Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Avataanpa tämä ketju näin EASHL Betan lähestyessä. Paljonhan tuo EASHL kokee muutoksia aiempiin vuosiin nähden ja muutokset jakaa varmasti mielipiteitä. Omasta mielestäni muutokset pelimuodon tasavertaisuuden tavoittelussa ovat ihan ok, paitsi pelaajan pituuden ja painon muokkaamisen pois jättäminen menee jo mielestäni liiallisuuksiin, mutta jos muutkin ovat sitä mieltä ja käyvät Betasta palautetta antamassa kyseisestä asiasta, niin tiedä vaikka siihen tulisi muutos...

Toivottavasti yhteydet peleissä saataisiin hyvälle tasolle, ajoittain yhteydet olleet aika heikot pelata. Tosin tässäkin jokainen voisi kantaa kortensa kekoon, eikä aina vain syyttää EA:n servereitä yms. Siellä kun jostain perämetsistä pelaa EASHL wifillä/wlanilla, ja samaan aikaan Storesta latautuu CoDii ja Bäfää, lapset kattoo läppärillä Youtubesta piirrettyjä ja vaimo katsoo tabletilla salkkareita, niin kyllähän se jokaisen yhteys siinä pelisessiossa kärsii. Jokainen varmasti haluaa pelata mahdollisimman hyvällä yhteydellä niin ei se syy aina ole EA:ssa... ;)

Tuolla EASHL pelaaja- ja joukkuehakuketjussa kannattanee pelaajien vähän enemmän kertoa infoo itsestään, ei hirveästi kerro pelaajasta kun ilmoittaa vaan että: pakki etsii joukkuetta! Vähän kattelee muiden hakuilmoituksia, niin näkee mitä siihen kannattaa mainita. Eihän siinä, jokainen tietenkin tyylillään, mutta saattaa löytää paremmin etsimänsä, kun vähän viitsii nähdä vaivaa hakuilmoitukseensa.

Pelataan ja käyttäydytään EASHL-kaukaloissa reilusti, ne perseilyt voi jokainen jättää offline-pelisessioihin, niin saadaan pelifiilikset pysymään katossa! Tai no EA:han nekin aina kusee!?

Ei muuta kun valmistautumaan ylihuomenna alkaviin, viikon kestäviin pikkujouluihin ja eihän tuohon jouluunkaan enää ole kuin 51 päivää...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ps4 NHL EASHL keskustelu

Jep, vesikielellä odotellaan tyttöystävän/vaimon kauhu #1! Harmihan tuo on, jos pituutta ja paino ei pysty muuttamaan. Mukavempaa vaihdella välillä pelaajan koko akselia 175-198cm välillä.
Tuo pelaajien pelitapojen rajoitettu muokkaus saattaa toimia todella hyvin, sillä eihän tuossa ollut mitään järkeä pelata Legenda 3 kaikilla boosteilla vastaan jos itellä oli Tulokas 2. Auttamatta jäi jalkoihin jos vastustajat osasivat pelata ja olivat ennakkoon viikossa ehtineet tahkomaan ukkonsa tappiin.
Nyt näillä töissä käyvillä joilla on perhe on jopa mahdollisuus pärjätä heti kättelyssä.
Itse en keksi mitään negatiivista tuosta, ainakaan vielä.:D

Varmaan ainoat jotka eivät tätä hyväksy niin ovat näitä Rouhija max nopeudella 13" luistimilla ja kiihtyminen 70 bugin käyttäjiä.:p
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Täytyy itse myös osallistua keskusteluun näin kovan betahypen saattelemana.

Näin alustavasti olen kyllä todella tyytyväinen EA:n päätöksestä panostaa EASHL:ään ja erityisesti (ilmeisesti) 6vs6-peleihin. Olen jo muutaman painoksen ajan näihin ketjuihin kirjoitellut pitkälti samasta asiasta. Samaa asiaa olen myös koittanut levittää muissakin yhteisöissä eli 6vs6-pelit ihmismaalivahdilla.

Vaikka asiasta olen jaaritellutkin en täysin uskonut EA:n pitkään aikaan panostavan oikeasti juuri näihin peleihin, mutta nyt toiveisiini on ilmeisesti vastattu. Nyt kun itse EA on mainostamassa isoja pelejä näyttää siltä, että valtavasti uusia joukkueita on muodostumassa tämän parhaimman pelimuodon parhaimpaan peliformaattiin. Aikaisemmin kyseisen formaatin löytäminen on ollut melko vaikeaa ja kaikki pelasivatkin lähinnä pieniä matseja.

Olisikohan vihdoinkin 6vs6-pelien "sisäsiittoisuus" (jostakin aiemmasta ketjusta jonkun suusta lainatakseni) ohi, eikä samoja naamoja tulisikaan vastaan jokaisessa ottelussa. Mikä olisi sen hienompaa kun suuret määrät asiallisia joukkueita eikä pelejä tarvitsisi kauaa hakea ja jokainen saisi nauttia peleistä täysin mitoin.

Toivon todellakin botittomien pelien nousevan pelin suosituimmaksi pelimuodoksi eikä suurin osa enää pelaisi bottimaalivahdilla. Viime painoksien pienet 6vs6-piirit heijastuvat nyt selkeästi pienenä ongelmana ihmismaalivahtien osalta. Uusilta (ja vanhoiltakin) joukkueilta tuntuu puuttuvan veräjänvartija puolustuslinjojen takaa, koska aikaisempien painosten pienten ihmismaalivahtipiirien takia monen ei ole tarvinnut hypätä maalin suulle. Nyt tarvitaankin uusia naamoja hoitamaan omien joukkueidensa torjuntatyöskentelyä, että saadaan uudet halukkaat joukkueet mukaan piireihin. En voi muuta kuin suositella maalivahteilua näin jonkunmoisen kokemuksen omaavana veskarina. Alku voi olla hetken kankeaa, mutta melko nopeasti kyseisen pelipaikan saa haltuunsa. Ei siis kannata arastella tolppien väliin siirtymistä.

EA saisi säätää myös niin, että mikäli ihmisveskari päättää ragequitata (vaikka herrasmiessääntöjä peleissä pitäisi noudattaa) niin sinne tilalle saisi todellakin tulla joku puoliksi sokea ja arvoiltaan alinta mahdollista sakkaa oleva bottiveskari. Aikaisemmissa painoksissahan sinne hyppää joku Dominik Hasek parhaimpina päivinään ja ragequittaava joukkue periaatteessa vaan hyötyy lähdöstä. Ihmisveskarin pitäisi olla bottia parempi vaihtoehto niin pelaajissa kuin maalivahdeissakin. Onneksi kuitenkin EA:n ulkopuolisissa turnauksissa (EHL) on omat sääntönsä eikä kyseisiä tilanteita tapahdu, ja äkkiähän pelleilevät tiimit ja niiden pelaajien nimet jäävät korvan taakse.

Idea valmiiksi tehdyistä "classeista" jakaa pelaajat kahteen leiriin. Monet varmasti pelkäävät muutosta ja tyrmäävät jyrkästikkin uudistuksen, vaikka emme vielä käytännössä ole edes päässyt testaamaan peliä. Muutos voi olla hyvästä juuri kilpailullisuuden kannalta ja siinä, että nyt oikeasti taito ja joukkuepeli ratkaisevat. Tosin onhan se aiemminkin jo näin ollut viimeistään, kun kaikki ovat hankkineet ne legenda 3-kortit imo. Boostaus on nyt onneksi ilmeisesti menneen talven lumia.

Jotakin kerättävää tai vastaavaa jää silti kaipaamaan vaikka itse pelaaminen onkin toki parasta. Olisi mielestäni hienoa kerätä esimerkiksi vaikka sitten jotain erilaisia kypäriä/naamoja/varuisteita mitä enemmän olet pelannut/pärjännyt. Tai vaikka jokin level pelattujen tuntien mukaan tjsp. Ei siis mitään pelaamista hyödyttävää, mutta jotakin tavoiteltavaa pelaamisen ohessa. Näin nyt onkin esim. monissa fps-peleissä erilaiset camot aseisiin jne.

Pituuden ja painon säätäminen pitäisi kyllä olla muutettavissa. Sillä voisi hioa sen valmiin buildin hieman omanlaisekseen eikä pelata juuri EA:n määräämällä mikki hiirellä/bull mentulalla. Jokaisen kannattaakin nyt pommittaa EA:n postiin ehdotuksia, koska he ovat itse sitä pyytäneet (jos siis jotain parannettavaa tulee mieleen). Ja eiköhän koko beta julkaista sitä varten, että pelimuoto olisi todellakin tikissä sitten virallisessa julkaisussa eikä joudu heti odottamaan jotain korjaava päivitystä.

Eipä siinä mitään, eiköhän itse tule pelailtua maalivahtia koko painos ja sieltä tolppien välistä voi minut bongata tärisemässä. Torstaina sitten ollaan taas viisaampia, kun saa betan ensimmäistä kertaa käynnistää.

EA:lta huomenna tulossa vielä ilmeisesti jokin streami ennen betaa, tässä linkkiä kiinnostuneille: http://www.operationsports.com/foru...eam-scheduled-july-29-1-00-pm-pst-twitch.html

-VilberttoCarlos
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Jos nyt oikein muistan PST-aikaa, se = keskiyö täällä Suomessa kun tuo striimi alkaa.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Täytyy itse myös osallistua keskusteluun näin kovan betahypen saattelemana.

Näin alustavasti olen kyllä todella tyytyväinen EA:n päätöksestä panostaa EASHL:ään ja erityisesti (ilmeisesti) 6vs6-peleihin. Olen jo muutaman painoksen ajan näihin ketjuihin kirjoitellut pitkälti samasta asiasta. Samaa asiaa olen myös koittanut levittää muissakin yhteisöissä eli 6vs6-pelit ihmismaalivahdilla.

Vaikka asiasta olen jaaritellutkin en täysin uskonut EA:n pitkään aikaan panostavan oikeasti juuri näihin peleihin, mutta nyt toiveisiini on ilmeisesti vastattu. Nyt kun itse EA on mainostamassa isoja pelejä näyttää siltä, että valtavasti uusia joukkueita on muodostumassa tämän parhaimman pelimuodon parhaimpaan peliformaattiin. Aikaisemmin kyseisen formaatin löytäminen on ollut melko vaikeaa ja kaikki pelasivatkin lähinnä pieniä matseja.

Olisikohan vihdoinkin 6vs6-pelien "sisäsiittoisuus" (jostakin aiemmasta ketjusta jonkun suusta lainatakseni) ohi, eikä samoja naamoja tulisikaan vastaan jokaisessa ottelussa. Mikä olisi sen hienompaa kun suuret määrät asiallisia joukkueita eikä pelejä tarvitsisi kauaa hakea ja jokainen saisi nauttia peleistä täysin mitoin.

Toivon todellakin botittomien pelien nousevan pelin suosituimmaksi pelimuodoksi eikä suurin osa enää pelaisi bottimaalivahdilla. Viime painoksien pienet 6vs6-piirit heijastuvat nyt selkeästi pienenä ongelmana ihmismaalivahtien osalta. Uusilta (ja vanhoiltakin) joukkueilta tuntuu puuttuvan veräjänvartija puolustuslinjojen takaa, koska aikaisempien painosten pienten ihmismaalivahtipiirien takia monen ei ole tarvinnut hypätä maalin suulle. Nyt tarvitaankin uusia naamoja hoitamaan omien joukkueidensa torjuntatyöskentelyä, että saadaan uudet halukkaat joukkueet mukaan piireihin. En voi muuta kuin suositella maalivahteilua näin jonkunmoisen kokemuksen omaavana veskarina. Alku voi olla hetken kankeaa, mutta melko nopeasti kyseisen pelipaikan saa haltuunsa. Ei siis kannata arastella tolppien väliin siirtymistä.

EA saisi säätää myös niin, että mikäli ihmisveskari päättää ragequitata (vaikka herrasmiessääntöjä peleissä pitäisi noudattaa) niin sinne tilalle saisi todellakin tulla joku puoliksi sokea ja arvoiltaan alinta mahdollista sakkaa oleva bottiveskari. Aikaisemmissa painoksissahan sinne hyppää joku Dominik Hasek parhaimpina päivinään ja ragequittaava joukkue periaatteessa vaan hyötyy lähdöstä. Ihmisveskarin pitäisi olla bottia parempi vaihtoehto niin pelaajissa kuin maalivahdeissakin. Onneksi kuitenkin EA:n ulkopuolisissa turnauksissa (EHL) on omat sääntönsä eikä kyseisiä tilanteita tapahdu, ja äkkiähän pelleilevät tiimit ja niiden pelaajien nimet jäävät korvan taakse.

Idea valmiiksi tehdyistä "classeista" jakaa pelaajat kahteen leiriin. Monet varmasti pelkäävät muutosta ja tyrmäävät jyrkästikkin uudistuksen, vaikka emme vielä käytännössä ole edes päässyt testaamaan peliä. Muutos voi olla hyvästä juuri kilpailullisuuden kannalta ja siinä, että nyt oikeasti taito ja joukkuepeli ratkaisevat. Tosin onhan se aiemminkin jo näin ollut viimeistään, kun kaikki ovat hankkineet ne legenda 3-kortit imo. Boostaus on nyt onneksi ilmeisesti menneen talven lumia.

Jotakin kerättävää tai vastaavaa jää silti kaipaamaan vaikka itse pelaaminen onkin toki parasta. Olisi mielestäni hienoa kerätä esimerkiksi vaikka sitten jotain erilaisia kypäriä/naamoja/varuisteita mitä enemmän olet pelannut/pärjännyt. Tai vaikka jokin level pelattujen tuntien mukaan tjsp. Ei siis mitään pelaamista hyödyttävää, mutta jotakin tavoiteltavaa pelaamisen ohessa. Näin nyt onkin esim. monissa fps-peleissä erilaiset camot aseisiin jne.

Pituuden ja painon säätäminen pitäisi kyllä olla muutettavissa. Sillä voisi hioa sen valmiin buildin hieman omanlaisekseen eikä pelata juuri EA:n määräämällä mikki hiirellä/bull mentulalla. Jokaisen kannattaakin nyt pommittaa EA:n postiin ehdotuksia, koska he ovat itse sitä pyytäneet (jos siis jotain parannettavaa tulee mieleen). Ja eiköhän koko beta julkaista sitä varten, että pelimuoto olisi todellakin tikissä sitten virallisessa julkaisussa eikä joudu heti odottamaan jotain korjaava päivitystä.

Eipä siinä mitään, eiköhän itse tule pelailtua maalivahtia koko painos ja sieltä tolppien välistä voi minut bongata tärisemässä. Torstaina sitten ollaan taas viisaampia, kun saa betan ensimmäistä kertaa käynnistää.

EA:lta huomenna tulossa vielä ilmeisesti jokin streami ennen betaa, tässä linkkiä kiinnostuneille: http://www.operationsports.com/foru...eam-scheduled-july-29-1-00-pm-pst-twitch.html

-VilberttoCarlos

Se on ollu joka NHL painoksessa sama tarina kuka hyvänsä kova tiimi pistelee 12-0 kuokkaan näitä uusia tulijoita 6vs6 peleissä, tiimit kaatuu ja senjälkeen palataan taas niihin tietsikkabottipeleihin. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta kaikki lopettaa jossain vaiheessa, jos ei saa tarpeeks hyvää nippua läjään jolla voi jopa pärjätä.

Hc jengit sitten yleensä jää, se pieni joukko jotka oikeasti pärjää ja haluaa ottaa mittaa toisistaan. Toivon toki, että nyt olisi jotenkin toisin, mutta 99% 6vs6 pelejä aloittavista tiimeistä ja pelaajista tulee luovuttamaan niinkuin joka vuosi.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Se on ollu joka NHL painoksessa sama tarina kuka hyvänsä kova tiimi pistelee 12-0 kuokkaan näitä uusia tulijoita 6vs6 peleissä, tiimit kaatuu ja senjälkeen palataan taas niihin tietsikkabottipeleihin. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta kaikki lopettaa jossain vaiheessa, jos ei saa tarpeeks hyvää nippua läjään jolla voi jopa pärjätä.

Hc jengit sitten yleensä jää, se pieni joukko jotka oikeasti pärjää ja haluaa ottaa mittaa toisistaan. Toivon toki, että nyt olisi jotenkin toisin, mutta 99% 6vs6 pelejä aloittavista tiimeistä ja pelaajista tulee luovuttamaan niinkuin joka vuosi.

Varmasti pärjääminen on isoin syy miks suuri osa joukkueista lopettaa lähes kokonaan pelaamisen jossain vaiheessa kautta. Mutta toinen syy voi olla myös se että isolle osalle pelaajista NHL ei ole se ainoa peli mitä haluaa pelata. HC jengit on taas täynnä niitä joiden pelikirjastosta ei löydy kuin NHL ja FIFA suurinpiirtein.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Varmasti pärjääminen on isoin syy miks suuri osa joukkueista lopettaa lähes kokonaan pelaamisen jossain vaiheessa kautta. Mutta toinen syy voi olla myös se että isolle osalle pelaajista NHL ei ole se ainoa peli mitä haluaa pelata. HC jengit on taas täynnä niitä joiden pelikirjastosta ei löydy kuin NHL ja FIFA suurinpiirtein.

Pieni pikku runkkurinkihän tuo 6vs6 juttu on, vaaditaan lehmän hermoja ja härän kestävyyttä. Ymmärrän itse ihan täysin, jos ei napostele, mutta jos haluaa pärjätä niin pitää veivata sitä tattia melkein samaan tyyliin kuin omaa kalleinta. Näinhän se on aina ollut näissä peleissä ja 6vs6 on änhooäl kuninkuusluokka F1.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Ite oon tyytyväinen tuohon ett kaikille o samat buildit koska aikasemmissa änäreissä oli muutamia perse jengejä ketkä boostas koko porukalle legenda 3 kortit samana päivänä ku peli tuli ulos oli kohtuu kiva koittaa pelata ku kavereilla sellasta 88-92 taso pelaajia ja ite meet siellä 69 kokonaisuudella olevalla pelaajalla.. :D nyt o kaikille samat lähtökohdat. oon myös sitä mieltä että ei sitä tatin heilutusta tartte kokoajan käyttää ite en oo koskaa ollu mikää kikkailija tossa ja hyvin olen pärjänny kavereiden kanssa parhaimmat sijat ollu euroopan 100 parhaa joukossa.. :D ite ainaki olen pyrkiny pelaamaan 6vs6 niissä o se loistokkuus :D ja kyllä luulen ettää porukkaki vaihtuu ku kuitenki ainaki omista kavereista / tuttavista on hommanut eri konsolit :D syitä on monia.. mutt on se vähä kivaa ett porukat vaihtuu 5 vuotta tullu samalla porukalla itekki pelattua ja nyt saa alkaa hakemaa uusia jannuja tiimii :D
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

ja pikku lisäys nyt sentää toi sarja juttu o tehty hyväksi eli 10 div alotetaa ja voi kohdata max 9 div olevan ja matsi haku menee 3 divari välillä eli oot 8 div niin se hakee vastustajaa 7 tai 9 div eli ei niitä hc pelureita iha heti tuu vastaan :)
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Kirjoitetaan nyt tännekkin elikkä ,mikä ois paras kamerakulma pakille kun pelaan silleen että pelaaja näkyisi koko ajan eikä häviäisi välillä kuvaruudusta
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Kirjoitetaan nyt tännekkin elikkä ,mikä ois paras kamerakulma pakille kun pelaan silleen että pelaaja näkyisi koko ajan eikä häviäisi välillä kuvaruudusta
Sinne on tulossa uusiakin kuvakulmia. Ite aina pelaan pakilla overhead (yläpuoli) kuvakulmalla. Kestää silmän tottua jos et ole ennen pelannut korkeammalla kuvakulmalla.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

European Hockey League EHL Näytä liitetiedosto 14621

Etsii henkilöitä edistämään EHL turnausta ja sivustoamme.
Tarkalleen ottanen haemme:


  • graafisia suunnittelijoita
  • ohjelmoijioita
  • sivuston kehittäjiä
  • ylläpitoon tukea (admin)

Yhteydenotot täällä privana tai consolehockey
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

EHL tiedottaa Näytä liitetiedosto 14847



Nyt kun NHL 16 on postilaakosta useimmille jo rapsahtanut niin aikasempi utelu EHL tiimin nostattamiseen kuudenteen henkilöön ei tuottanut oikein tulosta niin herätellen teitä uudestaan.

Tarkalleen ottaen haemme:

  • graafisia suunnittelijoita
  • ohjelmoijioita
  • sivuston kehittäjiä
  • ylläpitoon tukea (admin)

Yhteydenotot täällä privana tai consolehockey
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Sinne on tulossa uusiakin kuvakulmia. Ite aina pelaan pakilla overhead (yläpuoli) kuvakulmalla. Kestää silmän tottua jos et ole ennen pelannut korkeammalla kuvakulmalla.

Yläpuolisella kuvakulmalla tullut itsekkin aina pelattua. Nyt tosin ongelmia aiheuttaa kun ei voi siirtää kameraa keskittymään kiekkoon tai pelajaan (select/kosketupaneeli)
Inhottava puolustaa / kärkkyä kun ei näe mitä kiekon luona oikein edes tapahtuu... Toivottavasti tuohon on tulossa jokin korjaus.

Edit: ilmeisesti tuo kameran siirto toimii, mutta hitaasti. Pitänee testata. Eilen padia painelin ilmeisesti liian kiivaasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Miten tuo pelaaja paranee nyt tuossa eashl:ssä? Saa leveliä niin tulee nopeammaksi ym? vai onko nuo kaikilla samanlaisia.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Hyvälle tuntuu taas pelailla EASHL-matseja. Tosin vieläkin on mukana samoja palvelin ongelmia. Esimerkiksi erään matsin alussa joutui odottelemaan 3-4 minuuttia ennen kuin peli antoi viestin "Yhteys muihin pelaajiin menetettiin". Muuten on kyllä hyvin pyörinyt ottelut.
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Senttereillä kokemuksia buildeista? En oo tarkemmin perehtynyt, mutta onko jollakin buildilla esimerkiksi etua aloituksissa? Itse pelannut ensimmäiset pelit 2-way forwardilla ja ihan ok sujuu. Viimeistely ei tunnu kovin ominaiselta tuolle buildille, mutta saattaa jotain vikaa olla kyllä kapulaa kädessä pitävässäkin...
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

EHL tiedottaa Näytä liitetiedosto 14847



Nyt kun NHL 16 on postilaakosta useimmille jo rapsahtanut niin aikasempi utelu EHL tiimin nostattamiseen kuudenteen henkilöön ei tuottanut oikein tulosta niin herätellen teitä uudestaan.

Tarkalleen ottaen haemme:

  • graafisia suunnittelijoita
  • ohjelmoijioita
  • sivuston kehittäjiä
  • ylläpitoon tukea (admin)

Yhteydenotot täällä privana tai consolehockey

Miten EHL pelataan itse asiassa jatkossa? Olen ymmärtänyt, ettei uusimmassa änärin painoksessa pystyisi kutsumaan toista tiimiä peliin. Pitääkö paikkansa, vai olenko vain ymmärtänyt väärin? Jos näin on, on kyllä melkoisen hankalaa noita pelejä järjestää. :(
 
Vastaus: [PS4] NHL 16 EASHL-keskustelu

Kun EASHL sisällä ei ole enää mahdollista haastaa toista joukkuetta ja enää ei pysty luomaan 'privaattihuoneita' alkaa vaikuttamaan aika epätodennäköiseltä EHL:n suhteen. Ellei EA suunnalta jonkun päivityksen kautta saataisiin peliin takaisin haaste. Mietteitä ja ajatuksia miten voitaisiin vaikuttaa asiaan?
 
Ylös Bottom