Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4, miten poistaa vanhempi käyttäjä, että nuori aikuistunut voi jatkaa entisiltä tasoilta?

Kallexxxx

New Member
Minulla on PS4: ssä käyttäjätilit itselläni ja vähän aikaa sitten aikuistuneella nuorella, jonka tili muutettiin alaikäisen tilistä aikuisen tiliksi.
Haluaisin poistaa oman käyttäjäni kokonaan. Miten sen voisi poistaa niin, että nuori voi jatkaa pelejään entisiltä tasoilta, joihin on päässyt.

Laitan selvyydeksi viestin, jonka sain muutoksesta:
Perheenjäsenesi korotti tilinsä tasoa
"Perheenjäsenesi käyttämän tilin tasoa on korotettu. Saavutettuaan iän, jolloin perheenjäsenesi voi korottaa tilinsä tasoa, hän päätti tehdä niin. Hän on yhä perheenjäsenesi, mutta lapsilukot eivät enää rajoita häntä. Huomaa, että perheenjäsenesi voi nyt hallita itse ostoksiaan, salasanojaan, sisältöä koskevia rajoituksia ja tietosuoja-asetuksia."
 
Viimeksi muokattu:
Haluaisin poistaa oman käyttäjäni kokonaan. Miten sen voisi poistaa niin, että nuori voi jatkaa pelejään entisiltä tasoilta, joihin on päässyt.
Käyttäjän voi poistaa näin: Asetukset > Kirjautumisasetukset > Poista käyttäjä.

Tässä pitää kuitenkin huomioida, että samalla se myös poistaa käyttöoikeuden kaikkeen, mitä omalla PSN-tunnuksellasi on ko. konsolille asennettu. Eli jos lapsesi haluaisi pelata peliä, joka on hankittu sinun tunnuksellasi, se ei tunnuksen poiston jälkeen enää onnistu, vaan lapsen pitää ostaa peli omalla tunnuksellaan.
 
mä olen muksujen pleikkaan jättänyt PSN tunnukseni voimaan just että kaikkia mitä olen ostanut he voivat pelaa... tietty tässä pitää kai vielä pitää niin että oma PS5 ei taida olla edes primary pleikka niin homma toimii.. ainakin siihen asti kun purkaa hetkeksi PSplus palvelun niin johan tulee whattsappi viestejä o_O:cool:
tässä ei tainnut kyl olla kahden pleikan ongelmaa onneksi :)
 
Eli jos lapsesi haluaisi pelata peliä, joka on hankittu sinun tunnuksellasi, se ei tunnuksen poiston jälkeen enää onnistu, vaan lapsen pitää ostaa peli omalla tunnuksellaan.
Koskeeko myös ilmaisia pelejä, jotka on tullut PS4:n mukana, ilman ostoa, esim. Fortnite.
 
Tässä on se mahdollisuus, että lapsi on käyttänyt aikuisen tunnareita, jolloin ne vanhemman tunnarit poistamalla katoaa tietysti kaikki edistyminen, joka on sidottu niihin. Usein käy sillä tavalla, että lapsella on omat tunnukset, mutta joitakin pelejä pelataan silti vanhempien tunnareilla vaikka ikärajan kiertämiseksi. Kannattaa varmistaa ennen poistamista, ettei kyse ole tällaisesta tapauksesta.
 
Ylös Bottom