylös Bottom