Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Daam! Nyt olisi jo suht edullinen tarjous. Itselläni on vielä 17 euron lahjakorttikin käyttämättä cdonille.. Hieman houkuttaisi. Pitää ehkä kuitenkin odottaa, että vanhat hajoaa eka pois alta.
Annat nykyiset kuulokkeet lasten käsiteltäväksi, niin on hyvä syy ostaa uudet ;)
 
Daam! Nyt olisi jo suht edullinen tarjous. Itselläni on vielä 17 euron lahjakorttikin käyttämättä cdonille.. Hieman houkuttaisi. Pitää ehkä kuitenkin odottaa, että vanhat hajoaa eka pois alta.
Jätät vanhat varalle. LS40:tkään olleet vissiin kertaakaan alle 199:n, tai ainakaan kovin usein. Ja jos vielä 17e kortti sinne ni ostoon vaan. Et taatusti pety.
 
Luurit tuli ja pikatesti LS41:llä tehty. Onpa outo saundimaailma. Huh kestää varmaan vähän tottua. Jotenkin diskanttivoittoinen, tosin erottelee kyllä paljonkin paremmin kuin noi vanhat. No nyt pitää lähteä reissuun, joten su tai ma vasta pääsee kunnolla pelailemaan. Ilmeisesti sillä pleikkarin headset applikaatiolla ei näiden kanssa tee mitään. Lisäksi itselleni ärsyttävä ominaisuus on se, ettei se muteta television ääniä, kun kuulokkeet laittaa käyntiin toisin kuin noi vanhat.
 
Täällä on kuulokkeista puhetta niin mulla on ollu tämmöset käytössä jo noin 3 vuotta.

Ainoa miinus on se että nuo on törkeän muovisen oloiset. Muuten kyllä toimii.
 
Onko totta, että maastonkuvioidut Sonyn viralliset Dualchok 4 -ohjaimet eivät ole yhteensopivia vanhan mallisen PS4 -konsolin kanssa!? Olen yrittänyt ja yrittänyt yhdistää ja parittaa sitä, mutta ei se tee muuta kuin välkyttelee keltaista valoa. Nuoremmalla veljellä PS4 PRO- malli ja sillä on molemmat maastokuvioiset ohjaimet ja kyllä ne sillä PRO -malilla pelaa. Että onko asia niin, että minua on huijattu ja kokkoni poltettu?
 
Onko totta, että maastonkuvioidut Sonyn viralliset Dualchok 4 -ohjaimet eivät ole yhteensopivia vanhan mallisen PS4 -konsolin kanssa!? Olen yrittänyt ja yrittänyt yhdistää ja parittaa sitä, mutta ei se tee muuta kuin välkyttelee keltaista valoa. Nuoremmalla veljellä PS4 PRO- malli ja sillä on molemmat maastokuvioiset ohjaimet ja kyllä ne sillä PRO -malilla pelaa. Että onko asia niin, että minua on huijattu ja kokkoni poltettu?

Kyllä niiden pitäisi toimi jos ovat virallisia ohjaimia, aika hassulta kuulostaisi että uusi ohjain toimii vaan uudemman konsolin kanssa.
 
Onko totta, että maastonkuvioidut Sonyn viralliset Dualchok 4 -ohjaimet eivät ole yhteensopivia vanhan mallisen PS4 -konsolin kanssa!? Olen yrittänyt ja yrittänyt yhdistää ja parittaa sitä, mutta ei se tee muuta kuin välkyttelee keltaista valoa. Nuoremmalla veljellä PS4 PRO- malli ja sillä on molemmat maastokuvioiset ohjaimet ja kyllä ne sillä PRO -malilla pelaa. Että onko asia niin, että minua on huijattu ja kokkoni poltettu?

Sun pitää yhdistää latauspiuhan ka , aina kun on uusi ohjain
 
Niin olen tehnyt. Ei se muuta tee kuin lataa ohjainta.
 
Käytin uutta, pidenettyä USB -kaapelia, joten se on sitten se syy. Pitääpä kokeilla sonyn omalla, mikä tuli laitteen mukana.o_O
 
Hailz! Mulla on Akg 702 kuulokkeet ja olen pelaillut niin että ps4 on optisella yhdistetty stereovahvarin daciin ja pelittää mainiosti(kuulen mistä vihu tulee..). Nyt haluaisin mikrofonin liittää noihin..(modmic harkinnassa!) Nyt pitäs vaan tietää miten liitän ja mitä tarvitsen..kuulokevahvistin ja jotain muuta? vinkkejä otetaan vastaan!!
 
Mites onko muilla tämmöistä probleemaa?

Mulla on ollu jo noin puoltoista vuotta käytössä 2 Dualshockia. joista toinen on aina latauksessa omassa telineessään.

Toinen näistä on ostettu noin 2 vuotta sitten ja toinen on tullut aikoinaan konsolin mukana.
Nyt tämä jälkimmäinen ei lähde enään päälle vaikka mitä yrittää.

Eli onko muilta joskus hajonnut se ohjaimen sisäinen akku noin totaalisesti?
 
Jos näppäryyttä riittää niin aukaise molemmat ohjaimet ja kokeile toimivan akkua siihen hajonneeseen.

Uusia akkuja saa ebaystä muutamalla eurolla.
 
Mites onko muilla tämmöistä probleemaa?

Mulla on ollu jo noin puoltoista vuotta käytössä 2 Dualshockia. joista toinen on aina latauksessa omassa telineessään.

Toinen näistä on ostettu noin 2 vuotta sitten ja toinen on tullut aikoinaan konsolin mukana.
Nyt tämä jälkimmäinen ei lähde enään päälle vaikka mitä yrittää.

Eli onko muilta joskus hajonnut se ohjaimen sisäinen akku noin totaalisesti?
Kokeile vaikka kännykän laturilla että ottaako ohjain virtaa vastaan. Anna olla jotain 30min verran ainakin laturissa ja sitten testiä että lähteekö toimimaan. Kaverilla oli tuon tyyppinen ongelma kun oli päässyt ohjaimet tyhjenemään ihan kunnolla.
 
Kokeile vaikka kännykän laturilla että ottaako ohjain virtaa vastaan. Anna olla jotain 30min verran ainakin laturissa ja sitten testiä että lähteekö toimimaan. Kaverilla oli tuon tyyppinen ongelma kun oli päässyt ohjaimet tyhjenemään ihan kunnolla.
Tätäkin on kokeiltu. Ei minulla onnistunut.
 
Hienoa! Tietää siis mitkä hommaa seuraavaksi kun omat Ls40:t kuolevat. Mitä ei tietenkään koskaan tule tapahtumaan :D
Itsellä on vähän vajaa 2 vuotta ollu ls40 käytössä.
Aikoinaan otin testiin jotkut steelseriekset sekä turtlebeachit.( God bless Gigantin tyytyväisyystakuu )En malleja muista mutta ne kalleimmat tottakai ;)
No Lucidsoundit jäi kotiin. Myös ps wireless 2 ollut vuoden verran käytössä, koska chätin säätö ja langattomuus oli oltava. Ne sai mennä kaverin käyttöön..
Asiakaspalveluun sai ottaa yhteyttä heti viikon käytön jälkeen, kun korvakuppien tikkaukset alkoi pettämään. He lähettivät uudet tekonahkaiset tilalle.

Nyt parin vuoden käytön jälkeen pääpanta on heman halkeillut muutamasta kohtaa sekä korvakupit pettää liimauksesta.

Kysyin varaosia asiakaspalvelusta, niitä ei oikein ollut saatavilla, joten he lupasi lähettää LS41 tilalle.
Siis uuden mallin luurit minun kaksi vuotta raiskaamieni tilalle ! Ei minulla ollut edes kuittia heille näyttää...
No kenties kohtelias lähestymiseni johti tällaiseen "goodwill" päätökseen.
Käsittämättömän hyvä maku juuri nyt suussa tuon firman toiminnasta.
Hankala olisi kuvitella saavansa tuollaista palvelua sonyltä tai turtlebeachiltä..

Lucidsoundeista on vain hyvää sanottavaa.
Seitsemän muuta paria fullsize kuulokkeita sekä asiallinen kotiteatteri setti, mutta näillä pleikkaria on tullut väännettyä enimmäkseen.
(Toki kotiteatteri mahd mukaan käytössä mutta heti kun chattia tarvitsee niin Lucidit päähän)
 
Ylös Bottom