Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-päivitykset

Vastaus: PS4-päivitykset


Vielä ei ainakaan täällä lähtenyt päivitystä lataamaan. Normaalisti käynnistyksen yhteydessä lähteneet tähän mennessä päivitykset tulemaan, mutta nyt ei. Lisäksi järjestelmä ilmoittaa kohdassa "Asetukset => Käyttöjärjestelmän päivitys", että "viimeisin versio on asennettu". Vielä siis ainakaan Suomen maalla ei ole ladattavissa.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Vielä siis ainakaan Suomen maalla ei ole ladattavissa.
Eikä missään muuallakaan. PS4-päivitykset on yleensä julkaistu n. klo 11 Suomen aikaa, eli ihan näinä hetkinä pitäisi tulla linjoille.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Mielenkiintoista. Itsellä ei ole lainkaan ilmennyt ongelmia tuon nettiin pääsyn kanssa. Heti PS4 käynnistyttyä päsäyttää samoin tein linjoille.

Täälläkään ei ole tähän mennessä ollut netin tai minkään muunkaan kanssa mitään ongelmia *kop kop kovaa puuta*. Melkein tekisi tuossa Omenanraadon tapauksen kohdalla syyttää nettiyhteyttä, eikä konsolia...
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Nyt on v1.72 jakelussa.

24/06/2014 10:50 CEST: Sony pushed new PS4 FW 01.720.000. Previous FW was 01.710.000! #S0wnyed

PS. Jatkakaa tuosta "ei yhdistä nettiin ekalla käynnistyksellä" -ongelmastanne jossain toisessa ketjussa, kiitos.

Lähde: Twitter (@PS4FWBot)
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Ilmeisesti mitään uudistusta/parannusta ei ole luvassa neloseen? Raakileeksi on jäänyt kyllä nelonen. Olisin kyllä maksanut vaikka 700e, että olisin saanut paremman laitteen. Varsinkin kaikki yli 30v pelaajat kaipaisi muitakin ominaisuuksia kuin pelkkää pelikonetta, mutta tämähän on vain minun mielipide.
 
Ilmeisesti mitään uudistusta/parannusta ei ole luvassa neloseen?
Luvassa on varmastikin kymmeniä isompia ja pienempiä päivityksiä seuraavien vuosien aikana. Tässä vaiheessa laitteen elinkaarta ei osata kunnolla kuvitellakaan, miten asiat tulevat muuttumaan ja päivittymään. Varmaa on kuitenkin se, että uusia ominaisuuksia saadaan, vain aikataulu ja tarkemmat tiedot puuttuvat tässä kohtaa.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Luvassa on varmastikin kymmeniä isompia ja pienempiä päivityksiä seuraavien vuosien aikana. Tässä vaiheessa laitteen elinkaarta ei osata kunnolla kuvitellakaan, miten asiat tulevat muuttumaan ja päivittymään. Varmaa on kuitenkin se, että uusia ominaisuuksia saadaan, vain aikataulu ja tarkemmat tiedot puuttuvat tässä kohtaa.

Toisaalta, kilpailijan laitteelle ollaan oikeasti tuomassa tarvittavia juttuja (3D elokuvien tuki) ja sillä on jo media-ominaisuudet. Valitettavasti PS4 julkaistiin raakileena ja ei sitä ole saatu vieläkään sille tasolle missä PS3 oli toiminnoiltaan julkaisuhetkellä. Onhan se kiva, että pelivideoita voi tehdä, mutta enemmän käyttäjiä lämmittäisi kunnolliset mediaominaisuudet, tuki BT-handsfree seteille, kunnollinen tuki Vitalle (muutakin kuin remote play), kunnollinen tuki PlayStation-apille (parempi näppis, hiiri, mahdollisuus ohjata mediaa..)

PS3n kanssa Sonylla oli oikea, kunnollinen kartta tuleville päivityksille, mutta PS4n kanssa on vain lupauksia ja lupauksia, lisää lupauksia. Jopa toiminnot mitä oltiin hehkutettu ennen julkaisua ovat muuttuneet tulevaisuuden lupauksiksi.

PS1 oli lupaus tulevasta ja sitten tuli PS2 ja tämä lunasti lupaukset, PS3 rakensi tämän päälle.

PS4 on lupaus tulevasta... Ei ihme, että monet journot ja muut odottavat PS5ttä.

Antaa vaan niitten fleimauksien tulla kuten edellisellä kerralla kun olin kriittinen PS4 kohtaa.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Saathan sä kriittinen olla mutta noi kilpailijan konsoli hakkaa tän kuuluu kyllä tonne teknologiaketjuun...ilkeämpi vaikka voisi todeta että tarkoittanet wiiU:ta koska muuta kilpailijaa ei Suomen markkinoilla näy...

Vitan tukeminen lienee vitan asia? Ei ps4:sen ketjuun kuulu sekään. Kyllä ps4 lupauksensa on täyttänyt ja uskon kans että kivaa on tulossa kuten tuossa edellä oli. Jätät vaan ostamatta jos ominaisuudet ei tyydytä, niin helppoa se on.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Toi ps4-selain on kyllä jotain kauheeta kuraa. Tosin en ostanutkaan tätä nettikoneeksi, mutta tulipahan mieleen. Sitä saisi pienillä päivityksillä jo jotenkin siedettävän.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Kertokaa nyt tyhmälle, että mitä ominaisuuksia PS4 puuttu mitkä oli jo silloin 2007 julkaistussa PS3:ssa. Itselle ei tule tällä hetkellä mitään ominaisuuksia mieleen ja suurin osa tuli päivityksillä hiljalleen PS3:melle. Ja eihän tuo PS4 ole vuottakaan ollut vielä myynnissä niin ei mikään ihme jos ei kaikkia ominaisuuksia ole saatu mitä yli 7 vuotta myynnissä olevassa PS3:ssa on.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Kertokaa nyt tyhmälle, että mitä ominaisuuksia PS4 puuttu mitkä oli jo silloin 2007 julkaistussa PS3:ssa. Itselle ei tule tällä hetkellä mitään ominaisuuksia mieleen ja suurin osa tuli päivityksillä hiljalleen PS3:melle. Ja eihän tuo PS4 ole vuottakaan ollut vielä myynnissä niin ei mikään ihme jos ei kaikkia ominaisuuksia ole saatu mitä yli 7 vuotta myynnissä olevassa PS3:ssa on.

Niinkin iso ja hieno juttu kuin mp3 toisto jne onhan noita vaikka kuinka. Joku varmaan jaksaa listaa paremmin.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Niinkin iso ja hieno juttu kuin mp3 toisto jne onhan noita vaikka kuinka. Joku varmaan jaksaa listaa paremmin.

Noh iso ja iso. Itse en ole ikänä tarvinnut noita mp3 toistoa konsoleissa en PS3 enkä Xbox 360. Mutta eipä se sitä tarkoita, että jos ei itse sitä käytä niin muut sitä voi käyttää/tarvita.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Jännempi juttu että itse vihasin PS3:sta kaikilla tavoilla, ja nyt olen ihan rakastunut tähän neloseen! Liekö sitten syynä juuri se, että on keskitytty olennaiseen tällä kertaa. En todellakaan kaipaa mitään kuppasta MP3-tukea, tai "media center"-ominaisuuksia. Ei joka laitteen tarvi tehdä kaikkea!
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Jännempi juttu että itse vihasin PS3:sta kaikilla tavoilla, ja nyt olen ihan rakastunut tähän neloseen! Liekö sitten syynä juuri se, että on keskitytty olennaiseen tällä kertaa. En todellakaan kaipaa mitään kuppasta MP3-tukea, tai "media center"-ominaisuuksia. Ei joka laitteen tarvi tehdä kaikkea!

Sama homma mulla. Ennen olin vannoutunut Xbox pelaaja, mutta kelkka kääntyi täysin kun XOne on medialaite ja PS4 enemmän pelilaite :) Konsolit on pelaamista varten. Muut hoituu muilla laitteilla. En todellakaan halua, että konsoli hoitaisi kaikki media tehtävät meidän olohuoneessa. Se riittää, että siihen voi laittaa pelin sisään ja pelata.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Ymmärsinkö oikein että sun mielestä boxilla ei voi pelata?
Ihan samalla tavalla siihen voi laittaa pelin sisälle ja pelata. Tällä hetkellä vielä parempia pelejäkin.
Sen lisäksi sillä voi tehdä paljon muutakin. Se siis on sun mielestä huono juttu?`
Onhan se kyllä ikävää kun kohta tulevan päivityksen sisältävän 3D toiston takia voi heivata esim.3D soittimen/PS3:n hittoon. Onhan se varmaan kivaa pitää sunkin paria laitetta enemmän telkan alla?

Mun mielestä on erittäin huono juttu tuoda tällaisia PS4 vs X1-vertailuja ketjuun, jonka tarkoitus on toimia ilmoituksena, milloin uusia PS4-päivityksiä tulee ja keskustelupalstana koskien uusia ominaisuuksia tai toiveita uusille ominaisuuksille! Tuollahan on se uuden sukupolven konsoleiden vertailuketju, jossa näistä voi jauhaa ja taistelutantereellekin voi luoda ketjun, jos haluaa alkaa harrastaa sitä hiekkalaatikolla tappelua.

Edit: Jaha, lainaamani viesti näköjään siirrettiin/poistettiin jo. No ylläpito poistakoon/siirtäköön tämänkin, jos aiheelliseksi näkee!
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Omalla kohdalla ei ole tarvetta mp3 tai 3D blueray tuelle,mutta ne vois jo oikeesti saada sen perhanan tuen bluetooth kuulokemikeille aikaseksi. Sais ton ps3:lta jääneen langattoman kuulokemikin käyttöön,niin ei tarvis piuhallista käyttää.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

En todellakaan kaipaa mitään kuppasta MP3-tukea, tai "media center"-ominaisuuksia. Ei joka laitteen tarvi tehdä kaikkea!

Se "kuppainen mp3 tuki" tuo custom soundtrackkien myötä tiettyihin peleihin valtavasti sisältöä. NHL tästä vaikka esimerkkinä.
 
Ylös Bottom